Jeg har full forståelse for at man mener det var feil av ledelsen å legge ned TG, at det var gjort en brøler, at man har mistillit til ledelsen på grunn av det valget.
Jeg har også full forståelse for at man er lei av langvarig forskning, og annonsering av en haug med samarbeid som ikke bringer inn penger. At man ønsker å kapitalisere på utviklingen så langt, og at tiden er kommet for å selge oncos-102 asset, eller få en avtale med gode penger. Og at man er svært skuffet hvis ledelsen ikke klarer å levere på dette punktet.
Det jeg ikke har forståelse for er at man hevder disse synspunktene er fakta, udiskutable, og at ingen kan være uenige. Det trigger meg, og da tar jeg gjerne en krangel for å få fram at det faktisk er ulike synspunkter og subjektiv tolkning. Ikke alle er enige i denne slaktingen av ledelsen og deres valg.
Men at det absolutt finnes logiske argumenter som kan underbygge negativitet? Det har jeg ingen problemer med. Dog syntes jeg det er litt rart at man er såpass negativ og fortsatt velger å være investert, men hver sin smak.