Han er ikke på vei inn i “trollsonen”, like lite som andre er inne i hausse modus.
Ett annet syn enn konsensus er alltid bra, og han underbygger det på en god måte.
Å fylle ett forum med alskens rapporter og cv’er til principal researchers og key opinion leaders er jo heller ingen vits så lenge den gjengse investor ikke ser dem eller bryr seg om dem.
Den største oppgaven brukerne på dette forumet har burde jo være å “educate the masses” det er tydeligvis der problemet ligger.
Det går jo begge veier, var alle enige om hva som var pro og hva som var contra i Trvx, så hadde det ikke vært skrevet mye på denne tråden. Og hadde ikke noen få påpekt negative aspekter ved selskapet, så hadde hele denne tråden vært useless.
Trakassering!?
Nå tror jeg du må gire ned ett par hakk.
Å kritisere en leder for jobben han gjør i ett offentlig omsatt selskap er IKKE trakassering. Jeg er helt sikker på at Trump mfl. hadde kjøpt den definisjonen, men nei det er ikke i nærheten av trakassering.
Ø.S har gjort flere brølere og kommet unna med det enn mange andre ledere i biotek, dette er ikke en subjektiv mening dette er bare fakta. Og at han i tillegg går i forsvar og blir arrogant når han kritisereres for det, taler heller ikke til hans fordel. Men jeg er overbevist at som menneske han helt sikkert en ok fyr. Men som leder i Trvx, not so much.
Ok, du garderer deg på at dette “grenser til” altså det er ikke.
Nei det er fremdeles ikke verken trakassering eller hets, like lite som det er hets av Erna Solberg å si om og om igjen at hun gjør en dårlig jobb.
Det er nok først og fremst børsen/markedet aksjen er notert i sin skyld.
Jeg tror ikke det hadde vært unaturlig å kunne sammenligne verdi med feks Mirati om vi var listet på samme børs. Men når vi ikke er det, er det viktig at vi har en leder/ledelse som er ekstremt gode på å selge biotek til legfolk (aka folk som handler fisk og råtne dinosaurer).
Som eier i ett selskap har man rett og kanskje en plikt til å ta opp ting som bør endres, å kaste en CEO kan være ett av dem.
Å gjøre som du sier, å bare snakke positivt om ett selskap for å “lokke” inn nye investorer, er en uærlig framgangsmåte (presiserer at dette er min mening).
Jeg mener at Targo er i besittelse av en potensielt sett banebrytende teknologi (som jeg har stor tro på) men selger-delen av selskapet er ikke spesielt banebrytende, og bør skjerpes eller byttes ut (mener jeg).
Det du sier er at dette ikke er ett forum for aksjonærer som ønsker en endring av selskapet?
Har du akkurat beskrevet ett ekko-kammer?