Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Rydda bort litt urelaterte innlegg. Ser ut til å være bedre diskusjoner nå, men ihvertfall om en merker at det sklir ut så bli enig om å være uenig og “move on” så slipper vi en del av problemene.

Bruk rapport funksjonen igjen så tar vi å rydder :+1:

7 Likes
5 Likes

Om ikke annet virker det definitivt som Leidos er svært tilfreds med denne samarbeidsavtalen.

2 Likes

Lite jeg egentlig bryr meg om daglige svingninger, men jaggu merkelig opplegg i Trvx sålangt idag dog på svært tynt volum.

1 Like

June 22, 2020, AACR, virtual conference Next-gen virus

4562 / 2 - Next generation Oncos oncolytic adenovirus with novel anti-cancer double-transgenes shows synergistic anticancer effect in melanoma mouse model

https://www.abstractsonline.com/pp8/#!/9045/presentation/7603

9 Likes

Fint å få bekreftet at NextGen fungerer slik teorien tilsa.

Targovax bygger sten på sten, og nærmer seg robuste datasett for Oncos-102 samtidig som de får bekreftet teoriene bak de forventede synergiene med de doble transgenene på neste generasjon virus

Når de i tillegg skal utforske en ytterligere load med next gen CPI så blir det uhyre spennende å følge med dette på going forward.

Det vil overraske meg om Targovax er på norske hender i Q3/Q4.

12 Likes

Det vil ikke overraske mig, hvis TRVX er på flere hænder i Q3/4, fordi der i mellemtiden har været endnu en emmision🤫…

Hvem betaler dere for alle disse emi-postene? Skulle tro dere var ansatt i Worldquant…

1 Like

Med det så mener du umiddelbar, at der kommer en emission i denne måned…?

Hvad præcis vil du bygge denne påstand på…?

Det var blot en respons på de mange, som igen og igen skriver, at de tror at TRVX bliver solgt i Q3 eller Q4 eller i 2021, osv. Personligt er det min opfattelse, at der skal hentes frisk kapital til videreudvikling af klinikken før et salg af hele TRVX er realistisk…

1 Like

Som mange har skrevet tidligere; det virker helt meningsløst å snakke om emi når de venter på avgjørende data og har en uavklart partnerdiskusjon gående.

Opprett en egen tråd. Forslag til trådnavn: “Targovax - Emisjonsprat for selvplagere”

5 Likes

Hertil blot at nævne - det er vi meget enige i…

En klokke som står stille viser også rett tid to ganger i døgnet :wink: Det kommer emisjon, men ganske garantert etter offentligjøring av BP og 2.cohort melanom med 12 x ONCOS :muscle:

2 Likes

Nettopp!

Jeg anbefaler alle at baisse så meget som muligt, da vi er flere aktionærer på 7,05 der mangler aktier … game on drenge, mere emissionssnak.

Men på en mere seriøs note (for ovenstående er jo selvsagt stupidt …), så glæder det mig selvsagt at selskabet er en route med ONCOS v2.0 (dvs. ONCOS-210 og ONCOS-212); jeg husker stemningen blandt aktionærerne, da Magnus Jaderberg for første gang løftede sløret for de første data på v2.0, hvor særligt de synergistiske data gav anledning til stor beundring.

Der er knap 9 handelsdag til selskabet fremlægger data, der videre underbygger de tidligere data og det er der nogen af os, der godt kan se er værdiskabende - uanset om markedet siger “ned under 7,00”.

Det er lige før man kan tale om mPFS for aktionærer … ikke lang tid der går, før man observerer tilbagefald til snak om emissioner for ferske aktionærer :crazy_face:

(hørt fra flere aktionærer til sommerfesten)

Q: Hvad er din response rate på emissionsspørgsmålet?
A: Jeg klarede 3 uger før jeg fik tilbagefald, hvad med dig?

Men markedet glemmer hurtigt og her er vi endnu engang i svagt plus for dagen og et ubeskriveligt klinisk (og økonomisk) potentiale; jeg ser selskabet tilbyde en attraktiv palette af udviklet (og udviklingsparat) teknologi, en combo der passer perfekt til et BP selskab der ønsker at satse på beviseligt fungerende teknologi, samtidig med at dele af platformen er såpas tidlig, at man selv kan tage teten på denne del.

Ergo, det bedste af begge verdener og forklaringen på at selskabet bliver taget af børsen inden udgangen af H2, 2021.

edit: ingen sælgere @ 7,35?

12 Likes

@aborum

Bare spørs om ikke dette er vendepunktet.
Har ikke vært det samme salgspresset idag, hvertfall hittil.

1 Like

Med dojis på stribe er der tydeligvis uenighed om retningen …

Oppløftende Targo avslutning på en ellers blodrød børs.
Selvsagt synsing fra min side, men tror muligens vi kan få en hyggelig dag imorgen.

3 Likes

Teknisk ser Targo veldig bra ut nå, for meg vel å merke. Noen synspunkt fra ekspertene? 9 kroner neste? :smiley:

1 Like

Skal jeg spille djevelensapekatt på Aborum’s sommerfest så må selskapet ha inn penger til studiet med CPI spons.