Hei, løp ut finværet og la igjen pc. Blir litt ad hoc og på hukommelse.
Jeg reagerte på din påstand om uklare resultater. Ja, hvis man kun fokuserer på mOS og alt det der mellom 1fl og 2fl.
Men studiet er PoC og som jeg skrev lenger opp, trvx fokuserer vel så mye (mer!) på å oppnå en balansert, bred immunrespons da dette korrelerer med bedre progresjon av sykdommen.
Og her er det ingen uklarheter. Oncos og chemo aktiverer hele armeen av immunresponser og igjen korrelerer det med best progresjon hos pasienten.
I en optimal verden ville oncos alene kurert mesoteliom, men det har selskapet for lengst kommunisert som urealistisk. Målet er å aktivere immunforsvaret og finne de korrekte markørene for å kunne sette sammen den beste kombo av behandlinger.
Dette er de nå på god vei til å finne ut av og dagens melding er svært god i denne settingen. Det er også forutsetningen for vurdere dagens resultater og det blir da feil at du kommuniserer utad at resultatet er vagt.
Og nei, du kan ikke styre at dine meninger videreformidles av div podkaster. På den annen side begynner du få et rykte som fagekspert og mange vil gjerne lytte til det. Det er bra men er også et ansvar når det du kommuniserer ikke er i samsvar med selskapets egen guiding og hva som er målet med studien.
Og ja, jeg har en viss fartstid innen forskning på immunforsvar og virus, og det jeg leser av dataene er svært positivt ift dette. Og det du skriver er feil fordi du ikke fokuserer på hva som er studiens hensikt.
Og jeg kan sette det i kontekst med det selskapet du har frontet lengst, bgbio. Pun intended og hele bøtteballetten 
Resultatene de har produsert til nå er i en helt annen kategori vs trvx når det gjelder ekstrem vaghet og ullenhet. Det ville vært særdeles enkelt, hvis jeg hadde ønsket samt hadde et publikum som investerte i selskapet, å plukket nesten samtlige meldinger i stykker og redusert betydningen av dem på litt samme måte som du gjorde i dag. Litt ute av kontekst selvsagt, men 90% av de som investerer har ikke kunnskapen til å vurdere slike resultater og baserer seg nok på slikt.
No offense osv, men du stryker på tolking av resultater her.
Og muligens på det at du begynner få et publikum som referer til det du skriver.