På kort sikt:
Når 12m MESO foreligger sammen med avtale med BP om levering av CPI så vil selskapet løftes opp i en ny divisjon. Alle signaler tilsier at dette skjer i løpet av denne måneden.
Værre er det ikke.
På kort sikt:
Når 12m MESO foreligger sammen med avtale med BP om levering av CPI så vil selskapet løftes opp i en ny divisjon. Alle signaler tilsier at dette skjer i løpet av denne måneden.
Værre er det ikke.
Spennende tider! Tror dere vi får 12 mnd data + BP partner i samme melding?
Ja, og minimum en rettet emi før 15/7 for BP.
Ellers gledelig å se en betydelig omsetningsøkning idag!
Jeg tror vi får det. Jeg tror også vi får melanomadata og så henter de penger.
Melanomadataene på 12 injeksjoner av Oncos-102 vil styre utviklingen av Oncos videre.
Og så var vi i pluss igjen
Ble noe mere Targo i dag ja. Og det under 7-tallet
Jepp, genialt.
Og de som panikksolgte sitter nå med skjegget fullt av postkasse.
Jeg checker sgu’ ud af OSE indtil mandag … det her er bare for sindssygt at se på; sidder roligt men må da indrømme, at jeg havde nervepiller i tankerne.
Bra ikke aksjeinvestorer har en sånn soldat-pille de kan tygge på for å gi opp
Forstår ikke de som setter SL på en slik illikvid aksje.
Omsetningen på Trvx har alltid vært lav … men det er ikke det samme som at den er illikvid.
Pga minimumskurtasje på 65 anser jeg aksjen som illikvid, men det kan jo bli bedre om ca en mnd.
Det er futtene i usa som svært ofte bestemmer retningen på oslo børs. I dag var de opp 1-2 prosent. Satt på spissen kan usa falle med 10 prosent, men hvis futtene er klart positive blir ofte oslo børs det også etter at nervøse har solgt seg ut tidlig.
I tillegg er det en del som trader,. Jeg solgte 50 prosent i går men da futtene ble gode kjøpte jeg de tilbake noen tiører billigere.
Helt opplagt at det styrer det meste av bevegelsene.
Men, ved så betydelig nedgang i USA igår var det ventet at OSE ville falle betydelig fra start og det gjorde den.
Men for de som har vært med en stund vet man at dersom futtene peker oppover som dem gjorde idag morges kan det snu og det kan snu fort, så skjedde også idag.
Uansett, mitt poeng er at mange ikke lærer seg denne leksa, ha litt is i magen istedet for å pælme ut. Targo er nå 1 krone høyere enn dagens laveste, ikke helt ubetydelig.
Om det ikke kommer gode innvannende nyheter fra Trvx i sommer er de lure de som selger nå.
Aksjen har trendet kontinuerlig nedover i 6 uker nå så optimismen til fremtiden kan neppe være særlig høy for å si det mildt.
Ingen vet hva som kommer og ikke mulig å påstå at det har vært smart å selge fra morgenen av idag.
Slik panikk artet salg holdt jeg også på med da jeg startet med aksjer for 15-20 år siden.
Noen som tror at det gav pluss i kassen? Selvsagt gjorde det ikke det.
Om det kommer gode innvannende nyheter fra Trvx i sommer er de ikke lure de som selger nå…
Det er mange faktorer som spiller inn på børs.
Mange hevder at Topp 20 er en av dem. Man kan hvertfall si at Topp50 har sittet meget stille den siste tiden samtidig som kursen har lagget.
Jeg har ikke svaret på hva som kommer framover nå, men jeg tenker at selger man idag så har man ikke tro og da er det eneste fornuftige å selge.
Takk for opplysningen!
Skulle det komme gode nyheter så vil det være lurt å være inne, kursen er skrotlav så muligheten for kjappe 40-60% er tilstede hvis Targovax lander partner.