Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

InVivo

Du gjentar deg selv og tar med fy ordet (emi) i tillegg, hva er forskjellen på dine innlegg og mine, du kan skrive at du forventer noe mer enn en spons uten å bli belønnet med klovnfjes.
Ender avtalen med bare spons er det mildt sagt en katastrofe, hvem har ansvaret, til den blinde høna kan jeg godt forklare hvem, ledelsen selvfølgelig, ham andre kan være ansvarlig.
Nå handler alt om “show me the money” om ikke er emi det eneste verktøyet de har i kassa. Hverken melanoma eller meso-data vil utgjøre noen forskjell uansett hva dere tror her inne, et positivt lite løft nå er et håp om noe mer enn spons, innfrir de ikke er vi tilbake til gårsdagen og en forventet emi på 4 - 6 kroner om vi er heldig.
Men som deg håper jeg ny styreleder har sent forslaget til avtale tilbake til ØS med påskriften, “dette må være en spøk”.

2 Likes

@antivelen tydeligt du har solgt dig ud og afventer billigere indgang, men uanset er din agenda tydelig på lang afstand; du efterlyser en ensartet behandling af skribenterne her på TRVX tickeren og svaret til dette er, efter min mening, at man da må agere mere varsomt og mindre passivt aggressivt.

hverken melanoma eller meso-data vil utgjøre noen forskjell uansett hva dere tror her inne

Det er selvfølgelige en udmelding, men dog en udmelding jeg fornemmer du står alene med … melanoma har allerede vist et svært klinisk signal of efficacy og med 4x dosering af ONCOS-102 (samt flere underbyggende signaler om højere efficacy ved højere dosering jfr. øvrige read outs) må det forventes, at selskabet producerer “as good as or better” resultater her.

5 Likes

Enig, og har man ikke tro på selskapet så er det beste og enkleste man kan gjøre å selge seg ut.
Det medfører ingen skam å selge.
Jeg har ikke solgt, men istedet kjøpt mer på kurser godt under 7. Selskapet er ekstremt lavt priset ift de aller fleste andre farma selskapene på OSE pt., men nå må selskapet selvsagt vise at aksjen fortjener en høyere kurs.

1 Like

Uheldig da, 2-4 kroner? Eller konkurs?

Kom igjen, det evige maset ditt om kriseemisjoner er vi ferdig med.

Move on!

2 Likes

Har liten peiling på TA, men gløtter på Buy/Hold/Sell indikatorer en sjelden gang og såvidt jeg kan se lyser det KJØP på alle indikatorer fra 1 min. til 1mnd.
Synes som det var en ørliten omsetningsøkning igår og det på stigende kurs, mulig vi nå er klar for å pushe 8-tallet igjen.

2 Likes

Er jo litt kjekt at de som sitter med 2-3k aksjer kan få solgt seg ut med noen hundrelapper i fortjeneste og samtidig få kjørt kursen ned litt :rofl:

1 Like

… med så lav omsætning kan selv en konfirmand løfte aktien til 8,00; en oppegående investor lader markedet sælge til spotpris i venteperioderne og udnytter, at opportunister trader for lavere indgang eller andre, der skal finansiere cafébesøg.

Jeg er selv delvis risikovillig (generelt aktiv long) og har støttet med 15.000 @ 7,60 i dag (fisker videre på 7,55), men afventer meldinger fra selskabet når som helst og finder derfor ikke tidspunktet for trading relevant.

Af erfaring er det en ekstrem smertefuld oplevelse at se en aktie åbne 35 - 40% i åbningsauktionen, efter man har solgt helt eller delvist ud dagen forinden … anbefaler alle at prøve den oplevelse, da det hjælper aldeles glimrende med at perspektivere på swing trading.

Bliver svært spændende at se read out på melanoma 2. cohorte og evt. sammenhæng af højere dosering af ONCOS-102 vs. ORR.

5 Likes

https://m.medsci.cn/article/show_article.do?id=177e19609631

1 Like

Klippet ikke ut hele.

A Phase I/II clinical trial of PDAC patients with RAS mutations, developed by Targovax, showed increased immune response and extended total survival. Its second-generation vaccine, TG-02, has been used to treat patients with colorectal cancer, but results have not yet been announced. The mRNA vaccine for KRAS mutations has also been in clinical trials and can be used in conjunction with pymzumab.

Future direction

KRAS-G12C alleles gene-specific inhibitors will change the therapeutic prospects of RAS-driven tumors. These inhibitors are expected to be the first treatments for FDA-approved RAS mutant tumors and will be used to treat refractive cancers driven by RAS mutations, such as PDAC, CRC and LUAD. While the development of these inhibitors is exciting, new challenges and problems will arise.

First, each variant in RAS has unique biochemical characteristics that determine the different responses to treatment. For example, using RMC-4550 to suppress SHP2 can effectively treat cells with KRAS G12 mutations and is more effective for KRAS G12C than for KRAS G12D or KRAS G12V. The observation shows that the combination of SHP2 and KRAS-G12C inhibitors will be an effective treatment strategy. When developing combination therapies, it is necessary to understand the requirements of the specific mutant RAS cryptand and the response of inhibitors to these alleles.

Second, tumor types can significantly affect the rate of remission, and the response of THE CRC and PDAC of the RAS mutation to MAPK inhibitors or immunocheckpoint blocking is very small. Early data from the AMG 510 trial showed that CRC was more difficult to treat than LUAD, suggesting that CRC needed to use combination therapy.

Third, from experience, combination therapy is prone to toxic side effects and is less safe. However, Dose-restrictive toxicity has not been observed in AMG 510, and mutant-specific therapies should have limited off-targeting effects. The ilegenic-specific inhibitors (low toxicity) can be used in combination with other inhibitors with greater toxicity without encountering problems observed in the combination of two toxic compounds, as in the case of PI3K and MEK inhibitors.

Overall, the FDA opens fast lanes to RAS Targeted Therapy AMG510, an exciting time that rekindles hope for successful treatment of RAS mutation cancers.

hm, maken til folk, snike foran i kjøpskøa, er det grunn til og ha det travelt ??

Bedre å snike her på 7-tallet enn på 8-tallet;)

1 Like

… Alex, jeg vil gerne bede om “spærre på 7,90 - 7,99 på 38.815 aktier” …

Unnskyld meg, men hva babler du om? For mye jordbær eller noe? :stuck_out_tongue_winking_eye: :rofl:

1 Like

Ville likt å sett data her til tross for veldig lav N. Kombo med keytruda var det vel også…

1 Like

aborum,

Siden du tydeligvis prøver å tolke mine innlegg som (negative = solgt meg ut), jeg skal gi beskjed når jeg selger eller kjøper, så slipper vi den spekulasjonen.
Meso-data vi venter på vet vi svaret på de vil ikke bevege kursen, om de ikke mot all forventning melder noe negativt.
Det vi venter på i den forbindelsen er hvilket BP som tar utfordringen og som jeg i motsetning til de fleste mener er en glimrende mulighet for BP som trvx er nødt til å utnytte.
Blir det et positivt utfall i forhandlingene avfyres rakett nummer1, blir det hva selskapet har guidet skjer ingenting.
Melanoma data blir minst like gode som ved første avlesning, alt tyder på at de blir langt bedre med flere injeksjoner, det samme lovet PI. Melanoma tenner rakett nummer 2 men bare om rakett nummer 1 er avfyrt. Lander vi på guidet er dette siste viktige avlesning før en lang ørkenvandring, emisjons-frykten vil da for alvor ha slått rot, den vil henge som en klam hånd over kursen.
Det fins sikkert andre mulige løsninger på finasieringen, et eksempel kunne ha vært en ekstern investor som plukket opp kostnaden mot royaltys, men er ikke BP villig som har de største forutsetningene til å vurdere økonomisk vinst kan det bli meget vanskelig, det samme vil tynge en emisjon.
Vi kan bare håpe at lovet blir til “deliver even more”.

2 Likes

Javel, vet vi svaret på meso-dataene som kommer…?

Jeg føler meg godt opplest på temaet og kan ikke si at jeg har den kunnskapen. Men men…

4 Likes

«Meso-data vi venter på vet vi svaret på de vil ikke bevege kursen, om de ikke mot all forventning melder noe negativt.» Det kan jo hende de «mot all forventning melder noe positivt også»:grinning:

Det kan også hende at selskapet melder noe antivelen oppfatter som negativt, og andre oppfatter som positivt… dvs, å levere på guiding oppfattes ofte som positivt merkelig nok :slight_smile:

2 Likes

Trodde jeg fulgt selskapet ganske så tett, men ser at jeg ikke har fått med meg resultatet fra MESO studiet som selskapet skal melde om ikke så altfor lenge.

Fint om noen sender meg disse slik at jeg får oppdatert excel arket mitt snarest. I mellomtiden så står jeg i skammekroken og skjemmes for at dette har gått meg hus forbi…

3 Likes

Det vi ikke vet er endringene i kontrollgruppen, som overpresterte noe voldsomt på særlig 6 mnd. Hvis de utvikler seg, desverre for pasientene, som normalt, så trenger faktisk ikke oncos+chemo-gruppen endre seg så himla mye i positiv retning før dette ser svært lovende ut.

Men igjen, Krieghoff og undertegnede m.fl, har ennå ikke sett dataene som kommer neste uke :wink: