Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

PsiOxus som også er et adenovirus inngikk deal med BMS da de var prekliniske. Verdi opp mot 9mrd… det vil si TRVX kurs 141 som nå er mitt nye og realistiske mål… :grin::grin::grin::grin:

9 Likes

Fra Soug på sist radium:

«Vi snakker med flere. Vi er trygge på at såfremt vi får frem data vi liker selv, så vil vi kunne klare å få med en Big pharma på laget, i den studien»

Hva ser de for seg i nytt studieoppsett?
-Forsøke seg på en trippel kombinasjon. SoC + ONCOS + CPI (PD-1 er foretrukket)

  • Safety lead in før man går inn i randomisert setting. Komboen i den ene, uten ONCOS i den andre. Dette er noe de allerede har snakket med regulatoriske myndigheter og Kols om, og jobbet med en stund. Anslår 40-50 pasienter i hver arm.

Snakk om noen spennende uker vi går inn i!!

2 Likes

Hvordan står disse dataene seg til Turnstone sine musedata? Eller PsiOxus sine musedata?

Går de også mot mesothelioma?

Vet ikke.

I følge Soug så er de om det ikke eneste, så ihvertfall det viruset som er kommet lengst i utviklingen av en behandling mot mesothelioma

5 Likes

Og det samme kan vel også på mange måter sies om TG.

2 Likes

En fersk aksjonærliste for TRVX er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

1 Like

MSI øker med nye 35k

4 Likes

Trond Selsbakk har iallefall ikke troa på mye høyere kurs kortsiktig…

Les: Meyerløkka :shushing_face:

2 Likes

Der er mange årsager til at en aktør sælger. Jeg vælger ikke at lægge for meget i dette, baseret på tidligere historik i samme aktie. Rettere forholder jeg mig til fundamentalerne, der tilsiger, at dette potentielt kan være det dårligste tidspunkt at sælge på i selskabets historie på Børsen.

Glem ikke at vi lukkede i pænt plus, uanset om der blev solgt tungt ud. Dette er da stærkt.

Vigtigere er det at MSI fortsat øger og tænkeligt skal bruge ekstra 35.000 på årets sidste to handelsdage.

1 Like

Ja det er jo bare til å gå inn i regnskapet til Meyerløkka og andre selskap som verdiforvaltning as siden oppstart, så ser man at de er ikke råe til å forvalte. Jeg ville ikke bekymret meg kun pga han selger :blush:

1 Like

20.000 stk op til 7,00 … edit 5,000 :slight_smile:

MSI der samler dagens ration op?

1 Like

7!:+1::partying_face:

5 Likes

Hadde ikke vært feil å ringe jula inn med close over 7 :raised_hands::crossed_fingers:

3 Likes

Jeg ble lovet aksjer ned mot 6. Noen må selge, jeg vil ha mer!

2 Likes

Måtte bare kjøpe meg noen ekstra julegaver til 7 kroner stykket.

2 Likes

Har beibisvensken kjøpt?

Hvem vil ikke ha aksjer i Trvx nå som vi nærmer oss avlesning i mesotheliom? Var det ikke først guidet årsskiftet og deretter endret de til januar? Ville vært helt sjef om dataene kom i romjula her nå.

5 Likes