Hvilket selskap kunne ikke dette vært dersom de hadde prioritert Oncolytic virus først , slik Snoeffelen hevdet så sterkt.
I stedet ble all kapital og innsats satt på RAS.
Fasiten viser vel at aksjonærene og kapitalen de setter inn i selskapet har fått dårlig mottakelse av aksjonærene.
Resultatene er at aksjen fortsatt vandrer i dødens dal.
Men inngangen er jo lav og der er absolutt stor mulighet for å gjøre stor profitt ved å kjøpe aksjer i selskapet.
En melding og alt er satt på hodet og optimismen er tilbake 
Har for tiden gått ut igjen av TRVX grunnet en aldeles håpløs atmosfære blandt aksjonæærene og slik de mottar positive meldinger gitt fra selskapet.
Den ene positive meldingen etter den andre blir totalt forbigått uten kurs-reaksjon og emisjonsangst presser på i bringa , hvorfor utsette seg for noe slikt når en har kandidater som PCIB , PHO , BGBIO , Biotech , ULTIMO , ja , listen er lang og de er inne i en veldig positiv trend.
Alt dette negative snakket om CEO’n er i min verden tull og ikke noe mere.
Han har erfaring fra algeta og har vist at han kan jobben sin.
Han har skaffet kapital til selskapet under meget krevende forhold og har levert på studiene som går lekende lett gjennom selskapet uten altslags rabalder…kjapt og uten forsinkelser .
Tror aksjonærene skal prise seg lykkelig som har en så oppegående og dyktig CEO .
TRVX får tydligvis ikke kredit for utførelsen så langt.
Kommende emisjon kan kanskje være årsaken?
Og kursen er vel bare en komedie .
Men er en langsiktig så kan der være store summer å tjene.
Men føler at PCIB , PHO , BGBIO og ULTIMO er mye “hottere” for tiden og vil komme raskere frem til økning av millionene 
Tidligere så gikk jeg bevisst inn på å tjene penger ved å kjøpe i billige og upopulære selskaper og tapte kapital uavbrutt.
I dag plasserer jeg all kapital i de selskapene som er populære og har høyere volum/prising og har hatt god avkastning på det valget.
Følg det gode humøret og det populære.
Vanskeligere er det vel ikke ?
Mine valg :
PCIB: ca 67%
BGBIO ca 23%
PHO ca10%
På radaren;
ULTIMO
Hubro Terapautic
Lykke til