Det kommer til å smelle i Q4. Håper på noen finansielle avklaringer i Q3 og selvsagt ingen ny covid bølge før den tid…
Kjenner jeg må bruke kvelden på å lytte på Q2.
Vet ikke hvor lenge man kan sitte utenfor Targovax før front runningen til høsten og vinteren starter. Hva “the next level” er, finnes det vel noen gode gjett på
Funderer på å kjøpe noen lodd jeg også, q4 er et stykke unna men fomo vet man aldri når slår inn
Når og hvor tror folk Trvx kommer til å presentere Oncos data?
12 mnd mesodata kom 4.mai, så innen slutten av okt./begynnelsen av november er det vel naturlig å forvente noe derfra.
Tar gjerne litt bonus med melanom, IOVAXIS eller TG i mellomtiden.
Skal hjelpe deg litt med dette nå, og har gulet ut bulletpointsene til Wicklund rundt hvorfor de er så forventningsfulle til Oncos i mesotheliom:
For å vise effektene Wicklund snakker om for de som fortsatt lever, så ser man hvordan effekten slår ut gjennom den mørkeblå figuren. Pasientene som er i kontrollgruppen; den røde (døde) og gule (forsatt i live) har langt lavere immunaktivering enn hva som kan påvises i Oncos-armen. Dette er effektene fra 12 mnd, all grunn til å forvente at PFS vil ha økt til neste 6 mnd avlesning; 18 mnd.
OBS: haussepost
Analysen av immunrespons i melanomastudien kommer til å bli veldig spennende. 12 injeksjoner Oncos-102 kan gi god immunrespons og jeg ser ikke bort i fra at det trigger ekstra interesse fra Merck. Jeg har bare begynt å kikke på dette, men det er jo åpenbart at hvis selskapet får bedre immunresponser med 12 injeksjoner enn hva de har sett, så vil det påvirke
- designet av mesotheliomstudien
- interessen fra Merck om å gå inn å gjøre en studie med Targovax i melanoma.
*interessen fra BP rundt onkolytiske virus og Targovax’ adenovirus spesielt
Jeg har en litt traderbasert tilnærming til denne casen og slik jeg ser det så kan det tenkes at forventningene i markedet utover høsten vil dreie seg rundt spekulasjoner på følgende emner:
- Partneravtale med cash up front med Merck rundt utvikling av Oncos + Keytruda i malignant melanoma
- Stor partneravtale av big pharma på grunn av Oncos-2xx
- Oppkjøp av hele selskapet, enten av Merck ppga resultatene med deres Keytruda, eller en annen aktør som ønsker seg et langtkommet onkolytisk virus i porteføljen. Eller oppkjøp på grunn av Oncos-2xx
I tillegg er det annet snacks som kan komme i H2 - noe kanskje før annet. Sjekk PM!
Nå er dessverre ikke video konferansen fra KOL tilgjengelig lengre, men for de av oss så har sett den flere ganger så husker nok de fleste kommentarene PI.
Det er frustrerende å se hvor bra pasienter og tumor responderer på oncos og keytruda samtidig som man er begrenset av studieoppsette til å behandle pasientene. Det er liten tvil om at hadde man kjørt mer enn de 3 behandlingene de fikk så hadde flere fått en helt annet utfall.
Ellers så kan jeg anbefale KOL presentasjonen datert 15.11.2019
Sånn bortsett fra det så er vi inne i en sykt spennende tid for TRVX. For meg som kjøpte mine første aksjer i IPO så var det den epoken vi potensielt er på vei inn i nå vi har ventet på i mange år. Samtidig som det har vert enkelte skuffelser så har det jaggu meg vært mange hyggelige overraskeleser også. Har Mcap er der den er får jeg gjort lite med, men jeg hadde ikke gjort meg ferdig med den potensielt kommende emisjonen på disse nivåene om jeg ikke hadde stor tro på at finansieringen ordner seg i løpet av høsten/vinteren.
Skikkelige gode data fra melanom, samt oppdatert data fra meso kan alene være nok til å bidra til at TRVX for virkelige settes på kartet. Fjæra er såpass hardt spent nå, at gode data vil gi aksje skikkelig fart oppover.
kan være behjelpelig ?
Ja de er også greie å sette seg inn i.
The work caught the attention of Bristol Myers, one of a clutch of leading oncology players that has been on the hunt for molecules that enhance the efficacy of checkpoint inhibitors. Bristol Myers is set to pay an upfront fee and milestones of undisclosed size to acquire Forbius.
Ras er hot, det samme gjeldene virus… er CPI enhancers the next hot thing?
Novartis floppet idag (de trenger oncos )…
La oss tro på en budkrig.
Jeg godtet meg litt når novartis meldingen tikket inn i epost kassen min.
Ble tipset om TRVX teknisk i chatten i dag og liker setup’et såpass godt at jeg tror jammen meg jeg blir TRVX aksjonær i morgen gitt
Koordinert hausekampanje på gang i Targovax?
Alle skal inn i morgen?
Skal inn igjen med det jeg solgte i dag om den dipper litt.
Var vel en som satt og fisket en god stund nå? Kanskje han har fått nok og vil ha den opp?
Lastet opp ytterligere 20.000 aksjer idag på 6,48 Hadde 70.000 aksjer forrige runde men får nøye meg med 50.000 aksjer nå. Kjøper heller mer om jeg selger noe annet og kursen er fortsatt lav. Blir jo ikke klok på den, men har klokketro på sikt
- Mai var det 9 måneds data som ble presentert og 12 måneds data kom 22. Juni.
Da antar jeg at 18 mnd data kan komme fra 22 desember, 6mnd etter 22.juni.
Når det gjelder melanoma så er det vel egentlig helt i det blå, men 2H er guidet? Hva konkret har ledelsen sagt om timeline der?