Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Ja, og dette er 11 år siden.
Summen kunne vært høyere i dag.

1 Like

Det ser vel egentlig ut som det gikk mer enn et halvt år før 80 NOK… 16 april ish 2010

Ser ut som det kan komme noe i år. Tror denne DCVAC behandling er veldig eksperimentell, så hvis SOTIO lykkes vil dette være et stort gjennombrudd.

image

2 Likes

Merkelig utsagn. Det er jo egentlig ingen synlige tegn verken på akkumulering eller konsolidering om du ser på T50. En annen like relevant påstand kan være kurspleie før emi.

3 Likes

Ser du slettet innlegget @aborum. Tenker en bør la innlegg stå; og heller forklare hva en eventuelt mente/innrømme feil. Ellers blir diskusjonen som står igjen rar.

Videre: makro går bananas, samtidig har 350k aksjer skiftet hender. - til hvem? Garantert mange småsparere som selger seg ut for å sikre gevinst.

1 Like

Jeg troede den ville bounce på højere niveau; jeg tog fejl og ville ikke vildlede med en forhastet udtalelse.

Tar seg opp nå :+1:t3:

3 Likes

Targovax kan vel fort komme like raskt tilbake.

Maks et par uker til data fra Mesotelioma.

8 Likes

Sånn ser altså oppsettet ut i perotenial.

Ser ut som AZ kan ta en snarvei inn i mesothelioma?

2 Likes

Sjekk denne :kissing_heart:

https://www.mrknewsroom.com/news-release/oncology/merck-establishes-strategic-oncology-collaboration-taiho-and-astex

5 Likes

Under the terms of the agreement, Merck, Taiho and Astex will combine preclinical candidates and their data with knowledge and expertise from their respective research programs. In exchange for providing Merck an exclusive global license to their small molecule inhibitor candidates, Taiho and Astex will receive an aggregate upfront payment of $50 million and will be eligible to receive approximately $2.5 billion contingent upon the achievement of preclinical, clinical, regulatory and sales milestones for multiple products arising from the agreement, as well as tiered royalties on sales. Merck will fund research and development and will be responsible for commercialization of products globally. Taiho has retained co-commercialization rights in Japan and an option to promote in specific areas of South East Asia.

4 Likes

Og hva betyr dette ?

Det var for RAS ja! Kanskje TG ikke er død likevel?

Hører du @Ramsess!!!:wink:

“Taiho has used its unique and proprietary drug discovery platform to generate a number of small molecule inhibitors,” said Teruhiro Utsugi, Ph.D., managing director at Taiho. “This alliance builds on our KRAS research up to now and together with Merck, allows us to combine our expertise to significantly accelerate the global research, development, and commercialization of a number of our mutant KRAS programs by accessing external talent and resources.”

KRAS is among the most frequently mutated oncogenes in cancer. It is estimated to occur in more than 90% of pancreatic cancers and approximately 20% of non-small cell lung cancers (NSCLC) and is associated with poorer outcomes.

3 Likes

Det betyr at Merck synes at KRAS er hot!

Vi vet fra før at de elsker virus.

Samt en liten innsikt i betalingsviljen

6 Likes

Tok litt tid før du tok Ann :rofl:

3 Likes

Jepp;)

Er en jækel på skumlesing, men RAS gikk meg hus forbi ved første øyekast!:wink:

Slow is smooth, smooth is fast :star_struck:

2 Likes

Sykt… forventer tilsvarende melding 0700 imorgen, også fra merck. :slight_smile:

1 Like

Off topic så klart, men når jeg så hvor sterk denne var før helgen, lastet jeg på en lyttepost til i dag på snitt under 8.20.

Takk til dere ivrige gravere, det ligger en fet jackpot her frem i tid, spørsmålet er bare når wheel of fortune (and hard work!!!) tikker inn. Det kan være i morgen, det kan være etter avlesning på melanom innen 30.06.2020. Men det kommer, jeg har INGEN tro på at både begge avlesninger blir stang ut.

At TG virker vet vi fra før, og den kommer tilbake i en eller annen form, det er umulig å misforstå Soug der.

8 Likes

Driver og graver litt her, ser at det er noe som gikk meg hus forbi i 1 cohort melanoma.
Hvis man leker litt med tall, så ser det fort ut som 6 av 9 har hatt respons her, men problemet var for få runder med oncos.

3 Likes