Hvad havde vi håbet ?
Kikk en gang til
Kan ikke gennemskue de lægefaglige beregninger… Ikke klog nok desværre
Ovarie føltes for meg som “støttedata” for asco-dataene vi får. Det vil si at hvis dataene på ASCO er meh, så er dette meh, og er dataene der gode, så er dette gull. Hva er dataene på asco? Vi får første hint i abstraktet i morgen kveld/torsdag morgen og vet mer når vi får posteren i slutten av måneden.
For next-gen virus så er preklinisk alltid litt sånn usikkert hvor mye man skal vekte. Men antagelsen er at oncos-214 fungerer bedre enn oncos-102. Så hvis oncos-102 fungerer bra, så skal dette fungere bedre i mitt enkle hode. Men ellers tror jeg også patentsituasjonen betyr en del her, så dette kan bli viktigere når patenter blir innvilget. Det har jeg i utgangspunktet ikke tenkt skjer før i 2h 2020 (med stor usikkerhetsfaktor), så tja
Alt i alt fornøyd, men ikke noe man skal ta helt av på tenker jeg. Men ovarieposter kan få ny betydning når vi har asco abstrakt om ett par dager, og så asco poster i slutten av mai.
Forskjellen på Oncos 102 og 214 er doble transgenes, dvs viruset kan ta en større payload av transgenes som forklart under. Tror ikke aksjen spretter på grunn av denne. Oncos 214 kan enkelt forklart kan gi mer informasjon til immune-forsvaret og derved gjøre viruset selektivt og samtidig effektivt.
Transgenes expressed as individual transcripts
Transgene expression in- dependent of viral replication
Enhanced anti-cancer properties
Fra resultatdelen på posteren:
“Furthermore, retrospective analyses of a phase I clinical trial of ONCOS-102
treatment of 12 patients with varied tumors indicated a correlation between viral
genomes in blood and DSG2 RNA expression.”
Hvilket studie hinter de til her mon tro?
Sekkestudiet
Det har du jo selvsagt rett i dumme meg tenkte på peritoneal som en indikasjon, men dette er jo diverse kreftvarianter. Likevel, det er vel ikke blitt nevnt noe tidligere angående denne korrelasjonen? Så da røper de i hvertfall en detalj fra det “sekkestudiet” som kan være viktig fremover. Særlig hvis man ser det i lys av de lovende resultatene fra in vitro studiet presentert i posteren her.
Vi får se, i kveld får vi kanskje en pekepinn
Ny Radium - Mesoteliomstudien der Ultimovacs sin UV1 kombineres med sjekkpunkthemmere :
Noe relevant der gjeldende Targovax eller?
Tvitvi, brace for impact alle som tør å sitte i Targovax over natten!
Så vidt jeg hørte så skal Soug inn neste uke i Radium, det var vel det viktigste uten at jeg har hørt hele episoden.
Ellers, lykke til med kvelden, og morgendagen til alle med aksjer
Lykke til alle sammen, min pott er uendret Moro å føle på at en lever litt.
Uendret her også - tvi tvi! Man lever bare en gang
Jeg er veldig ny i gamet og sitter på en beskjeden post sammenlignet med mange andre er jeg ganske sikker på, men i min skala er det mye penger det er snakk om. Er det lurt å selge seg ned eller ut før store happeninger som i kveld/natt?
Det toget er gått;)
Men generelt sett blir markedet skuffet. Denne gangen har ikke kursen gått etter nyhten om ASCO ble gjort kjent, så det er lov å håpe på en positiv respons i morgen. Men da må data være rimelig bra
Det beste er nok å spørre seg selv.
Får du rett kan du ta æren for det og tar du feil har du bare deg selv å skylde på
Det vet vi først i morgen i dette spesifikke tilfellet.
Generelt er det lurt å gevinstsikre før store happenings, dvs selge en porsjon av det du er inne med hvis du sitter med gevinst og aksjen har gått mye på forventninger.
I dette tilfellet har jo kursen falt 50 øre ca fra vi fikk vite at TRVX skal presentere data på asco, så vanskelig å påstå at man skal gevinstsikre en hype i dette tilfellet.
Takk for flere hjelpsomme svar, tar det med meg videre