The Observer,
Problemet til Targovax er ikke evnen til å inngå avtaler, men muligheten til å kapitalisere på det.
Der traff du spikeren midt på The observer, det er på forpliktende avtaler vi kan kapitalisere på investeringen.
aborum,
Jeg har lært en ting når det gjelder kommunikasjon med ledelsen, kommunikasjonen fungerer så lenge kritikken er konstruktiv i deres øyne, ØS er ikke kjent for å tåle kritikk selv i meget små porsjoner. Jeg vurderer kun aksjekurs og resultater, gjenspeiler ikke aksjekurs resultatene er formidlingen eller tillit til resultatet et problem. Tillit til resultatet kan bare kobles til formidler og som kjent frontes disse av CEO.
Det er også fryktelig naivt å tro at din eller min kommunikasjon med ledelse eller største eier vil medvirke til å snu en strategi lagt av styre/ledelse. Kanskje gir det deg en følelse av trygget ovenfor egen investering, men jeg kan love deg at du tar skammelig feil.
Du skriver; (TG vs. folfirinox gav anledning til en del berettiget kritik af ledelsen)
Jeg har aldri kritisert ledelsen for dette, og det er helt urimelig å kritisere de for ting utenfor deres kontroll, det er rett og slett skivebom.
Å hausse TG i forkant av emisjonen på 70mill for så noen uker etterpå å slukke lyset på pressekonferansen er også skivebom. Belastningen han pådro seg frivillig/ufrivillig er i dag etter mitt skjønn årsaken til at han bør fratre som CEO.