Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

10 Likes

Hvilken er dette tro?

Som du ser i innlegget over har Targo ingen studier i Lungekreft. Se heller på Ultimovacs Fundamental Nr. 584. Der er det muligens en kobling til NRK.

Sannsynligvis Pembrolizumab (Keytruda).

Vel, i dag kjøpte vi noen igjen, nytt forsøk. Blir det gevinst denne gangen :joy::wink: krysser fingrene for det​:slightly_smiling_face:

2 Likes

Bare å gi gass.
Fikset en grei auksjon med hele 25 aksjer som en grei avslutning på dagen :smile:
Imorgen satser jeg på at vi skal videre opp mot 7,50-7,60.
Støttenivået rundt 7 holdt og antar vi får en blå OSE dag imorgen.
I tillegg er vi fælt nærme en oppdatering fra selskapet så får man bare håpe at det blir av den positive sorten.

4 Likes
4 Likes

Det blir spennende om det kan komme noen nyheter i kjølvannet av deltakelsen på European Investor day i New York 25.06.20.

3 Likes

Kanskje 12mnd Meso-data? :crossed_fingers:

1 Like

Hvertfall rimelig stille på Targo trådene for tiden, noen som har mistet troen, eller venter man bare på bedre tider?
Også idag styres kursen helt og holdent av småposter, overraskende lav omsetning på en dag som dette.
Men vi berørte hvertfall 7,60 som jeg håpet på.

4 Likes

Følger med. Dataene og info kommer snart. Bare å gjøre seg klar her for økt volum

2 Likes

ONCOS-102 is currently being tested in mesothelioma, melanoma and peritoneal malignancies and has already shown promising clinical results both as monotherapy and in combination with chemotherapy and checkpoint inhibitors.

https://www.mercuriurval.com/global/Opportunity/?jobadid=62158&refno=

1 Like

Ser av aksjonærlistene at Topp 50 har vært meget stabilt i H1.
Idag: Topp 50 total +34 719 +0,08% 44 685 224 58,72%

Mens Topp 50 den 30.12 var i besittelse av 59%.

1 Like

Ja, la inn et støttekjøp av 10K på 7.50, jeg tror som sagt aksjen fort kan gå både to og tre kroner på hyggelige omstendigheter når selskapet lander og annonser at de går for 1.linje studie sammen med big pharma. Det er ting markedet skjønner mye mer av enn konferanser, safety og lead in :wink:

3 Likes

Enig, det er show me the money som gjelder nå.

Er forøvrig ikke overbevist om at 40% emi er eneste mulighet videre for Targovax, har stor tro på at ny styreleder prøver å å få inn en partner her.

1 Like

ja, renner inn jevnt med aksjer her å, så får vi se om der kommer noen som vil sku den oppover senere.

1 Like

Hehe,
Ja, vi er nok flere som har lastet mer enn hva man hadde tenkt i utgangspunktet.

1 Like

Hvem får Targovax med på laget da?

Roche med Atezolizumab(Tecentriq)?

Merck medPembrolizumab (Keytruda)?

BMS med Nivolumab (Opdivo)?

Regeneron med Cemiplimab (Libtayo)?

6 Likes

… Alex, jeg vil gerne bede om “spærre på 7,70 for 407.661,10 NOK” …

Og borte!