Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Ingen vits i å selge når man er så mye i minus som det jeg er😬

Altså det som skjedde i dag forstår ikke jeg. Selvfølgelig henger det litt med resten av markede… .

Tror jeg må ha oversett en børsmelding hvor de legger ned TG igjen…ned 12% er jo helt idiotisk…

Det røk ut en god del SL. her i morges.
For tiden mange nervøse aksjonærer som er usikker på fremtiden for TRVX og som setter SL.

1 Like

Det samme gjentar seg hver gang, det forventes stor nedgang, den kommer ofte, investorer dumper i stor stil.
Og så skjer nesten også det samme hver gang, kursene kommer tilbake igjen ofte på kort tid, idag tok det en time fra OSE i minus 2% til den nå nuller ut.
Begriper ikke at folk aldri lærer.
Fordelen er at investorer med is i magen får kjøpt flere aksjer betydelig billigere :joy:

Dette innlegget skrives og er ment på mer generelt grunnlag.

2 Likes

Vel, vel. Kunne like gjerne gått andre veien.

Har mye is i magen. Mangler bare cash i hånden. De som solgte i dag vet ikke hva vi andre venter på.

1 Like

Enig, cash i hånden sliter undertegnede også med idag, fikk økt noe på 6,80

Ja tiden vi kunne handle Targo på 4 er nok forbi.

VI tar en poll på dette. Dette skal kun svares av de som aksjonærer som har targovax i sin portefølje:

Er du nervøs for targovax aksjen og har satt stopploss?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

1 Like

På kort sikt:
Når 12m MESO foreligger sammen med avtale med BP om levering av CPI så vil selskapet løftes opp i en ny divisjon. Alle signaler tilsier at dette skjer i løpet av denne måneden.

Værre er det ikke.

5 Likes

Spennende tider! Tror dere vi får 12 mnd data + BP partner i samme melding?

Ja, og minimum en rettet emi før 15/7 for BP.

1 Like

Ellers gledelig å se en betydelig omsetningsøkning idag!

Jeg tror vi får det. Jeg tror også vi får melanomadata og så henter de penger.

Melanomadataene på 12 injeksjoner av Oncos-102 vil styre utviklingen av Oncos videre.

1 Like

Og så var vi i pluss igjen :slight_smile:

Ble noe mere Targo i dag ja. Og det under 7-tallet :wink:

Jepp, genialt.
Og de som panikksolgte sitter nå med skjegget fullt av postkasse.

Jeg checker sgu’ ud af OSE indtil mandag … det her er bare for sindssygt at se på; sidder roligt men må da indrømme, at jeg havde nervepiller i tankerne.

1 Like

Bra ikke aksjeinvestorer har en sånn soldat-pille de kan tygge på for å gi opp :stuck_out_tongue: