Hider du de 3-4 mest aktive sabotørene blir tråden ganske grei igjen
My team is in the zone! More good news to report. Just completed our latest patent application: BiTides™, linked peptides that target different checkpoint receptors or double-down on one. Data is exciting; potency dramatically increased. This is the fourth class of immune modulating peptides we’ve filed on. Two more on track for this year.
Som jeg påpekte tidligere i dag, artikkelen som Whatsthat kom med om virus som vaksinebærer og adjuvans fremhevet greit adenovirus som særdeles skikket til litt av hvert.
Jeg tror adeno er mye bedre enn eks herpesvirus (siste konkurrent til trvx), faktisk begynner jeg tro adeno er best in class.
Når det så påpekes i dagens radiumpodd at Leidos gikk til trvx pga at de bruker adenovirus i oncos-plattformen… targo er min nye favoritt uten tvil.
Men dealer for alle. Både psi oxus og cold genesys ( begge adenovirus) har fått et par saftige dealer.
Morsomt at det er flere som satser på adeno som vektor. Mye av formelen for suksess er hva man kan pakke inn i “bagasjerommet” på viruset, og Leidos-prosjektet med cpi’er blir bare mer og mer genialt når jeg tenker på det.
Hovedcluet i dag er å åpne tumor for cpi (melanom, mesoteliom, peritoneal), og hva er ikke bedre å få uttrykt cpi’en i samme celle som viruset??
At man tester ut takstativ med TG på oncos. Herreminhatt…
Er det nå det snur? Omsider litt god stemning på denne tråden igjen!
Alt som ender mikro tulleomsetning og sell on news. Vi trenger et fundamentalt løft for veien videre.
Kursing av selskapet er et paradoks.
Det er ikke ett paradoks at markedet forventer kvalitet framfor kvantitet…
Driver å maler litt i det gode været og gløtter bare innom på kursene innimellom, skal vi oppleve at ingen dumper på den 60k posten på 7,40?
Den har vel ligget rimelig stabilt en stund, hvor blir de ivrige småselgerne hen?
Alle fornøyd og fått dumpet det de skal og kjøpt det de skal? Eller skal vi ned på 6 tallet igjen…?
Ingen vits i å selge når man er så mye i minus som det jeg er😬
Altså det som skjedde i dag forstår ikke jeg. Selvfølgelig henger det litt med resten av markede… .
Tror jeg må ha oversett en børsmelding hvor de legger ned TG igjen…ned 12% er jo helt idiotisk…
Det røk ut en god del SL. her i morges.
For tiden mange nervøse aksjonærer som er usikker på fremtiden for TRVX og som setter SL.
Det samme gjentar seg hver gang, det forventes stor nedgang, den kommer ofte, investorer dumper i stor stil.
Og så skjer nesten også det samme hver gang, kursene kommer tilbake igjen ofte på kort tid, idag tok det en time fra OSE i minus 2% til den nå nuller ut.
Begriper ikke at folk aldri lærer.
Fordelen er at investorer med is i magen får kjøpt flere aksjer betydelig billigere
Dette innlegget skrives og er ment på mer generelt grunnlag.
Vel, vel. Kunne like gjerne gått andre veien.
Har mye is i magen. Mangler bare cash i hånden. De som solgte i dag vet ikke hva vi andre venter på.
Enig, cash i hånden sliter undertegnede også med idag, fikk økt noe på 6,80
Ja tiden vi kunne handle Targo på 4 er nok forbi.
VI tar en poll på dette. Dette skal kun svares av de som aksjonærer som har targovax i sin portefølje:
Er du nervøs for targovax aksjen og har satt stopploss?
- Ja
- Nei
0 stemmegivere