Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Litt oppsiktsvekkende det, eller ? Han representerer tross alt en av de største aksjonærene. Så når han ikke er online og forstår, ja da er det kanskje ikke så rart at markedet sover i timen ? Og så kan man jo lure på hvorfor.

Før jeg avslutter diskusjonen om Trvx burde jeg vel opplyse at selskapet er det minste av mine tre investeringer (Pho teller jeg ikke med lenger siden jeg er på vei ut etter å ha startet salget på 96.) Jeg ser bare på totalverdien av porteføljen og om jeg tror på fremtiden til det enkelte selskapet. I denne runden med Targo er jeg godt i pluss og trua har aldri vært så stor. Ikke noe poeng å sørge over spilt melk.
Forøvrig registrerer jeg at din redsel for e-ordet er større enn min med resulterende ulikt handlemønster.

1 Like

Kjør på med det du lurer på. :slight_smile: Jeg (med flere) gir deg gjerne et objektivt/nøytralt og ikke repeterende svar :slight_smile:

Fint det, leser hva jeg har anledning til, men har lest nok til å skjønne at dette kan bli en god investering.

Han trodde det var nok en avtale med et småselskap som han uttrykte det, og det er oppsiktsvekkende at han benevner det slik, litt svak i trua på hva slike avtaler tilfører er vel hans fasit.

Akkurat det siste har jeg ikke noe grunnlag for å spekulere i. Tenkte vel mer som så at dersom essensen i meldingen gikk ham hus forbi i første omgang, så er det vel i grunnen ikke så rart at undertegnede og mange andre ? i markedet (store som små) sliter litt med å henge med i svingene. Så da er vi tilbake til dette med kommunikasjon. I den grad det er mulig og hensiktsmessig å gjøre noe med det.

Flott og fint at Leidos søker til TRVX og inngår et samarbeid, men det er jo som Einarsson sier, Dette er preklinisk og det kan gå flere år før en ser resultater. Så at kursen ikke har gått i skyene av dette er vel egentlig ikke så rart , eller ??

Ja ja bedre uten.

1 Like

Har jeg ikke sagt , men TTT…

Om de som er investert i TRVX ikke har gjort en bedre jobb enn Einarsson med å sjekke opp litt mer rundt Leido så har man seg selv å takke.

Jeg har nesten gitt opp å skrive noe særlig her inne da er altfor mye hakk i platen vedrørend emisjon og negativitet som er svært lite konstruktiv begrunnet. Viktig å påpek at jeg setter stor pris på konstruktiv negativitet.

14 Likes

Hider du de 3-4 mest aktive sabotørene blir tråden ganske grei igjen

3 Likes

image

My team is in the zone! More good news to report. Just completed our latest patent application: BiTides™, linked peptides that target different checkpoint receptors or double-down on one. Data is exciting; potency dramatically increased. This is the fourth class of immune modulating peptides we’ve filed on. Two more on track for this year.

https://www.leidos.com/markets/science/biotechnology/exgloh

8 Likes

Som jeg påpekte tidligere i dag, artikkelen som Whatsthat kom med om virus som vaksinebærer og adjuvans fremhevet greit adenovirus som særdeles skikket til litt av hvert.

Jeg tror adeno er mye bedre enn eks herpesvirus (siste konkurrent til trvx), faktisk begynner jeg tro adeno er best in class.

Når det så påpekes i dagens radiumpodd at Leidos gikk til trvx pga at de bruker adenovirus i oncos-plattformen… targo er min nye favoritt uten tvil.

15 Likes

Men dealer for alle. Både psi oxus og cold genesys ( begge adenovirus) har fått et par saftige dealer.

2 Likes

Morsomt at det er flere som satser på adeno som vektor. Mye av formelen for suksess er hva man kan pakke inn i “bagasjerommet” på viruset, og Leidos-prosjektet med cpi’er blir bare mer og mer genialt når jeg tenker på det.

Hovedcluet i dag er å åpne tumor for cpi (melanom, mesoteliom, peritoneal), og hva er ikke bedre å få uttrykt cpi’en i samme celle som viruset??

At man tester ut takstativ med TG på oncos. Herreminhatt…

6 Likes

Er det nå det snur? Omsider litt god stemning på denne tråden igjen!:slight_smile:

3 Likes

Alt som ender mikro tulleomsetning og sell on news. Vi trenger et fundamentalt løft for veien videre.

Kursing av selskapet er et paradoks.

Det er ikke ett paradoks at markedet forventer kvalitet framfor kvantitet…

Driver å maler litt i det gode været og gløtter bare innom på kursene innimellom, skal vi oppleve at ingen dumper på den 60k posten på 7,40?
Den har vel ligget rimelig stabilt en stund, hvor blir de ivrige småselgerne hen?

Alle fornøyd og fått dumpet det de skal og kjøpt det de skal? Eller skal vi ned på 6 tallet igjen…?