Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Bedre å snike her på 7-tallet enn på 8-tallet;)

1 Like

… Alex, jeg vil gerne bede om “spærre på 7,90 - 7,99 på 38.815 aktier” …

Unnskyld meg, men hva babler du om? For mye jordbær eller noe? :stuck_out_tongue_winking_eye: :rofl:

1 Like

Ville likt å sett data her til tross for veldig lav N. Kombo med keytruda var det vel også…

1 Like

aborum,

Siden du tydeligvis prøver å tolke mine innlegg som (negative = solgt meg ut), jeg skal gi beskjed når jeg selger eller kjøper, så slipper vi den spekulasjonen.
Meso-data vi venter på vet vi svaret på de vil ikke bevege kursen, om de ikke mot all forventning melder noe negativt.
Det vi venter på i den forbindelsen er hvilket BP som tar utfordringen og som jeg i motsetning til de fleste mener er en glimrende mulighet for BP som trvx er nødt til å utnytte.
Blir det et positivt utfall i forhandlingene avfyres rakett nummer1, blir det hva selskapet har guidet skjer ingenting.
Melanoma data blir minst like gode som ved første avlesning, alt tyder på at de blir langt bedre med flere injeksjoner, det samme lovet PI. Melanoma tenner rakett nummer 2 men bare om rakett nummer 1 er avfyrt. Lander vi på guidet er dette siste viktige avlesning før en lang ørkenvandring, emisjons-frykten vil da for alvor ha slått rot, den vil henge som en klam hånd over kursen.
Det fins sikkert andre mulige løsninger på finasieringen, et eksempel kunne ha vært en ekstern investor som plukket opp kostnaden mot royaltys, men er ikke BP villig som har de største forutsetningene til å vurdere økonomisk vinst kan det bli meget vanskelig, det samme vil tynge en emisjon.
Vi kan bare håpe at lovet blir til “deliver even more”.

2 Likes

Javel, vet vi svaret på meso-dataene som kommer…?

Jeg føler meg godt opplest på temaet og kan ikke si at jeg har den kunnskapen. Men men…

4 Likes

«Meso-data vi venter på vet vi svaret på de vil ikke bevege kursen, om de ikke mot all forventning melder noe negativt.» Det kan jo hende de «mot all forventning melder noe positivt også»:grinning:

Det kan også hende at selskapet melder noe antivelen oppfatter som negativt, og andre oppfatter som positivt… dvs, å levere på guiding oppfattes ofte som positivt merkelig nok :slight_smile:

2 Likes

Trodde jeg fulgt selskapet ganske så tett, men ser at jeg ikke har fått med meg resultatet fra MESO studiet som selskapet skal melde om ikke så altfor lenge.

Fint om noen sender meg disse slik at jeg får oppdatert excel arket mitt snarest. I mellomtiden så står jeg i skammekroken og skjemmes for at dette har gått meg hus forbi…

3 Likes

Det vi ikke vet er endringene i kontrollgruppen, som overpresterte noe voldsomt på særlig 6 mnd. Hvis de utvikler seg, desverre for pasientene, som normalt, så trenger faktisk ikke oncos+chemo-gruppen endre seg så himla mye i positiv retning før dette ser svært lovende ut.

Men igjen, Krieghoff og undertegnede m.fl, har ennå ikke sett dataene som kommer neste uke :wink:

Jcp,

Du skriver; (Å levere på guiding oppfattes som positivt). Jeg tviler sterkt på at du får rett i det, dvs om de leverer på guiding.

Bob_le_Plast,

Jeg vil si det slik, kontrollgruppen vil mest sannsynlig bli erstattet med historiske data siden gruppen skilte seg ut ved første avlesning, det var flere faktorer vi alle er kjent med. Markedet vil vurdere BP sin reaksjon på dataene, om trvx messer dataene til himmels og samtidig ikke kan levere mer enn guidet tror jeg markedet vil forholde seg til BP.
Jeg kan ikke huske at dataene fra noen studier ikke har begeistret, produktene og MJ har levert hver gang, nå er det andre som også må prestere for å forsvare lønn, opsjoner og posisjoner.

1 Like

Er det vanlig i skifte kontrollgruppe i en studie? Nei, og det går de neppe lov til heller. Vi vet at kontrollgruppen var friskere enn testgruppen, og derfor ligger det åpent hva resultatet blir. Hvis kontrollgruppen likevel oppfører seg som normalt og testgruppen presterer bedre enn alt av historiske data… vi vet i dag ingenting om resultatet før det kommer. Og det kan ligge noen juicy bonuser på lur her.

1 Like

Bob_le_Plast,

Jeg er ikke uenig i det du skriver, vi vurderer forskjellig hva et juicy resultat innebærer. Et juicy resultat er bare juicy om BP blar opp.

2 Likes

Tja, her kunne man spekulert både om manipulasjon og det som verre er, men det er vel heller laber interesse, lite håp og svak tro det handler om. Triste greier. Men det er lov å overraske. Dras teppet under beina på oss i neste uke så blir ikke fallhøyden stor. Vi subber jo allerede med beina i grusen.

Mulig jeg er lett tilbakestående, men hva er budskapet?

3 Likes

Her er det vel greit pakka med konspirasjoner, illuminati og full butikk? :joy:
Jeg for min egen del har hvertfall ikke invistert i TRVX på grunnlag av George Floyd’s bortgang, misvisning på Maya kalender eller alien invasjon… :exploding_head:

Vi må huske at alien invasjon er bare for å få targos teknologi.Så stikker De igjen.
Greit bare De betaler godt=)

4 Likes

Å coate TG-peptider med Oncos-102 er jo ganske alien shit da, så skjønner godt at de er keen :stuck_out_tongue:

3 Likes

Det var vel helst omvendt…

Å coate overflaten av Oncos-virus med TG-peptider…

1 Like

Hva kan vi forvente av nyheter fra Targovax under AACR-konferansen 22.-24- juni?