Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Jeg blir glad når jeg ser at Targo ansetter folk med tilsynelatende fine og relevante CV’er, men elefanten i rommet slik jeg ser det er at vi har en CEO som ikke har den relevante CV’en ei heller det nettverket som trengs.

Personlig er jeg overbevist om at markedene hadde reagert positivt på en melding der vi fikk inn en leder med en CV og ett nettverk som er relevant for stillingen.
Øystein hadde helt sikkert gjort en glimrende jobb som CFO i selskapet.

Tror du undervurderer optimismen min ang Targo. Tanken paa salg/redusering er fjern!. Har redusert i Pho!/(Pcib) for aa faa flere. Uten forstand og glasskule er jeg bare interessert i plattformteknologier.

Jeg vet ikke helt om det ligger på CEO eller ikke, selskapet består av så mye mer, men jeg opplever av og til at bryterne er slått av eller på.

Jeg synes den gjengen vi så på podiet i forbindelse med Q3-rapporten var genial. Både CEO og CFO opptrådte med verdens største selvtillit og det var helt åpenbart at de hadde noe positivt i sekken de så frem til å dele. Så med bryteren i riktig modus er det masse flink folk der, og MJ og EW er i sine stillinger også svært så dyktige.

Så jeg tror ikke det primært ligger i hvem som sitter der de sitter, men hvordan de kommuniserer og skaper et mønster / forståelse på. Jeg har også påpekt at jeg finner det merkelig at de har opplevd økt interesse fra både akademisk og industrielt hold etter presentasjon av Meso-dataene i januar, men likefullt er det fortsatt forventet at TRVX skal bære alle kostnader relatert til studiet foruten leveransen av CPI. Det MÅ da vel være en kjempeverdi for BP å kunne få være med i et 1L-studie med stor sannsynlighet for markedsgodkjennelse, og legge kroner i det.

Det er et eksempel på kommunikasjon jeg ikke forstår. Hvorfor guider de ikke da på en bedre deal for selskapet og aksjonærene, hvis BP tar kontakt og de har de mest anerkjente akademiske institusjonene med på laget? Er det fordi de har committet seg for mye med BP-partneren de kunne henvise til i meldingen? For meg skurrer slike ting, men andre skribenter har kommentert at det trolig ikke foreligger sterke nok data til at BP ønsker å stille med cash på dette stadiet. Det er fullt mulig, men at det heller ikke kan trigge milestones, slik som har blitt adressert til i spm til selskapet, virker også rart. Og rart for meg i dette tilfellet er at i den verden jeg kommer fra så er solid interesse fra forskjellige parter et godt utgangspunkt for gode dealer.

2 Likes

5 Likes

Hva sier han egentlig? Hva er det som er doa?

Dead on arrival!!

Kan gjenta. HVA er det som er dead on arrival. Hvilket certain company?

3 Likes

Slik jeg tolker det viser grafen at tumorene har flere KRAS mutasjoner. En medisin som angriper en av mutasjonene, vil derfor sannsynligvis ikke være særlig effektiv.

(Tolkning av posten utelukkende)

3 Likes

Er det Mirati han sikter til?

Usikker, men tror ikke det.

Det ser sånn ut ja, https://www.mirati.com/pipeline/

2 Likes

Det kan også være Amgen.

Jepp - G12Di er fra Mirati. Dokument fra november '19 :
https://hotcopper.com.au/documentdownload?id=uOMxKKzFkiWRTLKhOROKAxjvSTYP4Qe4yBCZsONhke92GA%3D%3D

1 Like

Link? Kommer den 1800?

Not that we should be talking about PCI on a TRVX thread, but lets see what PW delivers in the next month or so. He might just deliver one of Norway’s biggest bio commerical deals in a number of years. For what its worth, i don’t mind ØS. Maybe not that offensive, but think the team around him in trvx is very good and as someone mentioned above, its not just the CEO that matters.

Solgte ikke du deg ut i dag da @senior?

Sånne skyte fra hofta utsagn har ikke så veldig stor verdi, du bør underbygge kommentarene dine mer.

Spærren på 7,58 ryger snarest (spekulativt) … følg med :wink:

Tror de fleste har forstått at du mener at ledelsen i div biotek ikke er god nok. Og at du har over 40 års erfaring i bransjen…

Tilbake til nyttig informasjon om selskapene nå?

1 Like

Please. Dette er og har vært for mye selv for småpraten. Kommer ingen vei før kursen går opp og Senioren blir plutselig fornøyd igjen.

4562 / 2 - Next generation Oncos oncolytic adenovirus with novel anti-cancer double-transgenes shows synergistic anticancer effect in melanoma mouse model

Presenter/Authors

Lukasz Kuryk , Anne-Sophie Moller . Targovax Oy, Helsinki, Finland, Targovax ASA, Oslo, Norway

Disclosures

L. Kuryk: ; An employee/share holder; Targovax Oy. A. Moller: ; An employee/share holder; Targovax ASA.

Abstract

Oncolytic virotherapy is a promising anti-cancer strategy utilizing genetically engineered viruses to preferentially infect, replicate in and lyse cancer cells. To date, Talimogene laherparepvec is the only FDA approved oncolytic virus (OV), however, many other types of OVs are showing promising results in clinical studies. One example is ONCOS-102, an adenovirus serotype 5/3 chimera expressing GM-CSF as a transgene, which recently reported 33% ORR in advanced anti-PD1 refractory melanoma.
Genetically engineered OVs can be armed with different co-stimulatory molecules in order to boost the anti-tumour immune responses. Building on the ONCOS-102 backbone, we have engineered two next generation ONCOS viruses, ONCOS-210 and ONCOS-212, expressing novel double transgenes designed to inhibit tumor growth and metabolism. Here, we describe the characterization and pre-clinical in vitro and in vivo testing of ONCOS-210 and ONCOS-212.
The oncolytic properties of ONCOS-210 and ONCOS-212 were confirmed in 4 melanoma cell lines in vitro , demonstrating robust cell lysis and induction of immunogenic cell death. Anti-cancer effects of the viruses were also assessed in i) immunodeficient xenograft and ii) humanized xenograft mouse models to further understand the anti-cancer and immune stimulatory potency of the constructs. Intra-tumoral ONCOS-210 and ONCOS-212 resulted in robust anti-tumor activity in both immune-deficient and immune-competent mice. The double transgenes were shown to act synergistically in vivo , in line with the design hypotheses and proposed mode of action to induce cell lysis and prevent tumor growth. Moreover, the vectors were able to increase tumor infiltration of various immune subsets including CD4+, CD8+, CD8+ expressing PD1+ or CD8+ expressing Granzyme B T cells and reduction of regulatory T-cells and MDSC in the tumour microenvironment, suggesting an ability to prime immune-suppressive tumors to better respond to immunotherapy.
These encouraging preclinical findings will be further investigated to elucidate the mode of action and perform toxicological studies to bring ONCOS-210 and ONCOS-212 towards clinical testing.

https://www.abstractsonline.com/pp8/#!/9045/presentation/7603

5 Likes

… det begynder at blive alvor med ONCOS; aktuelt er prisen 7,53 for at være med.

1 Like