Samme her, plukker litt småplukk på 7,17 jeg nå, denne kommer etterhvert. Her bygges sten for sten, selv om kursen ikke gjenspeiler det.
Det samarbeidet TRVX har på gang med eksterne farmasiselskaper slår nok inn på radaren til mid-size farmaselskaper som har kapitalsterke eiere som ønsker å utvikle sine pipes.
Ved å by på TRVX får man tilgang til to plattformer med interessante leads med både AZ og Merck, samt en bråte med mulig upcoming bioteks. Targovax begynner å bli et lite PE-fond innen farma med peilere både her og der, og hvor oddsene er gode for at en av de retningene de går, enten det er mot Kina, Finland, Sverige eller USA, vil slå positivt ut og alene forsvare dagens MCAP.
takk takk
Mitt innlegg var absolutt ikke ment som det. Jeg er fullastet og ergrer meg egentlig bare over at markedet ikke responderer positivt på rekken av positive meldinger. Vi får da håpe at markedet evner å forstå de virkelig store og gode nyhetene som kommer slik at eventuell kapitalinnhenting kan skje på høyere nivåer.