Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Bryter vi opp av flagget i dag og samtidig får bekreftet en stor dobbelbunn-formasjon?

2 Likes

Lad os se golden cross signal. Så skal du bare se interesse fra de institutionelle aktører.

1 Like

Hva skal til (kurs og tidshorisont) for å nå denne golden x?

Stadig noen der vil selge under 7,0! :scream: Kom igjen folkens, la oss ri bølgen inn i 2020 :rocket: :rocket::rocket::rocket::rocket:

Institusjonelle aktører venter nok mer på studieresultater enn et golden cross, men ja traderne kommer garantert til å handle bassert på golden cross. Vi må nok noen dager ut i januar før vi ser det…

2 Likes

Sikkert noen som var sent ute med å handle julegaver.

Kan vi antage at trenden holder året ud, da tænker jeg dette afgives primo januar, potentielt allerede på dagen når markedet åbner 2. januar. Understreger at golden cross er et svært potent teknisk signal … men det er selvsagt ingen garanti; som nævnes af andre er det også min opfattelse, at mange på sidelinien afventer om sentimentet i aktien er langtidsholdbart denne gang.

Når golden cross afgives, er det potentielt set kun spøgelset omkring den teoretiske emission, der vil være en dæmpende faktor. Game on …

Har du noen dokumentasjon som underbygger dette?

Kan bare henvise til en google søgning på emnet; omvendte signal er et death cross.

A golden cross and a death cross are exact opposites. A golden cross indicates a long-term bull market going forward, while a death cross signals a long-term bear market. Both refer to the solid confirmation of a long-term trend by the occurrence of a short-term moving average crossing over a major long-term moving average.

Er det noen indikasjoner på når i januar data vil kommer? Tror dere data + avtale slippes samtidig? Soug sa jo på DNB-podcasten at de var i samtaler med aktører men at det meste stod på dataene nå. Tenker vi at det kan gå veldig fort når de får dataene ferdig analysert?

Jeg tror de har 2-3 aktuelle kandidater på blokken. Den som slår til først med et ok tilbud vinner løpet

Bliver samlet omkring 7,00 nu … følg med.

1 Like

Ser i hvert fall veldig lovende ut for 1H20 for Targovax. Hva de får mulighet til og hva de bestemmer seg for i mesoteliom, men også hva økt dosering av Oncos-102 gjør i kombinasjon med pembrolizumab i melanom.

Får de adgang til mesoteliom så er det et marked på 15,000 pasienter ifølge Targovax, og i følge Einarsson også et marked som vil bli mer fokus på de nærmeste årene pga senskadene etter 9/11.

Å være SOC i en sånn indikasjon med en sjekkpunkthemmer vil kunne bli veldig verdifullt.

Man kan jo lett se for seg ett oppkjøp i et sånn scenario.

1 Like

Man skal ikke spille smart med tradingpuljer, når de store drenge går i markedet …

2 Likes

Oncos 2.x kan være god nok grunn til et oppkjøp.

2 Likes

Her tilbyr Targovax BP med CPI muligheten for en 2xblockbuster.
Mesothelima alene kan lett forsvare en verdi på 10-20 milliarder kroner.

Dette faktumet er overhodet ikke priset inn på dagens nivå!

Mesothelioma-studiet bør minst kunne generere en avtale ala Turnstone

4 Likes

I det sekundet Targovax slipper gode data i mesoteliom blir det plutselig mye mer aktuelt å prise inn litt av den suksessmuligheten. Selv har jeg tatt et bet på at de vil få gode nok data til å kjøre på videre, og har posisjonert meg deretter.

5 Likes

En kamerat av meg kastet inn håndkleet i dag. Snitt på 6,6 fra juli. Har aldri vært mer oppgitt på noens vegne før…

1 Like

Du får informere han om at det kommer data i januar :slight_smile:

Veldig merkelig timing å kaste inn håndkle på

2 Likes