Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Relevans for Targovax, mesothelioma er jo en ODD indikasjon.

7 Likes

Mener de fremdeles har ODD på Ovarian kreft også som jeg tror vil være relevant i studien med AZ, noe de også har kommunisert på første lenke under.


3 Likes

Denne rapporten konkluderer med at det er store fordeler ved å eie begge produkter i en kombinasjonsbehandling.

Med ODD prising for en kombinasjonsbehandling, så kan mesothelioma indikasjonen blir svært lønnsom for BP hvis Oncos kan gjøre dette til en CPI indikasjon.

11 Likes

Merker jeg grugleder meg litt til morgendagen og børsåpning :sweat_smile:

En kan sikkert regne med at Targo vil ha med seg mesotheliomdata til neste helgs presentasjon. I den sammenheng kan følgende tenkes:

  1. Dataene er gode og vi får en partner med på laget. Dette får stor oppmerksomhet fra et akademisk og utenlandsk investormiljø.

  2. Dataene er gode, men vi får ikke partner med på laget: presentasjonen der borte blir en frierferd til utenlandske investorer foran en eventuell emisjon.

Skulle avlesningen ikke komme før helgen; og mot formodning ikke skulle være så gode som vi håper på, så er jeg litt bekymret for makrobildet vi befinner oss i. En rabiat amerikaner og et hissig Midtøsten skriker ikke akkurat at en skal plassere penger i biotech.

Krysser fingrene for at vi får gode nyheter denne uken, og at kursen ikke påvirkes av siste dagers hendelser i for stor grad!

1 Like

Pust med magen og hør denne en gang til:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-106

4 Likes

Det eneste som bekymrer meg nå, er hva som skjer makro. Løse kanoner med makt både vest og øst skaper vel kanskje ikke det beste innvesteringsmiljøet vi kan ønske oss for risiko-aksjer.

Soug avslutter presentasjonen med å si:

“Det som skal skje først er at vi skal lese ut dataene fra den pågående studien og få en partner”.

15 Likes

Helt vilt, gleder meg til neste uke :star_struck:

Received: 13 November 2019; Accepted: 16 December 2019; Published: 20 December 2019 biomolecules-10-00013.pdf (2,4 MB)

Finally, in some mesothelioma cell lines, ONCOS-102 an adenovirus that specifically targets cancer cells, is able to increase cisplatin-induced CRT exposure, ATP and HMGB1 release

10 Likes

Er dette forklaringen på hvorfor pem/cis+Oncos har synergieffekter i forsøk på mus?:face_with_monocle:

1 Like

En artig tanke er jo at Soug faktisk var CFO i Algeta når de ble solgt. Det vil vel si at han kan et trekk i Ludo når det kommer til avtaleinngåelser

2 Likes

Og historien begynte vel med noe sånt:

3 Likes

800m$ = låse aksjeskuffen i skipet, segle til marianegropen, senke skipet, og først heve det opp når TG01 og Oncos i alle varianter er på markedet :star_struck::money_mouth_face:

Alternativt lade sig sænke ned i Marianergraven mens man sidder med aktierne i Trieste :slight_smile:

Det nok flere potensielle partner-løp, og fremtiden til selskapet har vell aldri vært mer spennende enn nå? :slight_smile:

I tillegg til det som er formulert nedenfor, har selskapet også kommunisert at det er ekstern interesse for de nye bekreftede data i Refractory Melanom kohort 2 som avleses i H1. Klarer de å gjenskape datene med «riktig» dosering?

Mesotheliom:
«Vi snakker med flere. Vi er trygge på at såfremt vi får frem data vi liker selv, så vil vi kunne klare å få med en Big pharma på laget, i den studien». … Jaderberg kommuniserte ved Q2 at en såkalt “Major Corporation” viste interesse i å delta i ny studie sammen med Targovax.

Nye virus :
Soug:
"so, if you look at the deals that is being done in the virus space in general, it seems to be a lot of deals, a lot of interest in early stage viruses. For us, that is also true, and we are talking to several potential collaborators on developing that platform, and there are also some potential in-licensing discussions on the new viruses. Obviously, that does not mean that I am guiding that there is going to be an out-licensing on the viruses, but there is interest, and we are working in that direction as well. And of course, it would be very interesting for us, to have a solid partner to help us developing this part of the platform. "

I tillegg har man faktisk kommet et godt stykke i den kliniske samarbeids-studien med AstraZeneca og de har sist jeg sjekket kun lisensiert inn et virus fra en ekstern part (eier ikke et selv). Derfor skulle en tro de også har stor interesse av de dataene som skapes i den pågående studien.

SOTIO samarbeidet kan det jo plutselig komme noe ut av(lisensieringsavtale etc). Litt usikker på fremgangen i den studien, vært litt vegre tilbakemeldinger på fremgangen/fokuset til Sotio her. Men ingen tvil om at eierne til Sotio PPF Group har penger. PPF Group owns assets exceeding. EUR 47 billion (as at 30 June 2019)
https://www.ppf.eu/en/companies

…Så Joda, 2020 og fremover blir spennende.

7 Likes

Det ser ut som kursen gikk fra 40 til 57 kroner da avtalen ble annonsert (første del.)

3 Likes

Denne kommer jo fra:
Centre Georges-François Leclerc Dijon, France… som også er der vi har rekruterer mesothelioma pasienter til vår studie.

Er dette i mennesker eller mus?

Edit… er fra denne:
uryk, L.; Haavisto, E.; Garofalo, M.; Capasso, C.; Hirvinen, M.; Pesonen, S.; Ranki, T.; Vassilev, L.; Cerullo, V.
Synergistic anti-tumor efficacy of immunogenic adenovirus ONCOS-102 (Ad5/3-D24-GM-CSF) and standard
of care chemotherapy in preclinical mesothelioma model. Int. J. Cancer 2016, 13

2 Likes

Den gikk vel strengt tatt til 80 NOK på noen få dager. Februar, tidligere samme år, satte de en emi på 12, så det går fort når ting skjer.

4 Likes

Får targovax 800 mill dollar - er det en kurs på 111kr i dag. Og det kun i midler på bok.

2 Likes

Ja jeg har ikke påstått noe annet. Viste bare chartet :slight_smile:
Og kommentaren var mer for å vise hva man fikk betalt for å ta risiko kontra å vente på avtalen var signert :slight_smile:
Alle vet at Algeta har gitt svært god avkastning til aksjonærene :slight_smile: