Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Men må si at jeg har en god magefølelse for imorgen. Jeg tror de leverer :grin::muscle:

4 Likes

Stemmer, men det pleier ikke være feil å kjøpe trvx-aksjer når “alle” er lei og negative. Så jeg tror på et kursløft også denne gangen :grin:

4 Likes

Targovax ASA: second quarter and first half 2020 results

7 Likes

Noget der springer i øjnene? Positivt eller negativt???

The trial, named KOSMOS, will test a combination of
ONCOS-102, Keytruda and chemotherapy as first line treatment, and is planned to start recruiting
patients first half of next year.

Randomisertstudien har fått et navn. Ellers så er det meste kjent stoff. Rekruttering startet 1H21.

Near term milepæler er 1yr OS i mesoteliomastudien og avlesning av melanomastudien. Begge guidet til 2H20.

5 Likes

Hvad med milepælsbetaling for TG samarbejdet??

Vet ikke om det er nok til å puste støvet av aksjene og ta de ut av skuffen, mulig de må ligge en stund til…

Fra rapporten:

2020H2: Decision on Iovaxis’ Option exercise

Vil påpeke at presentasjonsmaterialet er betydelig oppgradert og ser langt bedre ut enn tidligere. (Gjelder Presentation, ikke Report)

Her har de brukt god tid på å bake inn nye avtaler / samarbeid de har utviklet gjennom året. Får veldig positive forventninger til gjennomgangen av denne nye slidepacken.

Terningkast 6 fra min side :ok_hand:

9 Likes

Bemærk endvidere at burn rate er på all time low. Selskabet har fortsat +100 mio på bogen.

5 Likes

Null problem for selskapet å vente ut flere value inflection points før de adresserer fremtidig finansiering.
Må ikke forveksles med at de ikke trenger å snakke om dette, bare at det er ikke noe stress å la en del ting modnes og børsmeldes før de foretar seg noe.

1 Like

Nja… de sitter med +80mnok på bok idag med 11mnok burnrate i mnd, så en 30mnok opsjon fra Iovaxis hadde gitt dem noe pusterom. Håper de kommenterer fremtidig finansiering og andre muligheter idag…

driftsresultat på -30 millioner kroner i andre kvartal 2020, mot et driftsresultat på -45 millioner kroner i samme periode året før, trvx hadde 101m

Svinger ikke av åpningen akkurat. Omsatt 250 aksjer.

bedre webcast idag ihvertfall.

Fremdrift i prosess med IOVAXIS, og antagelse om utøvelse av opsjon :smiley:
Ett kvartal med finansiering isåfall.

Meget lovende start på callen :sunglasses:

CEO forventer at ny styrelder og CSO vil løfte selskapet noen steg opp. Spennende kommentar…

Også økt aktivitet innen RAS som gir selskapet nye muligheter.

1 Like

Sååå, det kommer en avklaring vedrørende Kina og TG iløpet av noen månder :slight_smile:

5 Likes

Og de forventer at avklaringen blir at Iovaxis vil innløse opsjonen; de vil kjøre i gang TG-studiet.
(Så det kommer ikke bare en avklaring, det kommer en positiv en :wink:)

3 Likes

Ja, svært god presentasjon så langt i dag. De har virkelig tatt seg sammen. Men så har de jo en del snadder å presentere både når det gjelder samarbeid og teknologi.

2 Likes

Jeg tipper Renate Birkeli har givet Soug og Wiklund ekstra druesukker i kaffen; det er jo en decideret energisk ledelse, der toner frem på skærmen. Bliver formentligt tale om kapitalisering på aftalen med IOVaxis … dette vil tydeligt signalere til markedet, at selskabet er trådt ud af skyggen.

(herligt at se en stærk præsentation mens man regulært skovler penge ind i NANO)

1 Like