Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Vet ikke hva du egentlig legger i 150k+ (er det opp mot 500K / 1000K eller er det typ 160K?) men tallene du faktisk setter i digitalt blekk er ikke veldig store. Jeg tror - som flere har nevnt her - at du oppfattes som for liten til at DNB gidder å bruke tid på det. Det er jo nettopp derfor det ble opprettet self-service handel via internett - at du kan ta hånd om slike ting selv. Og nei - jeg skjønner derfor ikke poenget ditt…

Det kan jo tenkes at jeg er alt for troskyldig og naiv, men jeg vurderer min interesse for salg opp mot en tilsvarende interesse for kjøp som jeg på denne måten ikke finner spor av. Altså en interessent av kjøtt og blod. Ikke en robot. Vurdert opp mot posisjoner på T20-30 de siste 2 årene så kan man jo samtidig undre hva er det som egentlig driver kursen opp og ned ? Det er svært få tegn på reell konsolidering over den samme perioden i tid.

Men som Krieghoff skriver…med litt flaks så har sikkert noen andre tatt over stafettpinnen. Om ikke alt for lenge.

Etter 5 år i som aksjonær i Targovax syntes jeg det er rart hvordan stemingen her er endret nå hvor vi står foran det viktigste året i Targovax historie. Mange nye og gamle messer om emisjon 2-3 mnd etter finans er ordnet og andre lite relevante bekymringer. Minner litt om gode gamle HO forsøk på å ødelegge ellers gode informasjonskanaler for eventuelt nye/usikre akjonærer.

14 Likes

Jeg tilbyder dig 7,95 for 150.000 stk; frisk?

3 Likes

Bingo.

Det sier kanskje litt om hvem som ikke holdt ut de 5 årene? Bitterhet er en kraftig følelse.

2 Likes

Targovax ASA: First quarter 2020 results

On track! :wink:

1 Like

Next gen virus poster neste uke på ASCGT-konferanse :+1:

136 MNOK på bok, cashburn 29 MNOK i kvartalet.

Edit: I den ene presentasjonen står det at next gen virus poster vil komme på nevnte ASCGT allerede neste uke. I den andre presentasjonen står det at det vil komme på AACR. Jeg velger bull-varianten; kommer allerede neste uke, og det kan de sikkert også avklare på callen.

9 Likes

Vi hadde alle ønsket oss mer omsetning i aksjen, men det blir en ellevill påstand fra din megler at det ikke skal være mulig å selge 150.000 aksjer i markedet uten å dumpe prisen. Jeg hadde byttet megler på et sekund hvis jeg satt med din frustrasjon.

3 Likes

Her har dere litt om ONCOS-214 abstractet som kommer neste uke :smiley:

Next Generation ONCOS Double Transgene Oncolytic Adenovirus Exhibits Enhanced Anticancer Effect in Melanoma Lukasz Kuryk1,2, Anne-Sophie Moller3 1 Clinical Science, Targovax Oy, Helsinki, Finland,2 Department of Virology, National Institute of Public Health - National Institute of Hygiene, Warsaw, Poland,3 Clinical Science, Targovax ASA, Oslo, Norway

Oncolytic virotherapy is a promising and fast emerging anti-cancer strategy. To date, herpes virus: Talimogene laherparepvec is the only FDA approved oncolytic virus (OV), however, many other types of OVs are showing promising results in clinical studies. One example is chimeric oncolytic adenovirus ONCOS-102, expressing GM-CSF as a transgene, which recently reported 33% ORR in advanced antiPD1 refractory melanoma phase I study (NCT03003676).

Genetically modified OVs can be armed with different co-stimulatory molecules in order to boost the anti-tumour immune responses. Based on the ONCOS-102 backbone, we have engineered next generation ONCOS virus, ONCOS-214, expressing novel double transgenes designed to enhance apoptosis of the cancer cells, leading to increase the release of tumour antigens and thereby enhance cross presentation of tumour antigens and priming of cancer specific T cells.

The oncolytic properties of ONCOS-214 were confirmed in 4 melanoma cell lines in vitro, demonstrating robust cell lysis and anti-cancer properties. Anti-cancer effects of the viruses were also assessed in i) immunodeficient xenograft and ii) humanized xenograft mouse models to further understand the anti-cancer and immune stimulatory potency of the constructs. Tumor growth analysis showed that the double transgene virus ONCOS-214 had the most profound antitumor properties with a significant tumor growth reduction of the A2058 tumour compared to other treated groups in the immunodeficient mouse model. Moreover, the treatment with ONCOS-214 at different doses kept most of the tumors volume under 600 mm3 after the second round of treatment. Synergistic antitumor effect of ONCOS-214 was observed. Interestingly the treatment with ONCOS-214 resulted in highest infiltration of CD4+ T cells.

20 Likes

Det er ikke alt dette som er like viktig, men oppdaterte triggere basert på kvartalsrapport.

Neste uke med prekliniske virus på American Society of Gene and Cell Therapy (ASGCT) på tirsdag (preklinisk melanom data next gen oncos), ASCO abstrakt onsdag (på kvelden etter børsen stenger) for peritoneal, og abstrakt fra American Association for Cancer Research (AACR) fredag på andre prekliniske virus burde i utgangspunktet være viktig.

Si gjerne fra hvis dere finner noen feil.

ps: Jeg har gjettet på at det er ABG Sundal Collier life science summit i Stockholm som er eventen 26. mai. Det er en antagelse fra min side.

13 Likes

Bare for å presisere. Megler har ikke påstått at “det ikke er mulig å selge 150K uten å dumpe prisen”. Tilbakemeldingen har vært at “de ikke har noen som kan ta slike volum”. Og det er akkurat det forholdet som jeg syns fremstår som litt underlig. Ikke noe annet. Vi kan avslutte denne avsporingen som tross alt har liten interesse i forhold til mye annet.

Kursen knekker… sto det noe trist i rapporten? Emisjon kanskje? :wink:

1 Like

Nice timing med å gå ut tidligere, InVivo! Jeg bør vel i grunn holde meg unna markedet…

Nåh, det er bare en gamble fra mins side. Men markedet er fortsatt ikke villig til å ta posisjon før ASCO data kommer på onsdag ser det ut som.

Men fallet ser egentlig ut som å ha blitt trigget av en som ville ut med 100-200K aksjer

Det er vel den typiske; «hva, tjener ikke Targovax penger?»-aksjonæren som selger aksjene sine i dag etter å ha hevet seg på biotek-toget :wink:

Kommer opp igjen denne :ok_hand:

1 Like

#Rubengate

1 Like

At folk er redde for son i trvx skulle egentlig bare mangle, bedre at dem kommer løpende etterpå tenker eg🤷‍♂️ den er jo i øyekroken på di fleste og et nytt nivå blir mer og mer uunngåelig, ihvertfall slik eg ser det.

Hvis man dumper aksjene i dag etter å ha hatt muligheten i flere uker der volumet har vært vesentlig bedre og kursen høyere, ja da har man ikke mye å gjøre i et aksjemarked å gjøre. Amatørmessig.

Funny.