Ingen vits i å selge når man er så mye i minus som det jeg er😬
Altså det som skjedde i dag forstår ikke jeg. Selvfølgelig henger det litt med resten av markede… .
Tror jeg må ha oversett en børsmelding hvor de legger ned TG igjen…ned 12% er jo helt idiotisk…
Det røk ut en god del SL. her i morges.
For tiden mange nervøse aksjonærer som er usikker på fremtiden for TRVX og som setter SL.
Det samme gjentar seg hver gang, det forventes stor nedgang, den kommer ofte, investorer dumper i stor stil.
Og så skjer nesten også det samme hver gang, kursene kommer tilbake igjen ofte på kort tid, idag tok det en time fra OSE i minus 2% til den nå nuller ut.
Begriper ikke at folk aldri lærer.
Fordelen er at investorer med is i magen får kjøpt flere aksjer betydelig billigere
Dette innlegget skrives og er ment på mer generelt grunnlag.
Vel, vel. Kunne like gjerne gått andre veien.
Har mye is i magen. Mangler bare cash i hånden. De som solgte i dag vet ikke hva vi andre venter på.
Enig, cash i hånden sliter undertegnede også med idag, fikk økt noe på 6,80
Ja tiden vi kunne handle Targo på 4 er nok forbi.
VI tar en poll på dette. Dette skal kun svares av de som aksjonærer som har targovax i sin portefølje:
Er du nervøs for targovax aksjen og har satt stopploss?
- Ja
- Nei
0 stemmegivere
På kort sikt:
Når 12m MESO foreligger sammen med avtale med BP om levering av CPI så vil selskapet løftes opp i en ny divisjon. Alle signaler tilsier at dette skjer i løpet av denne måneden.
Værre er det ikke.
Spennende tider! Tror dere vi får 12 mnd data + BP partner i samme melding?
Ja, og minimum en rettet emi før 15/7 for BP.
Ellers gledelig å se en betydelig omsetningsøkning idag!
Jeg tror vi får det. Jeg tror også vi får melanomadata og så henter de penger.
Melanomadataene på 12 injeksjoner av Oncos-102 vil styre utviklingen av Oncos videre.
Og så var vi i pluss igjen
Ble noe mere Targo i dag ja. Og det under 7-tallet
Jepp, genialt.
Og de som panikksolgte sitter nå med skjegget fullt av postkasse.
Jeg checker sgu’ ud af OSE indtil mandag … det her er bare for sindssygt at se på; sidder roligt men må da indrømme, at jeg havde nervepiller i tankerne.
Bra ikke aksjeinvestorer har en sånn soldat-pille de kan tygge på for å gi opp