Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Turnstone Biologics is a privately-held immuno-oncology company with offices in New York (USA) and Ottawa (Canada). Since 2015, we have raised $50 million in venture capital financing, brought in more than $100 million in non-dilutive funding, and have received numerous biotechnology industry awards, including being named a 2017 Fierce 15 company.

Litt om teknologien, og hvordan skaffe penger :smiley:

Jøss…

Preklinsik ligger nest nederst på listen og får en deal på 4x trvx 1.2mrd nok up front i cash og opp til ca 8 mrd nok totalt samt deler fremtidig profitt og folk her ser seg fornøyde med 3.5 mrd (52.5) pr trvx aksje…

5 Likes

52,50 er nok ett konservativt kursmål.
Jeg er også usikker på om TG er priset inn her.

Targo har jo dekket mye av de utgiftene Takeda evt hadde måtte ut med og fått TG med.
Så en sånn deal for Targo burde se ganske anderledes ut.

3mrd$ og 1,5mrd$ upront? :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Heheh. Det er så sykt!!! Og vi har ekstremt gode kliniske resultater og er priset helt latterlig! Gode resultater i 2 forskjellige plattformer.

4 Likes

Når en ser alle disse “dealene” rundt pre-klinisk og opp, men ikke hører noe rundt Targo, så tipper jeg at grunnen er fordi:

  1. Targo har ikke akseptert tilbudet
  2. Vi får snart høre om tilbudet de har takket ja til
5 Likes

Samme tenker jeg.
Targo forventer en langt høyere pris.
Det kommer nok …

Nå fikk jeg hvertfall STORE forventninger til det som skal annonseres i januar. Om det ikke ligner en slik deal som nettopp ble inngått i samme sektor, så må vi spørre hvorfor flere preklinske virus går for deals opp mot 9mrd ink cash up front når trvx er en av de som har kommet lengst…

6 Likes

Ja og om det så kun er preklinsisk som de er ute etter så har vi jo det også på lager :wink:

1 Like

Jepp!

1 Like

Er dette Soug og Jäderberg på pressekonf i januar?

Ja en må virkelig lure når man ser dataene og hvor langt targo er … får håpe vi kan juble høyt i januar ! :pray:t2:

En lurer liksom litt når en etter en blir kjøpt opp , mens targovax virker og ligge i brakk med skarve 40-45m$ mcap

Men helt ålreit og se pris-settingen :grinning::ok_hand:t4:

4 Likes

Jeg tror at vi blir godt belønnet for tålmodigheten :slight_smile:

6 Likes

Rival-01 hasn’t yet been tested in humans.

Wow…

For Takeda er jo dette ett spill mot odds.
Targo har bevist mange ganger hva de kan, og det i mennesker. Det må jo også bety at verdien på Targovax er mye høyere.

4 Likes
10 Likes

Plutselig hørtes ikke 100-150kr aksjen så usannsynlig og hårreisende ut likevel!:wink:

2 Likes

Det er en forklarende video som alle kan forstå; et glimrende initiativ fra selskabet som jeg i øvrigt har anbefalet at satse mere på denne slags præsentationer til formidling af teknologiens virkemåde … “seeing is believing”.

Jeg forventer at selskabet vil præsentere lignende videoer fra samme producent / design når ONCOS v.next skal præsenteres til markedet.

Det ser svært positivt ud nu. Der kan potentielt blive afgivet signal om golden cross som nytårsgave, når markedet åbner 2. januar, 2020 forudsat at de sidste 2 handelsdage kan undlade at sænke aktien.

Her baseret på hhv. 50 og 200 dages MA, hvor aktien allerede er brudt op gennem begge niveauer; alt vi mangler, er den afsluttende distribution og konsolidering før videre opgang bekræftes. Statistisk set dårligt tidspunkt at sælge på? (små vinkelyde til SomSa)

What is a Golden Cross?

The golden cross is a candlestick pattern that is a bullish signal in which a relatively short-term moving average crosses above a long-term moving average. The golden cross is a bullish breakout pattern formed from a crossover involving a security’s short-term moving average (such as the 15-day moving average) breaking above its long-term moving average (such as the 50-day moving average) or resistance level. As long-term indicators carry more weight, the golden cross indicates a bull market on the horizon and is reinforced by high trading volumes.

KEY TAKEAWAYS

  • The golden cross is a technical chart pattern indicating the potential for a major rally.
  • The golden cross appears on a chart when a stock’s short-term moving average crosses above its long-term moving average.
  • The golden cross can be contrasted with a death cross indicating a bearish price movement.
7 Likes

Meget bra funn @zappa66. Uten å spekulere i summer, skal man ikke se bort ifra at Targovax kan inngå en avtale med liknende oppsett. En partner som kan bruke teknologien til å kjøre egne studier, og i kombinasjon/regi av Targovax. Vi har helt nye virus som de også har ytret det har vært interesse for ved en tidligere anledning. Forundrer meg absolutt ikke om 2020 blir Targovax sitt år.

Forøvrig, lenken det ble henvist til i går fungerer ikke lengre, her er en som fungerer

«Farah added that Turnstone retains full ownership of the platform and can develop products outside the partnership. He said that by strengthening the company’s balance sheet, the deal will enable Turnstone to advance its programs and build out its pipeline.»
… Å få til noe liknende hadde vært fantastisk.

4 Likes