Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Kommer nok flere kjøpere (meg selv inklusivt) etter PCIB avklaring med AZ.

Merck som partner prises nok inn :slight_smile:

Ja, vi får få alle i pcib menigheten over hit med litt aksjer , så får vi kjøre denne neste 3 åra :joy::wink:

A few 1200kr valuations in the chat won’t hurt the ‘stemning’ here…

4 Likes

Bare å slenge inn tall for Peritoneal så nærmer du deg. :slight_smile:

5 Likes

Litt om targo i dagens episode

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-136

3 Likes

https://www.healthtalk.no/alle-artikler/norske-targovax-inngår-immunterapi-samarbeid-med-legemiddelgigant/

Så ble det 20 stk igjen :hugs:

1 Like

Hadde jeg fått det som jeg ville (det gjør jeg jo sjelden) så hadde vi vært ferdig med 40% emi for lenge siden. Selskapet hadde blitt det selskapet som klatret desidert mest på børsen de siste ukene, og den siste utlesingen og Merck hadde løftet oss langt inn i to sifferet krutt og oksygen rett på bålet.

Men selskapets strategi er ikke på småsparernes side, og det er greit, ØS har flere ganger uttalt at Targovax ikke er ett selskap for småsparere. Jeg har lagt tilside det som på 8 kroner tilsvarte 40% av min beholdning i cash, just in case for lengesiden. Hadde vært uendelig deilig å fått EMI’en unnagjort på denne siden av fellesferien.

2 Likes

Einarsson på radforsk ref studiekostnader;

1 MNOK pr N = 100 MNOK.

Deretter løpende driftskost ved siden av.

med eller uten CPI?

Det er kost for TRVX, men markedsverdien av CPI er gjerne tilsvarende, så her får TRVX og aksjonærene et 1L studie til halv pris :wink:

1 Like

Det er ikke bare å hente medisiner hos Merck … så det er nok en god avtale.

Så bra!

100mnok er jo nada og potensialet for betinget/midlertidig markeds godkjennelse ligger der…

Jeg stusser litt på denne “innen 12 mnd” Jaderberg har for leeenge siden “avslørt” at en Major BP har kontaktet de for samarbeid i meso og flere ganger presisert at de ikke sitter på bakbeina, men at de i en god stund har kartlagt PI, sites, holdt på med protokoller mm, Så begynner å mistenke at melanoma data også med keytruda kan trigge et større samarbeid med Merck, da kanskje også med finansielle betingelser… Er lov å håpe. :slight_smile:

Hadde vært syykt artig om de meldte en gladmelding imorgen og få open på over to siffra nå som folk kaster vekk aksjene… Kanskje dette er Sougs geniale plan for å bli kvitt fjompene som holder kursen nede. :slight_smile:

10 Likes

Riktig, og et viktig poeng er at Merck setter renommet til Keytruda på spill når de velger partnere. Det betyr at ONCOS har fått kvalitetetstempl «Approved» fra Merck. Feiler studien er det negativt for merkevaren Keytruda, så her ligger det en grundig DD bak.

6 Likes

Hjelper ikke å være godkjent av Merck om aksjonærene i Targo ikke er villig til å finansiere studien. Holder ikke med en 40% emi på kursen vi er på nå…

1 Like

Jeg blir værende, ønsker ikke å være en fjomp! Men dæven å deprimerende å følge kursen! Vi trenger noe som snur dette, nå! Det er cash, på den ene eller andre måten!

1 Like

Det er nok ikke aksjonærene som sitter på pengesekken … det er pengemarkedet det .

Greit om de kan få bidrag fra Merck … men jeg tviler på at de henter noe der (tror jeg).
Om de velger å kjøpe er det en annen sak (greit det også)

Da får de dra opp noen dealer da, og sørge for at Targovax havner på slide 4 de bruker på hver Q-presentasjon.

Siste ØS sa rundt dette er at det trengs data for å komme på sliden, det får de fra melanom om noen måneder.
Det er også mulig med noe på next-gen Oncos, det er veldig hot med prekliniske turbovarianter om dagen. Doble transgener høres ut som noe en hip R&D sjef kunne tenke seg å pusle med :muscle:

1 Like

Nei, det er jo ikke som om de også har penger…

Hvis Oncos + Keytruda får ønsket effekt i 2.cohort melanom, så trenger man ikke uroe seg for hva som skjer med aksjene våre. Da tror jeg vi allerede har identifisert kjøperen, så får vi se om AZ synes det er greit uten kamp.

2 Likes