Ja, jeg ser den. Dog skal det sies at jeg strengt tatt har ytret de spesifikke ankepunktene allerede, særlig på insider-chaten men også på den aktuelle småpratsiden.
Og jeg synes det ville vært smått patetisk å skrive dette på nytt fordi en bruker har vært litt “ufin”. Dog så skal det sies at jeg ikke intervjues av aksjepodder og har egen twitterkonto der jeg analyserer meldinger fra alle biotec-selskapene. Men akkurat siste punkter gjør det hele mer graverende, særlig når det er så “lett” å ta vedkommende på tilnærmet faktiske feil.
Har jeg vært ufin?
Dagens twitter-melding som ble referert til av akjsepodden står til soleklart stryk
Ok, jeg har ikke hørt podden så vet ikke helt hva som ble sagt der
Jeg skrev at jeg syns resultatene var uklare. Min begrunnelse var at selv om mPFS og 12 mnd OS var litt høyere i ONCOS-arm i 1L så var det fullstendig reversert i 2L. Dermed syns ikke jeg “clinical benefit” var tydelig. DCR i 1L og 2L er heller ikke overbevisende syns jeg.
Så kommenterte jeg på tweeten og sa at jeg skjønner at de går videre med immunterapi kombo siden de så aktivering av immunforsvaret, og at dette de gjorde nå ikke ser ut til å være nok alene.
Hva stryker jeg på?
Ender i rødt i dag. Etter en slik melding. Smått utrolig.
Det ligger selger skjult i tillegg, fant det ut for 1 min siden
Hvilken pris??
Gi meg noen min, avventer sluttseddelen på mail.
Men la inn 7,99
7,90
Kommer ikke opp i handelsloggen engang,
kjøpte kl. 16:01:01 ifølge sluttseddelen
Ordre mottatt: 22.06.2020 16:01:01
Handelen startet: 22.06.2020 16:01:01
Handelen avsluttet: 22.06.2020 16:01:01
Ligger på 7,8 med tradingpotten. Stopper kanskje nedslag. Håpløst om det blir minus idag
Ja, det vil være meget beklagelig især etter den flotte starten. Og meldingen kom kl 07 slik at alle burde ha visst hva man ville kl 09. At den skal bøye helt tilbake og mot minus virker i seg selv suspekt.
Men denne kommer en dag det er jeg ikke i tvil om og reprising vil snart iverksettes for meldingen idag er meget god.
Store deler av dagens omsetting og kursløft skjedde på starten av dagen, ellers så har den falt sakte men sikkert på lavere og lavere volum.
Jeg er ingen spåmann, men tenker at det kan komme en melding eller 2 før 18.00 idag som ligner noe tilsvarende det PHO og Ultimovacs har gjort nylig, nemlig Nyhet (BP partner) + finansiering (emisjon)… Jeg ser forøvrig ikke på et slikt oppsett som negativt…
Mange(hovedsaklig småsparere) besitter nok en slik “frykt” spesielt i Targovax etter forrige emisjon, det er jeg ikke i tvil om.
Jeg frykter ikke slikt, derfor kjøper jeg hva jeg har mulighet for.
Targovax er etter mine begrep et særdeles fordelaktig kjøp på disse nivåene.
Jeg tipper mange har solgt grundet erfaringerne vedr. melding efter markedet er lukket … det bliver interessant at se, om denne disponering holder vand denne mandag.
Jeg finder det i øvrigt svært interessant, at man stiller spørgsmålstegn ved berettigelsen af overskrift samt indhold af dagens melding; selskabet har stillet Magnus Jaderberg til rådighed, der reelt skærer alle data ud i pap for at “kommunikere i øjenhøjde”, samtidig med at der tales omkring lav population, statistisk usikkerhed osv.
Sandsynligt der kommer melding om emission 16:45? (udebliver denne, så skal vi op i morgen)
25.547 aktier @ 7,90 lukker denne handelsdag - giv OSE hvad OSE er.
Ekstremt enig @nordpolen, ufattelig dårlig stemning blant skribentene på targo trådene både her og der, måtte de ha solgt seg til helgoland ut idag.
Har ikke vært online i dag, men skuffet over utviklingen kursmessig, vi får håpe den kommer etter
Som jeg har vært inne på tidligere så er det grunner til at det er så dårlig stemning. Vanskelig å ha tillit, en serie med skuffelser har bidratt til det. Men mulig det er nå moroa starter, jeg har tatt plass.
“Jeg tipper mange har solgt grundet erfaringerne vedr. melding efter markedet er lukket … det bliver interessant at se, om denne disponering holder vand denne mandag.”
Dersom det er slik og det er ikke utenkelig så får man håpe at det var dem som kjøpte til høyeste pris idag og fikk seg et tap utover dagen.
Selv har jeg liten tro på at emi var planlagt i etterkant av dagens melding.
Meldingen idag var absolutt flott og kursdrivende, men ikke “nok nok” for at ledelsen ville planlagt en ny emi nå.
Man har ofte sett at positive meldinger gir små til moderate kursutslag første dagen, ikke utenkelig at den svinger seg opp imorgen og resten av uken.
Hei,
I “veldig usikre resultater” så legger jeg i at de kliniske resultatene ser ut som støy. De har nesten like mange i 1L som i 2L og parametere som mPFS, OS og DCR viser ingen retning.
Det er riktig som du sier at man ikke kan trekke to streker under svaret når en studie har få pasienter, men om effekten er stor så håper man fortsatt at man kan se en trend. Det er den trenden man håper skal bli signifikant i en større studie. Nå hadde de 20 i ONCOS-armen og 11 i kontroll-armen. Det er som du sier ikke mye, men jeg hadde personlig håpet at de kliniske resultatene skulle peke noe mer i retning benefit med komboen de hadde nå.
Jeg er ikke i mot tanken om å kombinere med CPI, langt ifra, for effekten de har sett i CPI R/R melanom er “top-notch”! Men etter det jeg har forstått så var ikke planen fra start å gå over til trippel kombo med CPI uansett. Da hadde de kanskje heller prøvd å starte der så de slipper en ny safety lead-in.
Jeg kommenterte også at komboen med CPI ga mening siden de så aktivering av immunceller men ingen henger seg liksom opp i det
Jeg vet at mange vil være uenig med meg og det er greit. Aksjonærer kan glede seg til avtalen med BP som kommer om ikke så alt for lenge. Da spiller nok ikke denne dagen så mye rolle lenger
PS: AACR20 har startet så komme til å være litt opptatt med det.
Sier som jeg har sagt mange ganger tidligere. Targovax må bevise at markedet vil betale for produktene deres. Cash avtaler gir kurseksplosjon, gode resultater blir dempet av tvil på kapitaliseringen av produktene, men øker sjansen for at slike avtaler vil komme og bør ha en langsiktig positiv påvirkning på market cap. Forskningen er allerede god nok til at slike avtaler bør være mulige.