Noen her som gidder å søke på denne, sånn at vi kan få litt skikkelig inside her?
Problemet er at Trvx aldri evner å lande avtaler med penger.
Trvx er klart dårligstemann i klassen av norske biotekselskaper, men det synes da også meget tydelig på kursutviklingen i løpet av de 3 siste årene med nedadgående trend.
Tatt frem plata med hakk i? Igjenn.
Problemet er først og fremst at OBX ikke kan eller forstår Biotek, få om noen bioteks i Norge er priset “riktig”.
Er vel strengt talt bare 5 måneder siden de signerte en?
Starter det et forventningsrally til uka? Skal du inn, eller vil øke så vil jeg tro at det begynner å haste👏
Jaja, snart mandag igjen.
12 børsdager igjen maksimum før vi får noe data påfyll.
Kan vel komme hvilken dag som helst i prinsippet nå.
Får si som Bøgval Kai, “det er ventetiden som er et helvete, etterpå vet vi jo hvordan det gikk”
For de som ikke kjenner til Bøgval Kai er det en komiker fra Rogaland.
12 dager? Hvorfor vente så lenge? AACR er jo om ei uke
Er det garanti for at det kommer en av de dagene da?
Jeg spør av uvitenhet.
Fra Q1 i begynnelsen av mai og selskapspresentasjon for mai. Det er da første linje vi venter snart - meso, og så har jeg en spekulasjon om melanom i slutten av juli/tidlig august.
Hvilken er dette tro?
Som du ser i innlegget over har Targo ingen studier i Lungekreft. Se heller på Ultimovacs Fundamental Nr. 584. Der er det muligens en kobling til NRK.
Sannsynligvis Pembrolizumab (Keytruda).
Vel, i dag kjøpte vi noen igjen, nytt forsøk. Blir det gevinst denne gangen krysser fingrene for det:slightly_smiling_face:
Bare å gi gass.
Fikset en grei auksjon med hele 25 aksjer som en grei avslutning på dagen
Imorgen satser jeg på at vi skal videre opp mot 7,50-7,60.
Støttenivået rundt 7 holdt og antar vi får en blå OSE dag imorgen.
I tillegg er vi fælt nærme en oppdatering fra selskapet så får man bare håpe at det blir av den positive sorten.
Det blir spennende om det kan komme noen nyheter i kjølvannet av deltakelsen på European Investor day i New York 25.06.20.
Kanskje 12mnd Meso-data?
Hvertfall rimelig stille på Targo trådene for tiden, noen som har mistet troen, eller venter man bare på bedre tider?
Også idag styres kursen helt og holdent av småposter, overraskende lav omsetning på en dag som dette.
Men vi berørte hvertfall 7,60 som jeg håpet på.