Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Har du hørt Magnus Jaderberg sin presentasjon?

Ignorerer du eller mener du det er uten betydning at kontrollgruppen fikk uvanlig høy effekt på SoC, samt at tumorbyrden til disse var påviselig mindre enn i ONCOS-armen?

1 Like

Larsmkn Jeg vil for øvrig anbefale deg å høre på sist videoer

Har ikke fulgt med i dag, men dagens kursutvikling var vel i go gammel Tarogvax stil, må nesten være fornøyd med at vi ikke gikk i minus.

Bra:

https://www.healthtalk.no/alle-artikler/ny-studie-targovax-melder-om-økt-immunaktivering-og-overlevelse-blant-førstelinjepasienter-med-brysthinnekreft-som-får-oncos-102/

Hm, på disse gode nyhetene for TRVX. Hvorfor så minimal kursstigning? Spør kanakje dumt, men… ser ikke sammenhengen

[Company presentation June]

2 Likes

SoC kan også være høy i ONCOS-armen også så hvordan ta hensyn til det? Var den høyere i både 1L og 2L? Og bare i den armen. Det er jo en kontroll arm så vi må anta at dfn skal være mer lik enn historisk kontroll. Hvorfor kommenterte ikke selskspet 2L noe særlig i pressemeldingen og kun 1L. Tumorbyrde og stage er relevante ting som ikke var til fordel for ONCOS-armen, og som nok har bidratt negativt.

Takk for meg i kveld. Videre klager tas i morgen :sweat_smile:

7 Likes

Her var det mye nytt!

De fikk som forventet med seg RP1 med 31% ORR i refractory melanoma… men de har 0 CR :yum:… oncos cohort 2 blir en gamechanger…

3 Likes

image

1 Like

Her hadde det skjedd mye i dag tydligvis.

Jaja, jeg er nok en alt for enkel sjel. Så lenge jeg ser god imunaktivering så driter jeg i hva tallene ble i 1L og 2L. Det tror jeg faktisk det store aktørene gjør også. Så det så :stuck_out_tongue:

Det er fremdeles ingen tvil om at oncos setter fart på immunforsvaret og det er det som blir nøkkelen til fremtidig suksess.

7 Likes

Det er vell ikke helt unaturlig det, når det for en del måneder siden ble “bestemt” at det er 1L man eventuelt vil fokusere på å gå videre med?

Dette mener jeg også er viktig å ha i konteksten, noe selskapet har poengtert en rekke ganger, inkludert i begge videoene fra i dag.

Setter man 1L I historisk kontekst på PFS, ser det jo spennende ut(med obligatorisk NB på små tall).

4 Likes

Etter å ha lest igjennom tråden ikveld finner jeg det merkelig at folk ber Larsmkn lytte til hva selskapet sier engang til. Han er en av få her som forstår og kan tolke dataene. Tviler på at han må gå ut å dementere tidligere twittring pga “hadde ikke sett youtube med Magnus / Erik; it all makes sense now”.

6 Likes

Jeg mener kort fortalt det jeg henviste til lenger opp i tråden, at ONCOS-armen kommer fordelaktig ut, målt mot tidligere studier og også mot kontroll som helhet. Med lav N så kan de skje at 2L for et feilaktig bilde, og skal du være konsistent så burde du av alle ta hensyn til lav N og ikke karakterisere resultater som usikre på nettopp dette tynne grunnlaget :face_with_raised_eyebrow::wink:

Ha en fortsatt god konferansekveld :blush:

1 Like

Er han ikke en medisinstudent?

“PhD. student at the Institute for Cancer Research - Radiumhospitalet.”

Solid oppgang i USA ikveld, flott melding fra Targo idag uten den sluttkursen man kunne håpe på og som ville vært naturlig, ingen emisjon meldt ikveld som så mange tydeligvis fryktet, imorgen og dagene framover kan nok oppgangen meget sannsynlig komme.

Kan noen forklare hvorfor er det så stor forskjell i selskapsprising mellom Ultimovacs og Targovax. Jeg skjønner ikke hvorfor en er verdt 1,6 mrd Nok og den andre 0,6 mrd NOK. Begge har hovedsakelig Mesothelioma og Melonoma i pipline. Trvx er noe foran i utvikling så vidt jeg kan se. Er det Ultimovacs sin teknologi som ser ut mer effektiv? Jeg kan ikke dette men synes det er interessant. Ultimo utvikler vaksine basert på peptider. Var ikke TG01 og? Det er mange peptider og kombinasjoner av dem men har Ultimovacs sin vaksiner vist resultater som forsvarer slik forskjell eller det er bare sentiment i markedet? Eller er det investor/partner som gjøre det?

1 Like

Jeg skal ikke mene noe om Ultimovacs, men prisingen av Targovax er regelrett på trynet.
Har ikke studert Edison sin analyse, men antar dem opererer med NPV 21,60, altså nåverdi.
DNB opererer med kursmål 19 fra 8.5. Blir spennende å se om dem kommer med en oppdatering en av de nærmeste dagene

Stemmer mye av det du skriver. Angående prising og sammenligning så er det flere ting som må taes i betraktning. Historikk, tillit, valg, cash og plattformfokus (TG vs Oncos) gjenspeilles i dagens trvx mcap. Trvx har satset bredt og smalt og også nylig meldt om nye prekliniske kombinasjonsmuligheter mens Ultimovacs har igangsatt 2 registreringsstudier med BMS (advanced melanoma / 2L mesothelioma) med flere hundre pasienter og meldte nylig om en ny kommende studie med rikelig cash på bok etter emisjon. Etter stans av TG01 i resected pancreas har Targovax i praksis hatt 2 POC studier i mesothelioma og refractory melanoma (non responders) med titals pasienter i håp om å lande en partner for neste steg (som trolig skjer straks) eller oppkjøp/deal (melanoma cohort 2). Peritoneal studie (sponset) kan fremprovosere noe med AZ etter fase 2 (mange pasienter) men denne virker som om ingen noen gang har priset inn (selv ikke Edison i sine analyser). Det har vært mange “virusdealer” worldwide og jeg personlig og trolig flere her inne venter i spenning for cohort 2 melanoma dataene da disse dataene er sammenlignbare med andre viruskonkurrenter som har fått deals tidligere.

Tror mer på oppkjøp/utlisensiering enn at trvx tar oncos til markedet, det er derfor jeg er investert og også derfor dagens mcap nødvendigvis ikke er så avgjørende :slight_smile:

11 Likes

Targovax announces collaboration to evaluate ONCOS-102 in combination with KEYTRUDA[®] in mesothelioma

26 Likes

Merck! Game on AstraZeneca!!

4 Likes