Nei, men en objektiv vurdering er alltid bedre enn en “fornektende”? For meg ble denne presentasjonen anti-klimaks til momentumet som har bygd seg opp i aksjen da pipeline-flowen ikke kommer nå, men etter sommeren. (Med det vi vet pr i dag, de kan selvsagt holde kortene tett til brystet, så det blir spekulasjoner)
TG-dealen i Kina er fortsatt forberedelser til IND; ergo den er ikke søkt om ennå slik jeg tolker det, så da får vi ingen 3 MUSD-deal med det første.
Med økt interesse fra kommersielt hold og at de går for 1L i Meso uten å klare å få bakt inn en oppside i leveransen fra deres tilførte effekter til studiet virker veldig passivt. De sier selv at med de data de nå har så er kursen klar; de går for 1 linje behandling. Og det er ingen BP villige til å satse mer på enn å tilføre CPI, til tross for økt interesse fra kommersielle aktører?
Jeg gjentar at det er sikkert min begrensede innsikt om farma som preger dette synet, men når tidlig-fase viruser gjør dealer på milliarder av kroner, og man sitter nå ved inngangen til et potensielt SoC-studie for Meso så skulle man tro at dette var BP villige til å betale noe for å bli en fremtidig leverandør av.
@InVivo, du som er regnemaskinen på de ulike behandlingene, hva er populasjonen og omsetningen innen 1 L meso?