Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

La oss tro på en budkrig. :sweat_smile:

6 Likes

Jeg godtet meg litt når novartis meldingen tikket inn i epost kassen min.

1 Like

Ble tipset om TRVX teknisk i chatten i dag og liker setup’et såpass godt at jeg tror jammen meg jeg blir TRVX aksjonær i morgen gitt :flushed:

14 Likes

Koordinert hausekampanje på gang i Targovax?

Alle skal inn i morgen?:wink:

6 Likes

Skal inn igjen med det jeg solgte i dag om den dipper litt.

Var vel en som satt og fisket en god stund nå? Kanskje han har fått nok og vil ha den opp?

Lastet opp ytterligere 20.000 aksjer idag på 6,48 :star_struck::star_struck: Hadde 70.000 aksjer forrige runde men får nøye meg med 50.000 aksjer nå. Kjøper heller mer om jeg selger noe annet og kursen er fortsatt lav. Blir jo ikke klok på den, men har klokketro på sikt :star_struck::star_struck:

3 Likes
  1. Mai var det 9 måneds data som ble presentert og 12 måneds data kom 22. Juni.

Da antar jeg at 18 mnd data kan komme fra 22 desember, 6mnd etter 22.juni.
Når det gjelder melanoma så er det vel egentlig helt i det blå, men 2H er guidet? Hva konkret har ledelsen sagt om timeline der?

«Before Christmas» var ordene på Q2-callen.
Antar Soug har et nært forhold til julen, hvor julen 2020 aldri vil gå i glemmeboken :wink: :rocket:

2 Likes

Jeg greier ikke slippe introduksjonen av styremedlemmet og Chief Scientific Officer:

We also produced some ONCOS-102 – ONCOS-200 Series data at AACR. On the HR side, the shareholders elected Damian Marron as Chairman of the Board. And we hired Victor Levitsky as Chief Scientific Officer in – both in April. And I’m quite convinced that both of these gentlemen, they will play an instrumental role in taking the company to the next level.

“Mr. Partneravtale/Oppkjøp” Marron er så haussbar at det nesten blir for lett.

Hvordan var det historikken til Marron så ut? 5 avtaler/oppkjøp i selskaper han ledet?

3 Likes

Hva legger du i “next level”? Partneravtale? Eller oppkjøp? :smirk:

1 Like

Ja, det var en grunn til at jeg stilte det spm på slutten av callen. Synes egentlig det var litt arrogant at de feide det bort, men kanskje de tenkte som de gjorde da de snakket om TG før jul; vise ting med handling, ikke ord.

Man legger lista høyt med en slik uttalelse, kanskje må man bare stole på at de har godt belegg for å komme med den, og akseptere at dette kan man ikke få svar på før de gode meldingene etter hvert kommer.

2 Likes

Riktig, hva skal man legge i det? Det er ganske grandiost sagt, og rimelig dumt å si dersom man ikke har forventninger til at noe konkret og positivt skal skje fremover. Vi er nok mange som har bitt oss merke i denne, slik mange gjorde i 2017 med “this will a transformantional year”.

Jeg tenker at ingen av disse to personene kan få æren for gode data i melanom eller mesotheliom, så hvilket next level de skal løfte selskapet på må være mer i retning av at de kan bygge avtaler på det grunnlaget som andre har bygd opp.
Ling i DNM tror på avtale i løpet av H2 2020, kanskje får han rett i at dette scenarioet spiller seg ut?

2 Likes

Hvorfor ikke? De har vel etablert proof of concept på Oncos-102? I tillegg forventer vel alle at økt antall injeksjoner med Oncos-102 vil gi enda bedre immunrespons?

I tillegg har man sett ganske tidlige storavtaler/oppkjøp innen onkolytiske virus ellers i markedet, ikke sant?

Ledelsens håndtering av emisjoner, Sougs tidligere uttalelser osv. gir vel en ganske god grunn til nøkterne forventninger til en så kryptisk kommentar. Verden er ikke slik at man må lese mellom linjene og tolke ting i glasskula - har de noe å melde så får vi det servert konkret.

Jo, det er akkurat sånn verden er;)

Hvis du forventer å få servert alt med teskje går du glipp av oppgangene

1 Like

Skjønte ikke helt “hvorfor ikke?” Var den ment til mitt innlegg?

Jeg mener helt klart at de har proof of concept v.1.0 fra første runde med 4 x Oncos i melanom, men datasettet i andre cohort med 12 x Oncos vil selvsagt være bekreftelsen som forhåpentligvis hugger det i stein at Oncos + Keytruda i melanom er den eneste vei å gå. PI har gått langt i å antyde at så er tilfelle.

Så ja; det er ingen grunn til at ikke Merck skal hugge til her, og eie både virus og CPI i melanom og mesotheliom, og ta et kjempejafs av dette markedet takket være Oncos. Og betalingsviljen for nettopp en slik cashmachine bør være stor. Jeg tror på storavtale eller oppkjøp jeg, selv om ikke markedet er i nærheten av å prise inn at vi kan være 4 - 6 måneder unna at det faktisk skjer.

2 Likes

Angående markedet og faktisk å prise inn et slik scenario. Kan jo fort dra parallellen til Funcom: var ganske tydelige tegn at det gikk mot oppkjøp, men markedet reagerte ikke veldig mye på dette heller. Ikke helt likt selvfølgelig, men en liten tankevekker kanskje:)?

1 Like

Jeg mente det som en retorisk why not. Det er åpenbart for meg at de er i partnerland, og at de forsøker alt for å øke aksjonærverdiene. Ansettelsen av Marron, de grundige presentasjonene, fokuset på Oncos-2xx.

Fra de får melanomadata vil jeg si “faren er høy”, muligens før og siden selskapet selv vil ha data lenge før vi får se de.