Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Litt retting og endring av ordlyd…

So you think Mirati is the next big thing?

Targovax is a Norwegian biotech company with two immuno-oncology-platforms.

Targovax (OSE:TRVX) is a clinical-stage immuno-oncology company developing oncolytic viruses to target hard-to-treat solid tumors. Targovax’s lead product candidate, ONCOS-102, is a genetically modified oncolytic adenovirus, which has been engineered to selectively infect cancer cells and activate the immune system to fight the cancer.

ONCOS-102 is currently being tested in mesothelioma, melanoma and peritoneal malignancies and has already shown promising clinical results both as monotherapy and in combination with chemotherapy, and a checkpoint inhibitor.

Her trengs 1 poster, hvilken?

As an alternative to Mirati’s MRTX849 KRAS G12 Targovax has for a long time developed TG01, a collection of 7 mutated RAS peptides, which are injected into the skin just like most targeted immunotherapies. TG01 is administered together with Granulocyte-Macrophage Colony Stimulating Factor (GM-CSF), a substance that boosts immune reactions.

Samtidig, så burde man vel gjøre et poeng av den latterlig lave børsverdien tilTargovax sammenlignet med lignende firmaer i USA, slik at amerikanske investorer får inn med teskje at de kan gjøre et varp av de sjeldne om de er tidlig nok inne…

3 Likes

Hehe… Tenkte du å herje rundt på forumer i statene med dette? Såfall, keep it simple. Bruk slidene selskapet selv operer med der de mener de er ledene i RAS markedet og har 10 års overlevelse å henvise seg til… Dette blir selvsagt mer troverdig hvis de faktisk deltar i parker studiet… samme gjelder oncos og oversikten de har laget der de ligger blandt de fremste:

6 Likes

Et annet tips; del med healthcare analytikere pr mail til de store husene; MSI, GS, UBS, MLI med flere. En eller flere kommer til å fatte interesse.

4 Likes

Jeg deltager gerne ved at dele ovenstående “TRVX ShareHolder Poster” på et par amerikanske foraer. Kan vel ikke skade med lidt målrettet vidensdeling med tanke på, at de færreste amerikanerne formentligt véd at Norge ligger i Scandinavien.

Opplevd dette en altformange ganger: “Norway, isnt that like uhm, the capital of Sweden or something

Lykke til. :wink:

Vanvittig tanke … hvad skal der til for at få Donald Trump (den orange chimpanse) til at nævne TRVX for åben skærm? :slight_smile:

Spørgsmålet er om det reelt vil være en gevinst for selskabet :rofl:

Ja, simple, og at selskapet nå er i ferd med å reprises, get on the bus!

Ja, sant! :smiley:

All god pr osv… eller?

Og det amerikanske publikumet har vel for kort attention span til at de gidder å høre på noe sånnt?:

Det er vanskelig å fortelle hele historien i ett poster, så det ble 2 og enda er det lite…

Dette er bare en kladd, input blir satt stoor pris på!

17 Likes

Blir veldig mye Mirati her nå.

Men jeg mener at TG alene burde være nok til at Targo burde vært priset likt Mirati.
Altså rundt 36 mrd NOK, med Oncos I tillegg så er ikke 60-70 mrd NOK usannsynlig, dette tilsvarer en aksjekurs på rundt 1100,- NOK pr. aksje.

Dette er ett helt seriøst og etter min mening ett edruelig estimat.
Husk at Mirati er svært tidlig i utviklingen, og nok kommer til å bli ganske mye dyrere enn det, det er nå.

Tror jeg det kommer til å skje?
Neppe, ikke på OBX, men her kan ting for ta fyr om selskapet blir kjent og kjøpt av utenlandske investorer.

1 Like

Har du blitt smittet av Pcib-syken eller?:wink:

Bedre at vi holder det noenlunde moderat.

4 Likes

Neida, not at all!

Sa jo at dette neppe kom til å skje her, jeg har jo ikke glemt at vi er på OBX!

Du vet at KRAS bare er en del av pipeline til Mirati? De holder på med flere ting også i fase 2/3…

1 Like

Ja klart, men de knaller opp pga Amgen.

Jeg er tilfreds med 10% av dette Ramsess :+1:

3 Likes

Husk at de konkurrerer mot hverandre i samme indikasjon, der tumor reduksjon kan måles. Sykt kjipt at vi ikke får en parker avklaring, for gode resultater i inoperabel pancreas kreft ville vært spinnvilt.

Ellers, så likte jeg posterne. :wink: klarer du å få grafisk fremstilt antall pasienter behandlet med ONCOS ink safety og de ulike indikasjonene? Syntes ikke selskapet får dette frem godt nok i sine slider… ellers så knuser nok TG både amgen og mirati på safety, så greit å få det frem. :slight_smile:

2 Likes

Takk :blush:, og ja det savner jeg også, hadde vært ett enkelt selling point.
Skal se hva jeg finner av sammenlignbare data.

Noe slikt?:

Med safety som et overlay?

https://min.e24.no/smainvestorer-mangedobler-handelen-i-helseraketter/a/aw0VBA tidlig nyttårsrakett? :sunglasses:

8 Likes