Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Flott oversikt -

I en Radium-episode fra 2019 forklarer Wiklund/ØS om to pågående Fase3-studier innenfor Melanoma som vil være med på å sette OV på karet for alvor dersom de lykkes:

1. Amgen/Imlygic + Keytruda
    ORR: 60% = ORR SoC
    Dette er det samme ORR som dagens SoC (som består av 2 x CPI).
    Wiklund mente at dersom ORR holdt seg på dette nivået ville OV bli foretrukket pga 2 x CPI har større bivirkninger enn OV-løsningen.

2. Transgene + Nexavar

Radium 29.1.20:
Wiklund informerer om at studiet (2) ble avsluttet pga dårlige resultater.

Kan ikke se at studie (1) er konkludert.

Kanskje dette er verdt å følge med på?

3 Likes

Link til dagens presentasjon som starter 10:00.

1 Like

Aaaaand… he’s out!! :wink:

TRVX: “… hold lige min virus mens jeg retracer tilbage til 9,00 blank …”

edit: så er tigerdyret på plads til Q1 præsentationen; bliver spændende at se om de har rullet Magnus Jaderberg ud fra laboratoriet og givet ham taletid … kom frisk MJ!

edit: er det bare mig, eller kan man høre Øystein Soug pakke jordbærtærter op i baggrunden?

3 Likes

OMG Torbjørn!!

Slutt stottirng!

Veldig dårlig lyd på ØS? :frowning:

1 Like

Bra Torbjørn! Tok ansvar!

wtf… amatører!!!

Sender streng mail til Renate Birkeli omkring manglende forberedelse samt information om simpelt studieopsæt med gode mikrofoner; det her kan jeg ikke acceptere som aktionær.

Bruger selv følgende USB mikrofon fra anerkendte RØDE producent. Anbefales på det varmeste til selv semi professionelt brug.

1 Like

Tragikomisk, så får man velge om tragedien eller komedien veier tyngst.

Der forsvinner strategien min om å se på ansiktsuttrykket til Soug når han svarer på spørsmål for å tolke hvor optimistisk eller ille berørt han er, heh.

1 Like

Chill, aborum…

Imponerende bra bibliotek hjemme hos Øystein da!

Kostnadsfokus :sweat_smile:

Vi får håpe de er skarpere på R&D enn communication :sweat_smile:

Her har de ikke testkjørt oppsettet før presentasjon. Dette er strykkarakter for selskapet, men klart bestått fra CFO’s side.

1 Like

Nej, jeg finder det amatørmæssigt, når man ikke sikrer stabile linier eller i det mindste pre-recorder deltagernes bidrag (screen recordings) og samler dette i en samlet præsentation med efterfølgende Q & A af Torbjørn Furuseth.

Jeg forstår at COVID-19 kræver andre forhold omkring mødedeltagelse, men det her burde være håndteret bedre og det har jeg kommunikeret til Renate Birkeli.

3 Likes

Ikke spesielt overbevisende … :grimacing:

Jeg synes du er veldig raus.
Han stottrer, virker veldig nærvøs og uforberedt.
Erik og Magnus må styre showet heretter.

Nevnte han at de er i partnersamtaler? På prekliniske virus?

Uforberedt? Torbjørn hopper inn og tar over ØS sin del på stående fot, og løser det meget godt. Er enig med TheObserver - Torbjørn klarte seg meget bra!

2 Likes