Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Tanker om q1 imorgen folkens? Kan det komme noe juice eller blir det et non-event?

1 Like

Jcp

(Hvorfor noen tror det er lurt av Targovax å sette en større emisjon langt under siste emisjonskurs på 8kr nå, når de skal kommunisere en masse potensielt positive nyheter til markedet de neste ukene og månedene, og ikke har pengebehov før i Q4 2020 skjønner jeg ikke helt.)

Jeg ønsker en emisjon velkommen så raskt som mulig, men dog etter nyheter fra ASCO, la gjerne BP få tygge på nyheten en stund før emisjonen i tilfelle bud som resultat av data. Men gode nyheter fra ASCO tror jeg blir en non event for kursen i frykt for emisjon.

Grunnen til en snarlig emisjon er enkel, fjerne usikkerheten som ligger som en klam hånd over aksjen, nyheter som brennstoff virker ikke på trvx så lenge emisjons spøkelset ligger der. Det spiller ingen som helst rolle hva vi mener, kursutviklingen taler sitt tydelige språk, markedet har talt, våre meninger er kakefyll.

At det blir kjempegode nyheter på ASCO tviler jeg ikke på, men markedet tolker det som en non event siden ØS & Co lot være å informere markedet, de informerte først når de ble presset til å gjøre det. Det kan nesten være ensbetydende med at det ikke kommer en emisjon, ellers ville nok ØS benyttet anledningen til å hausse kusen. Alle husker hausse meldingene i forkant av emisjonen på 70 mill., og det glemmes ikke så lett.

Hvorfor sitter jeg med aksjer i trvx, ganske enkel filosofi jeg venter på bud, kursen har jeg gitt opp, troa på kursoppgang kommer først når det er penger eller finansiering med minst 2 - 3 års horisont uten emisjonsfrykt.

2 Likes

Tja… Alt ettersom… vi kan jo proaktivt fremprovosere litt “juice” i form av spørsmål. :slight_smile:

Her er noen eksempler, fyll gjerne på/ legg gjerne til, så kan vi sende inn:

If DCR is presentet at ASCO and targets are met in the two indications, what will happen after completion of part 2?

Since the majority of the OV deals are done in the pre-clinical stage, what can we expect from the ONCOS 2 series near term and what is the developement strategy for these assets?

4 Likes

Øystein said in a recent interview with Dagens Medisin that Targovax is currently agreeing to the legal formalities around a partnership with an undisclosed BP. Could you please elaborate a bit more on this?

Is this the last hurdle before you can announce the partner?

4 Likes

Gode spørsmål, kjør på kara!

Men veldig spent på hadde vil gjøre med peritoneal hvis de oppnår predefinert DCR.
Er vel du @Whatsthat som har vært inne på at veien til markedet(og suksess) vil være kort hvis de lykkes her.( OS på ca 4 mnd med pallativ behandling per i dag)

1 Like
  • On the potential new Mesothelioma study with the currently un-named BP partner: Will there be some kind of shared costs related to the study and potential milestones if specified target goals is reached? Or will you cover the whole study by yourself - with free CPI.
  • How will the un-named BP partner be involved/comitted in to the study except for participating in the design of the study and with drugs.
  • Will there be any Interim results on the Melanoma study, or will you only communicate the whole set in the early autumn?
  • Could you descibe a bit on where you currently are in the process with IoVaxis and the work with potential IND applications in China?
  • Is there any ongoing dialogue with potential commercial partners/ or academic partners to bring TG in to clinical trials in Europe or US?

Edit.
Gode spørsmål og bra initiativ @Whatsthat.

5 Likes

Mange gode spørsmål her nå! Tenker at det bare er å sende i vei så får vi se hvilke de vil svare på

2 Likes

Også, bare for å vri rundt kniven :smiley:

The general assembly recently approved an up to 40% issuing of new stocks. Is it likely that these will be sold to the new partner. Or perhaps the company need to raise these funds to be more equal with said partner?

Ja, generelt i alle refractory indikasjonene de går etter vil midlertidig markedstilgang kunne være en mulighet ved gode data gitt at de påfølger med en større studie. Etikk og moral spiller en stor rolle når alt annet feiler. Men bedre å høre slike ting fra Soug og ikke whatsthat. :wink:

2 Likes

galt postet

Skal tenke litt mer etter flere spørsmål Whatsthat. Kan jo bli en veldig innholdsrik sesjon i morgen :smiley: Har jo også fått beskjed om følgende : “Ja, vi har planlagt å si litt mer om peritonealstudien på neste kvartalsrapport”

@Whatsthat sender du inn alle relevante spørsmål eller ønsker du å kjøre dette separat?

2 Likes

Sender egne spørsmål til IR I kveld.

1 Like

Sorry boys (eller girls? :wink:) men ønsker å være anonym ovenfor selskapet. Setter pris på om noen andre sender inn. Kan tenke litt utover kvelden etter noen flere spørsmål.

Ytterligere spørsmål:

• Due to the delay of the AACR conference in April. Will you present the abstract on the new viruses on the re-scheduled virtual AACR conference in June?
  • After you released the Mesothelioma data in January, have you noticed an even increased interest from Academic and potential commercial parts/CPI providers to participate in a new study?
3 Likes

Kan du spørre spesifikt om ovariekreft?

Henvise gjerne til denne som ligger på hjemmesiden deres

Hadde egentlig håpet at noen andre kunne sende de inn, men er jo spørsmål jeg kunne tenke meg å høre mer om, så om ingen andre ønsker å sende såå… :slight_smile:

Hva tenker du på gjeldende Ovariekreft, å kjøre i gang nye studier?

Sender dette spørsmål til IR I kveld.

Webcasten når den blir tilgjengelig:

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20200507_9

@pdx, er det mulig å bygge inn disse her på chaten?

Kan sende inn jeg, trodde bare du ble sånn spørsmålsgeneral her!:wink:

Ja, vil høre om ovarie er potensiell ny indikasjon hvis peritoneal lykkes med å oppnå predefinert DCR.

For å si det sånn. Om dere ikke klarer å sende inn spørsmålene til IR i kveld eller i morgen tidlig fordi dere vil ivareta anonymiteten deres så tenker jeg at dere skal la vær å stille spørsmålene i det hele tatt.

Jeg sender alltid mine spørsmål inn til IR slik at selskapet får litt tid til å tenke. Jeg signerer alltid med eget navn og får alltid svar.

Om man er redd for å oppgi eget navn til IR så finnes det kun en gyldig grunn til det: Spørsmålet er såpass inn i helvete teit at man bør ikke stille det det.

14 Likes