Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

4/5 kamerater i gjengen sitter med anseelige antall aksjer i selskapet. Nå er vi 3/5. Tro meg - han har fått og får høre det :sweat_smile:

Kan du sige noget om antal aktier, der er solgt?

For hans del. 25k. Ikke meget i den store sammenheng - men nok til at han kan angre stygt om kort tid…

Det var raske 2,5 mill rett ut vinduet for hans del det :innocent:

1 Like

Dagens volumen har allerede tangeret fredagens niveau på 321.000 stk …

3 Likes

Noen som skal ut, det er sikkert! 20k på 7,04 gikk raskt, ny post på 7,08 nå i tillegg til 7,14.

Trudde jeg var med på noe stort når jeg la inn på 7,04 :sweat_smile:

Er som i eksempelet over mange småsparere som kaster korta nå. Vært med ned på 4,30 tallet og skal sikre seg noen kroner i fortjeneste nå som det er mulig.

Er vel fort de samme som kommer løpende om kursen smeller til etter gode resultater…

2 Likes

Er jo derfor det kalles motstand, mange som skal selge

2 Likes

Dagens handel overgår alle forventninger. Får vi en sterk sluttauksjon kan julen bare komme - regelrett en tidlig julepresang :slight_smile:

1 Like

Ved ikke med dig, men Øystein Soug har allerede været forbi og synge julesalme og overbringe julekort :wink:

3 Likes

Kan nogen her se størrelsen på skjult volumen for sælger @ 7,10?

Og omsettningen i darkpools… ser mine handler det siste ikke dukker opp på kjøpsordre…

Sitter vel en del 100k aksjer igjen hos en del av emi-kameratene. De er jo i pluss nå :thinking:

1 Like

Bliver interessant at se lukkeauktionen.

Fin dag! Vi krabber rette veien og closer på HOD :smile::+1:t2:

Lover godt for videre handel oppover!

3 Likes

Fin stigning den siste måned og interessen for selskapet virker å komme sakte men sikkert tilbake. Mcap nå rundt 450 mill.

Forøvrig, under er siste oppdatering fra Edison, kursmål 18,7. Fin oppsummering for hva vi har i vente.

God jul og godt nyttår, satser på at Targovax blir årets nyttårsrakett!

7 Likes

Fikk kjøpt litt mer i dag. Mine 972 som ligger igjen på kjøp 7.03 :grin: har en sabla god magefølelse for TRVX

3 Likes

Technical analysis trends bullish



image

8 Likes

Go’ Jul folkens, dette var en fin presang, i allefall den dyreste jeg fikk i år :sweat_smile:

To the moon!!

10 Likes

bilde