Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Sikkert dumt å spekulere så mye nå et par dager før vi får fasiten, men jeg regner fremdeles med at det vil bli et hyggelig N (Særlig sett i betraktning av de data vi allerede besitter i dag fra andre studier) på ASCO.

Igjen, 7 personer bekreftet rekruttert i oktober 2018. I etterkant har vi fått bekreftet følgende under.

Q1 2019 :
“The mesothelioma and peritoneal trials recruited very well”
Q2 2019 :
“The trial is running at multiple top centers in the US, with strong recruitment”
(Ingangsettelse av Expansion(Del 1) ble meldt i Juli.
Q3 2019
“The combination trial with AstraZeneca’s checkpoint inhibitor Imfinzi in peritoneal
malignancies has also progressed well”

Del 1 og del 2 av studien ha opp mot 60 pasienter. Vi vet at selskapet har kommunisert et sted mellom 75 og 78 pasienter kombinert med safety/dose-eskalering.

Et sted mellom 15 og 18 pasienter vil jeg anta blir meldt på ASCO. Noe annet syntes jeg ville være veldig rart ut ifra hva vi vet.

I dag besitter vi effektdata på ca 41 pasienter, noe som uansett vil gi selskapet et solid løft med effekt grunnlag å kunne vise til, særlig med i kombinasjonen med CPI, som vi vell kun har 9 pasienter fra i dag.

Konklusjon : onsdagens abstrakt blir veldig spennende.

5 Likes

Tror det blir mellom 13-19.

De meldt om 7 i oktober 2018, det var nok de første fra 3+3(så ble det vel en til med på lasset), så skulle de ha 6-12 til ref sliden fra KOL-dagen 2018.

Så, er N 13-19 lite? Det avhenger av data og hva de benchmarker mot.

Fordi av det dere som husker tilbake til Pcib sin himmelferd høsten 2016, så baserte den oppgangen seg på data fra ca 10 pasienter fra gallegangsstudiet. Uten sammenligning forøvrig, men det viser at data kan løfte kursen høyt hvis de er mye bedre en benchmark, på tross av lav N.

3 Likes

Er nok denne de hele tiden har tatt utgangspunkt i:

Vi vet at Max N = 78.

Ovarian (18+15) + colorectal (13+14) = N 60.

78 - 60 = N 18 som også står som (6-12) under phase 1 boksen.

Den siste bokse under “other intraperitoneal” N 30 fremstår for meg som megabull da dette meg bekjent trolig ikke ligger bakt inne i CRI/Ludwig dealen.

Blir spennende å se om vi får noe klinsik data på de som er behandlet til nå og kanskje også en pekepinn på om DCR målene er oppnåelig…

5 Likes

https://mesothelioma.net/mesothelioma-news/spanish-mesothelioma-study-shows-improved-progression-free-survival/

Her er også transcript fra Q1😊

https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-trvx-ol-earnings-104231503.html

7 Likes

Kunne vært heldigere med linja til paris.

And maybe the last statement before I conclude and pass to Torbjørn the deck, when it comes to the long-term vision, my long-term vision for the company is (inaudible) we’re able to (inaudible) just the best in oncolytic viruses in this particular space, and generate a lot of new value for patients and for the market.

2 Likes

my long-term vision for the company is (to cash in on royalties so that) we’re able to (develope the oncos 3 series possibly, ) just the best in oncolytic viruses in this particular space

:stuck_out_tongue::stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

Er det noen som fikk med seg hva han faktisk sa? Ganske vesentlig…

Presentasjonen for mai er lagt ut

6 Likes

Denne har de ikke pleid å ha med før?

Hvis sterk immunaktivering er en forutsetning for at CPI skal fungere, så minsker ikke akkurat dette troen min på gode data onsdag

Edit; de har bare gort det mer grafisk

2 Likes

Nærmer seg med stormskritt nå. Vi har faktisk kun 9 pasienter i kombinasjonen med CPI per i dag, så onsdagens dataslipp vil uansett øke den oncos+cpi databasen betraktelig.
Si vi får ca 15 pasienter på onsdag + de 9 vi allerede har. Plusser vi på de 12 som er ferdig rekruttert i Ref Melanoma er vi oppe på 36 pasienter på tvers av studier i kombo med CPI. Kommer det data fra “part 1” i slutten av året kan vi plusse på 31 til = N 67 i løpet av 2020.
Så har vi komboen med kjemo i tillegg = N 20.

6 Likes

Det bygger seg utvilsomt opp til noe nå, særlig likte jeg uttalelsen fra den Spanske klinikken i mesothelioma studien. Forskjellen i livskvalitet for de som fikk Oncos 102 og de andre, dette vektlegges selvfølgelig, i tillegg modnes fortsatt dataene fra denne studien. Jeg tror ikke S&K stiller på ASCO for å fortelle at sikkerhets data er tilfredstillende - meget gode, det er en non event.

Valo TRVX partner.

2 Likes

Er det i dag det kommet data fra abstract? Eventuelt når?

Får litt medfart i dag, åpenbart bare menigheten som tror på ok data i morgen

Sitter på hendene, blir det kursras i morra legges aksjene i skuffen.

Jeg tror det kommer gode data både i morgen og senere i måneden.

Burde slippe sell on news da i hvert fall når det ikke har vært noe rally på forhånd :face_with_monocle:

1 Like

Ja, sånn sett kan det ligge an til et voldsomt rally hvis data overasker markedet positivt.

Fraværet av et forventningsrally tar jo vekk mye kortsiktig nedside hvis data ikke er noe å rope hurra for

12-18 pax vi får data på ?

ja, noe sånt.

Vil jo kunne løfte pasientantallet som har fått Oncos+CPI med opptil 200%, så det er historisk dataslipp i Targovax-sammenheng

5 Likes

Er vel rimelig å anta at en del har tatt gevinst med seg inn i BergenBio, og at kursen er litt preget av det. Hadde et lite håp om at vi skulle åpne denne uka med litt flow av news.