Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

InVivo,

En riktig vrien indikasjon å behandle er riktig betegnelse, de vi ser er også et stort prosentvis antall RAS mutasjoner i pasienter med colorectal cancer. Oncos med RAS peptider (Valo) + PdL1 og CtAL-4 i denne indikasjonen ville sannsynlig vært en perfekt kombo, dessverre må pasienter med colorectal cancer vente lenge på en slik behandling.

En modifisert Oncos med RAS peptider er etter mitt skjønn noe av det mest spennende Targovax har i pipeline.

1 Like

Veldig gode poeng og refleksjoner TheObserver!

Ja, de disket potensielt opp en helt ny plattform out of nowhere…

Drømmescenario nå er å fortsette utlisensiering av TG01/02/03 (worldwide) samme gjeldene oncos102/21x (partner/utlisensiering) med litt upfronts og royalties på sikt som kan brukes på den potensielt nye plattformen med Valo.

Kanskje det kommer en ny finsk sammenslåing om ting ser bra ut. :wink:

2 Likes

Whatsthat,

Targovax må etter hvert vende tilbake til begynnelsen, strategien var aldri å kjøre et løp helt frem til markeds godkjennelse uten partner, grunnen er ganske innlysende selv om noen mener noe annet. Et løp mot godkjennelse vil kreve full fokus på en indikasjon og skulle denne feile eller noen andre komme oss i forkjøpet slik som i pancreas er løpet kjørt. Flere produkter til ut-lisensiering, TG nå først og kanskje nye virus etter sommeren, da kan vi gå løs på en større studie som mesothelioma eller melanoma, mitt håp er at det blir i den rekkefølgen. Samarbeidet med Kina kan utvikle seg til noe mer enn bare TG, de som viser interesse for TG, vil sikkert ønske seg en modifisert Oncos med RAS peptider.

2 Likes

Om de må vende tilbake til preklinsik (uansett hvilken plattform) så blir det såfall med flust av cash på bok etter en eller flere deals. De fullfører nok det de har startet på med mesothelioma, men jeg antar de ikke får startet denne engang hvis data fremover er gode…

4 Likes

Blir dette siste uken under 10 kroner?

1 Like

Svaret foreligger på fredag;)

1 Like

TRVX will announce its first quarter 2020 results on Thursday 7 May 2020. An online presentation by Targovax’s management to investors, analysts and the press will take place at 10:00 CET.**

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20200507_9

1 Like

Som @aborum nevnte tidligere i uka, så står vi sannsynligvis foran en emi, kanskje på opptil 40%.
Jeg tror godt den kan komme før nyheter, da de store institusjonelle langsiktige investorene som en emi er rettet mot ikke bryr seg stort om nyheter i det korte bildet. Og som Øystein sa sist, så er emi’en satt uker på forhånd. Dvs den har ikke tatt med seg siste ukers stigning. Jeg tipper en emi på 5,50-6,30.

Ja det er godt mulig den skal over 10,- denne uka, men jeg tror ikke det varer veldig lenge.

2 Likes

Jeg tror ikke på en emi ned mot 6 kr, men om kursen fortsetter å stige også kommende uke tror jeg Trvx gjør lurt i å hente inn penger nå med det aller første.

1 Like

Noen som gambler på billig inngang her skjønner vi. Tviler på at det blir noen emisjon med det aller første. De har nok cash til å holde på gjennom sommeren, og har mye data som skal presenteres i dette tidsrommet. Data som vil trigge kursen. Det vil også være sjanser for avtaler som fjerner all emisjonsfare for alltid i selskapet det neste halvåret.

6 Likes

Må rett og slett flire litt av det innlegget ditt…

Hva må de hente penger til akkurat nå? Kan du forklare meg det?

4 Likes

Jeg har mistet litt oversikten, men kan noen fortelle meg sist kan ett biotek selsksap opplyste om emi kurs i samme børsmelding som info om emi kom?

Han der har mer FOMO enn jeg har :joy:

5 Likes

Med respekt å melde folkens, det må være mulig å poste noe som går litt mot mainstream her.
Det er mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke det, ja jeg vet det er en kalddusj, men det må da likevel være rom for dette.

Fordi at en eventuell partner ønsker dette, evt for å gjøre seg attraktiv for en evt partner.

3 Likes

Herregud, greit at folk ikke følger selskapet men dette er dekket veldig godt tidligere.

https://newsweb.oslobors.no/message/499013

Børsmelding fra 20. mars, knapt over en måned siden:

Targovax conducted a private placement in January and does not need to raise
capital under the current challenging market conditions.

Som du selv sier, emi bestemmes på forhånd. For en måned siden sa TRVX rett ut at de ikke trenger å sette emi nå og at de ikke “hastebestemmer” seg for å sette en emi fordi kursen går opp i løpet av 3 dager.

Vi får data først. Emi settes etter hvert hvis det ikke blir stor nok upfront på partneravtale / oppkjøp fra big pharma, men vi får en rekke spennende dataavlesninger først. I hvert fall hvis man skal tro på hva selskapet selv børsmelder. Og hvis man ikke gjør det så bør man holde avstand.

Du må gjerne poste ren baissing og det er helt innafor, men du må også tåle å høre at det er idioti.

13 Likes

Alltid rom for meninger her.
Tror likevel dette bli feil.Det er nylig gjort en emi og behovet kommer ikke før jul.Det er i tilegg mulig det kommer 30 mill ca fra Kina og partneravtale er fullt mulig/m uppfront.
Det kommer nyhetsflom fra selskapet fremover.Tror emi uansett blir satt langt høyere.

7 Likes

Du mener en eventuell partner står med en pistol mot tinningen til Soug og krever en 40% emisjon på 6kr?

1 Like

Jeg har vært i selskapet i snart fire år, og har bare akkumulert den perioden.

Haha, nei, det mener jeg ikke :stuck_out_tongue_winking_eye: