Det stod ikke så mye nytt i artikkelen fra Dagens Medisin, men Soug avslutter med:
Men potensialet er nok enda større hvis de lykkes i peritoneal, da kan de nok gå mot CRC og ovarie.
Men det blir nok i regi av Astra Zeneca
InVivo,
Langt i fra, vi diskuterte det i helgen og jeg gjorde det klart hva jeg tror vi har i vente, oppsiden kan være et raskt oppkjøp rett etter at data slippes eller for den saks skyld en lisensavtale.
Vi har som Jcp påpeker en ny styreleder og en ny men fersk CSO som kan utgjøre en stor forskjell ved forhandlings bordet, det trenger vi virkelig.
Men igjen om vi ser på ren kursutvikling vil den være avhengig av hvordan data presenteres av trvx. Uteblir bud og finans situasjonen ikke er uavklart tror jeg ikke aksjekursen vil fly uansett resultater, grunnen er ganske enkel at ingen ønsker en 20 - 30% minus rett i trynet på sin investering. Targovax må være tydelig på sin finans strategi og det haster, (når vi kan hente penger så gjør vi det) denne vil svært få være med på, historien er mot de.
Gjør trvx noe helt annet enn de forteller denne gang har ØS brent alle broer som kan minne om tillit for all fremtid.
Jeg er fortsatt på innsiden og har vært med på 3 emisjoner, søndag kveld var jeg klar for flere aksjer, men når jeg så kurs reaksjonen mandag sa magefølelsen nei, og den fikk rett.Vi får høre hva de har å si på torsdag, kanskje kommer det positive signaler om et eller annet.
Nei, på ingen måte! De har penger til frem mot q2/q3 2021.
Men klart det må inn penger en eller annen gang, men det skjer ikke før vi har meso, melanoma, peritoneal osv data i fanget
Nettopp!
Ikke penger, finans-strategi, jeg vet de har penger til over nyttår.
Så bra du vet, for da vet du også finans-strategien, emisjon, partner eller oppkjøp. Dette er forøvrig samme strategi som alle andre biotek har.
InVivo,
Det er fult mulig å være open på strategien ref. PCI eksempel til etterfølgelse. For trvx sin del ser det ut til at finas-strategi er kun emisjon og det kan/vil skje når som helst, det er for usikkert for de fleste. I de fleste selskaper kan en +/- noen mnd. forutsi når. Fjerner en forutsigbarheten som ØS gjorde under siste emisjon er alt bingo.
Hva er det du ikke skjønner? Det blir ingen emi før avlesning av 3 nevnte studer.
Strategien er jo som følger, salg, partner eller emisjon. Som i (nesten) alle andre biotek.
Kick back and relax
Selv avventer jeg ny inngang til markedet drar hodet ut av ræven.
Utdyper denne litt ytterligere. Jeg mener på et generelt grunnlag at bekreftelsen på Peritoneal data på ASCO kunne forsvart en kursøkning. Samtidig er jeg ikke helt overasket at den ikke har økt noe særlig enda heller fordi ;
- Det er fremdeles 8 dager til abstract release
- Vi har pt ingen effekt-data å forholde oss til, og det er ikke nevnt i media eller andre steder. Abstract data vil forhåpentligvis endre dette inn mot presentasjonen som først er i slutten av mai.
- Det er flinke gravere og skribenter(whatsthat) på forumet som har funnet ut at data fra denne studien skal presenteres. Jeg tror ikke mannen/damen i gata følger like godt med som mange av oss før data faktisk presenteres, og det eventuelt publiseres i ulike medier/kommuniseres fra selskapet. Se på det som en sjanse til å være i forkant. Det er ihvertfall hva jeg tenker.
- Kursen har allerede hentet seg bra inn fra veldig lave nivåer de siste ukene og har sikkert godt av å stabilisere seg litt rundt disse nivåene før et eventuelt neste rykk. Vi er tross alt fremdeles i et litt usikkert marked, selv om mye har hatt opptur nå.
Som InVivo m.fler påpeker, dette ligger an til å kunne bli den største begivenheten så langt i selskapets historie.
Må jo legge til at av de 4299 abstractene som er registrert så er AZ/Targovax posteren 1 av 275 som er av typen Poster Discussion Session
Kult Whatsthat, det hadde jeg ikke fått med meg.
Dem sin beskrivelse av dette :
" Poster Discussion Sessions : Each track-based Poster Discussion Session will be 90 minutes in length and will highlight 12 abstracts from the Poster Session held earlier in the day. Four invited discussants will each provide a 12-minute discussion placing the selected abstracts in context, with a focus on how the findings apply to clinical practice and future research."
https://meetings.asco.org/am/abstract-selection-process-presentations
InVivo,
Det er mulig jeg ikke skjønner eller har skjønt men har ØS lovet ingen emisjon kommer før avlesning av 3 nevnte studier.
Meget lovende!
Bra graving @Whatsthat
Altså blant de 5% mest interessante. Men fortsatt ikke godt nok for OB!
ONCOS-102 is currently being tested in mesothelioma, melanoma and peritoneal malignancies and has already shown promising clinical results both as monotherapy and in combination with chemotherapy, and a checkpoint inhibitor.
Og ikke glem denne, PI på peritoneal studiet snakket varmt om Oncos seinest i september! Ca 1/3-1/2 ut i intervjuet.
Pussig å være så positiv hvis ikke Oncos hadde funket…
This oncolytic virus is particularly suited to ovarian cancer because most cases of the disease are primarily localized to the peritoneal cavity. This allows us to deliver the virus directly to the tumor where the virus can infect the cancer cells, induce inflammation, and stimulate immune responses against these cancer cells.
The beauty of this strategy is that you don’t necessarily need to infect every single tumor cell. All you need to do is infect some tumor cells.
Denne delen er jo lovende med tanke på neste steg i de andre studiene.
When we first tested these in animal models we also found that if we combined the oncolytic virus therapy with checkpoint immunotherapy, these two agents can really act in a synergistic manner.
InVivo,
Ta det rolig nå, det kan fort bli dyrt å komme inn igjen.
De har tydligvis fått mange spørsmål om det kommer noe på ASCO
Targovax announces that abstract on interim phase I clinical data from the phase I/II peritoneal trial is accepted at ASCO
Oslo, Norway, 6 May 2020 - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage immuno
-oncology company developing oncolytic viruses to target hard-to-treat solid
tumors, today announces that interim phase I clinical data from the phase I/II
trial evaluating systemic durvalumab + intraperitoneal ONCOS-102 in patients
with peritoneal disease originating from ovarian or colorectal cancer, will be
presented at the ASCO20 Virtual Scientific conference, 29-31 May 2020. The trial
is a collaboration with Cancer Research Institute (CRI) and Ludwig Cancer
Research (Ludwig, trial sponsor) and AstraZeneca.
The abstract will be released on 13 May on https://meetings.asco.org/am/virtual
-format.
Abstract Phase I/II study to evaluate systemic durvalumab + intraperitoneal
title: (IP) ONCOS-102 in patients with peritoneal disease who have
epithelial ovarian (OC) or metastatic colorectal cancer (CRC):
Interim phase I clinical and translational results.
Abstract 3017
no.:
Presenter: Dmitriy Zamarin, MD, PhD
For further information, please contact:
Renate Birkeli, Investor Relations
Phone: +47 922 61 624
Email: renate.birkeli@targovax.com
Media and IR enquires:
Andreas Tinglum - Corporate Communications (Norway)
Phone: +47 9300 1773
Email: andreas.tinglum@corpcom.no
Selskapet har en registrert bruker på TI som leser, men aldri skriver (bekreftet av selskapet i en samtale)
De har garantert fått med seg topic’en i denne tråden og sett at dette er det bedre å børsmelde før en senere. Så får vi se om dette får noen effekt på markedet før vi får selve dataene presentert.
Hold on, be strong