Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Det kommer jo ut i uken det;)

Joda, men en liten tjuvstart/smakebit for å pirre massene…

MAY 13, 2020 AT 5:00 PM ET
The Majority of Abstracts Released on ASCO Meeting Library

Noen som kan regne ut hva dette blir i CET? er på farten, så eventuelt gjør jeg det etterpå.

23:00

2 Likes

Kl2300

1 Like

Hvorfor falder den dagen før en af de vigtigste dataslip i de sidste 2 år??:upside_down_face:

1 Like

Kanskje har det med ned-toningen på Q hvor optimismen var lunken til nyhetsverdien av abstraktet. Med alle positive nyheter som går verden rundt er det nesten umulig å forstå utviklingen i trvx. Ser ut til at trvx har sluttet å reagere på nyheter.

Targovaksinert?

Eller redselen for at selskapet kliner til med en emisjon litt senere samme dag som de slipper nyheter.

1 Like

Når selskapet først skal hente nå, bør de hente endel. Jeg bare klarer ikke å se for meg at de skal hente før de har bekreftet at det blir ny mesotheliom studie, og hvem som er BP partner når vi er “så nære”. Dette burde isåfall vært med i et prospekt.
Hva skal ellers være strategien rundt pengeinnhenting kortsiktig når de har penger ut året og litt til med flere viktige datapunkter i nærmeste fremtid?

3 Likes

Historisk sett så har jo Targo gjort dette før.
Svaret får vi uansett om ikke lenge.

1 Like

Yes absolutt. Og for all del, kan godt være de velger å hente penger. Men jeg hadde håpet at de isåfall hadde hentet et stort nok beløp til å dekke fremtidige aktiviteter så vi hadde sluppet disse diskusjonen annenhver måned. Viktige datapunkter kommer på løpende bånn, og de ventet i det “lengste” med å hente etter Mesotheliom data på bakgrunn av at de mente det ville være rart å hente før utslipp av disse viktige dataene.
De har ingen umiddelbar “rush” etter å hente penger, er vell mer poenget mitt.

5 Likes

Vedtaket fra GF om 40% kan i det minste vitne om at selskapet har tatt høyde for det må hentes kapital på lave tegningskurser i en eller flere runder. Og vesentlig lavere enn mange av oss har håp om.

Om vi forutsetter at Meso studie+ord drift skal finansieres gjennom dette vedtaket så ender vi på min MNOK 300. Med høyde for rabatt ved gjennomføringen - som vanlig er - så må vi opp på kurser i området NOK 15-20 før rabatt dersom vedtaket heller ikke skal brukes fullt ut. Det taler kanskje for at det ikke er noen umiddelbar plan for neste runde.

De sliter med historien det er helt sikkert, vi får håpe ny styreformann også vurderer andre muligheter. De sliter nå med troverdighet etter 2 emisjoner som ikke vitner om annet enn spontanitet og lite gjennomtenkt. Hvorfor hentet de ikke full pott 30% sist, da hadde vi hatt et lite spillerom.

1 Like

Siste emi var grei nok. Pris over börskurs og aksjene forsvant ut over sidelinja. Regner ikke med emi för nyheter.
Saafremt 40% utvanning er alvorlig ment har jeg BP i bakhodet.

ASGCT, virtual conference Next-gen virus poster

May 12 - May 15, 2020

Ovarian

Oncolytic Adenovirus Ad5/3-D24-GM-CSF Infects, Replicates and
Lyses Ovarian Cancer Cells Through Desmoglein-2 Cell Entry
Receptor

17 Likes

ASGCT, virtual conference Next-gen virus poster

May 12 - May 15, 2020

Next generation ONCOS double transgene oncolytic adenovirus
exhibits enhanced anti-cancer effect in pre-clinical melanoma
model

ONCOS-214

21 Likes

The oncolytic properties of ONCOS-214 were confirmed in 4 melanoma cell lines in vitro, demonstrating robust cell lysis and anti-cancer properties. ONCOS-214 showed superior anti-cancer effect in vitro by enhancing cancer cell death :ok_hand:

16 Likes

Nogen det tør give et bud på de nye “findings” for ONCOS214?

Er det bare jeg som er sveiseblind, eller er dette minst like bra som vi hadde håpet?

2 Likes