Så, hvorfor messer jeg så mye om ovarie biten i dette studiet? Det er store likheter mellom peritonealkreft og ovariekreft, og det er her Targovax har det beste enkeltresultatet også
Derfor:
Primary peritoneal cancer is treated similarly to ovarian cancer because the cells of both types of cancer are similar in structure.
Peritoneal cancer acts and looks like ovarian cancer. This is mainly because the surface of the ovaries is made of epithelial cells, as is the peritoneum. Therefore, peritoneal cancer and a type of ovarian cancer cause similar symptoms. Doctors also treat them in much the same way.
Det beste enkeltresultatet i kliniske forsøk
Og i tillegg, lovende funn i ovarie preklinisk også.
Da er den å finne også på TDN Finans
TRVX: VIL PRESENTERE ONCOS-DATA PÅ KONFERANSE 29.-31. MAI
Oslo (TDN Direkt): Targovax vil presentere data fra fase 1/2 studie som evaluerer durvalumab og intraperitoneal ONCOS-102 hos pasienter med peritoneal sykdom som stammer fra kreft i eggstokkene eller tykktarmen på ASCO20 Virtual Scientific-konferansen 29.-31. mai 2020.
Det fremgår av en melding onsdag.
NS, finans@tdn.no
De fikk i ihvertfall med det viktigste i den originale meldingen;)
The trial is a collaboration with Cancer Research Institute (CRI) and Ludwig Cancer Research (Ludwig, trial sponsor) and AstraZeneca.
Synes Targovax kunne nevnt dette også i meldingen. men men, skal ikke være storforlangende
Det er slitsomt å skrive så mye…
Targovax announces that abstract on interim phase I clinical data from the phase I/II peritoneal trial is accepted at ASCO
Ingen entusiasme og positiv forventning til dette i markedet
Forhåbentligt ændrer det sig i morgen og frem til 13. mai😅. Men emissionsspøgelset er nok begyndt at vise sig igen…Det trækker den anden vej
Hvorfor snakkes det om emisjon 3 mnd etter at de hentet 100mill i nettopp en emisjon? Ved q4 hadde de igjen 70mill i cash. Så ved q1 imorgen vil de etter all sannsynlighet melde om at de har 170mill minus cashburn q1, så sånn ca 135mill på bok. Dette skulle tilsvare at man har penger ca 4 kvartaler frem i tid, og kan derfor drøye pengeinnhenting til etter readout på ovarie, 12mnd meso, og melanom. Men neida. De vil såklart hente penger nå før readout, og attpåtil midt i covid-19 krisen. Det er klart…
Slikt jeg også ser på det. Når vi attpåtil vet at selskapet har kommunisert at det er relativt liten sjanse for at det kinesiske selskapet ikke går videre i klinikk, som gir 30 mnok i upfront, burn-rate vil gå ned de kommende kvartaler + at ingen nye studier har planlagt oppstart på i år gir det liten mening.
Soug kommenterte f.eks at han mente det ville vært rart om de hentet penger før de viktige Mesotheliom dataene i januar.
100% enig! Hakk i plata på enkelte! De har penger. Emi før viktige readouts🥴 Og mulighet til å sette emi betydelig høyere sent i høst👏
Hallo.
Det må være mulig å være uenig om sak, uten å ty til personkaratestrikker, det sier vel mest om avsenderen.
Du kan ikke med alvor om fjeset mene at det kommer emisjon før ASCO.
Det er faktisk på kanten til useriøst
Hmm, bare for å stikke fingeren litt i jorda og muligens pådra meg et klovnefjes eller ti.
Som di bevandrede innen biotek sier så fortreffelig så gjelder det å hente penger når man kan, og ikkje når di må. Så selv om en er lovet at det ikkje blir før et gitt tidspunkt, så kan man egentlig vente seg det ved børsslutt like etter? Eller? Med all statestikken i bakhodet
Men, eg tror ikkje det vil bli like knusende denne gang. Muligens til og med nesten ubemerket alt etter hvilken kurs den blir satt på og hvilken kurs det var når den blir satt.
Selv om man har gode greier på g, så vil det hentes penger, tror eg.
Før eller siden vil jo det hentes penger. Men det naturlige er jo å vente til du har gode data, hvis du har likviditet til å vente. Og likviditet skaffet de seg for ca 2 mnd.
Så det er på ingen måte naturlig å se for seg emi før, ASCO, melanoma etc
JE snakker om Trvx på podcast, kjapt referat anyone?
Ingenting nytt under solen i Radforsk som du ikke allerede vet.
Er absolutt ingen som henter penger 7 dager før svært viktige data kommer. Ingen!!!
Hva ville eksisterende aksjonærer mene om det? Gi vekk masse oppside til noen nye aksjonærer gratis?
Hva vil de nye mene om det? Bli lurt inn i noe som er ræva dårlig?
Som Krieg, meg og flere er inne på, å mase om emisjon FØR det kommer data er bare tullete, useriøst og ulogisk.