4/5 kamerater i gjengen sitter med anseelige antall aksjer i selskapet. Nå er vi 3/5. Tro meg - han har fått og får høre det
Kan du sige noget om antal aktier, der er solgt?
For hans del. 25k. Ikke meget i den store sammenheng - men nok til at han kan angre stygt om kort tid…
Det var raske 2,5 mill rett ut vinduet for hans del det
Dagens volumen har allerede tangeret fredagens niveau på 321.000 stk …
Noen som skal ut, det er sikkert! 20k på 7,04 gikk raskt, ny post på 7,08 nå i tillegg til 7,14.
Trudde jeg var med på noe stort når jeg la inn på 7,04
Er som i eksempelet over mange småsparere som kaster korta nå. Vært med ned på 4,30 tallet og skal sikre seg noen kroner i fortjeneste nå som det er mulig.
Er vel fort de samme som kommer løpende om kursen smeller til etter gode resultater…
Er jo derfor det kalles motstand, mange som skal selge
Dagens handel overgår alle forventninger. Får vi en sterk sluttauksjon kan julen bare komme - regelrett en tidlig julepresang
Ved ikke med dig, men Øystein Soug har allerede været forbi og synge julesalme og overbringe julekort
Kan nogen her se størrelsen på skjult volumen for sælger @ 7,10?
Og omsettningen i darkpools… ser mine handler det siste ikke dukker opp på kjøpsordre…
Sitter vel en del 100k aksjer igjen hos en del av emi-kameratene. De er jo i pluss nå
Bliver interessant at se lukkeauktionen.
Fin dag! Vi krabber rette veien og closer på HOD
Lover godt for videre handel oppover!
Fin stigning den siste måned og interessen for selskapet virker å komme sakte men sikkert tilbake. Mcap nå rundt 450 mill.
Forøvrig, under er siste oppdatering fra Edison, kursmål 18,7. Fin oppsummering for hva vi har i vente.
God jul og godt nyttår, satser på at Targovax blir årets nyttårsrakett!
Fikk kjøpt litt mer i dag. Mine 972 som ligger igjen på kjøp 7.03 har en sabla god magefølelse for TRVX