Nå er dessverre ikke video konferansen fra KOL tilgjengelig lengre, men for de av oss så har sett den flere ganger så husker nok de fleste kommentarene PI.
Det er frustrerende å se hvor bra pasienter og tumor responderer på oncos og keytruda samtidig som man er begrenset av studieoppsette til å behandle pasientene. Det er liten tvil om at hadde man kjørt mer enn de 3 behandlingene de fikk så hadde flere fått en helt annet utfall.
Ellers så kan jeg anbefale KOL presentasjonen datert 15.11.2019
Sånn bortsett fra det så er vi inne i en sykt spennende tid for TRVX. For meg som kjøpte mine første aksjer i IPO så var det den epoken vi potensielt er på vei inn i nå vi har ventet på i mange år. Samtidig som det har vert enkelte skuffelser så har det jaggu meg vært mange hyggelige overraskeleser også. Har Mcap er der den er får jeg gjort lite med, men jeg hadde ikke gjort meg ferdig med den potensielt kommende emisjonen på disse nivåene om jeg ikke hadde stor tro på at finansieringen ordner seg i løpet av høsten/vinteren.
Skikkelige gode data fra melanom, samt oppdatert data fra meso kan alene være nok til å bidra til at TRVX for virkelige settes på kartet. Fjæra er såpass hardt spent nå, at gode data vil gi aksje skikkelig fart oppover.