Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Om tre måneder har vi sannsynligvis fått både periotenal, melanom og mesoteliomdata. Tilfeldigvis er det da også rundt ett års burn rate på kontoen til Targovax.

Why oh why skal de hente penger FØR dette :joy::joy::joy:

6 Likes

Flott oversikt -

I en Radium-episode fra 2019 forklarer Wiklund/ØS om to pågående Fase3-studier innenfor Melanoma som vil være med på å sette OV på karet for alvor dersom de lykkes:

1. Amgen/Imlygic + Keytruda
    ORR: 60% = ORR SoC
    Dette er det samme ORR som dagens SoC (som består av 2 x CPI).
    Wiklund mente at dersom ORR holdt seg på dette nivået ville OV bli foretrukket pga 2 x CPI har større bivirkninger enn OV-løsningen.

2. Transgene + Nexavar

Radium 29.1.20:
Wiklund informerer om at studiet (2) ble avsluttet pga dårlige resultater.

Kan ikke se at studie (1) er konkludert.

Kanskje dette er verdt å følge med på?

3 Likes

Link til dagens presentasjon som starter 10:00.

1 Like

Aaaaand… he’s out!! :wink:

TRVX: “… hold lige min virus mens jeg retracer tilbage til 9,00 blank …”

edit: så er tigerdyret på plads til Q1 præsentationen; bliver spændende at se om de har rullet Magnus Jaderberg ud fra laboratoriet og givet ham taletid … kom frisk MJ!

edit: er det bare mig, eller kan man høre Øystein Soug pakke jordbærtærter op i baggrunden?

3 Likes

OMG Torbjørn!!

Slutt stottirng!

Veldig dårlig lyd på ØS? :frowning:

1 Like

Bra Torbjørn! Tok ansvar!

wtf… amatører!!!

Sender streng mail til Renate Birkeli omkring manglende forberedelse samt information om simpelt studieopsæt med gode mikrofoner; det her kan jeg ikke acceptere som aktionær.

Bruger selv følgende USB mikrofon fra anerkendte RØDE producent. Anbefales på det varmeste til selv semi professionelt brug.

1 Like

Tragikomisk, så får man velge om tragedien eller komedien veier tyngst.

Der forsvinner strategien min om å se på ansiktsuttrykket til Soug når han svarer på spørsmål for å tolke hvor optimistisk eller ille berørt han er, heh.

1 Like

Chill, aborum…

Imponerende bra bibliotek hjemme hos Øystein da!

Kostnadsfokus :sweat_smile:

Vi får håpe de er skarpere på R&D enn communication :sweat_smile:

Her har de ikke testkjørt oppsettet før presentasjon. Dette er strykkarakter for selskapet, men klart bestått fra CFO’s side.

1 Like

Nej, jeg finder det amatørmæssigt, når man ikke sikrer stabile linier eller i det mindste pre-recorder deltagernes bidrag (screen recordings) og samler dette i en samlet præsentation med efterfølgende Q & A af Torbjørn Furuseth.

Jeg forstår at COVID-19 kræver andre forhold omkring mødedeltagelse, men det her burde være håndteret bedre og det har jeg kommunikeret til Renate Birkeli.

3 Likes

Ikke spesielt overbevisende … :grimacing:

Jeg synes du er veldig raus.
Han stottrer, virker veldig nærvøs og uforberedt.
Erik og Magnus må styre showet heretter.

Nevnte han at de er i partnersamtaler? På prekliniske virus?