Ansøgning om forhåndsgodkendelse H1, 2022 med efterfølgende opfølgende fase 3 studie H2, 2022? Muligvis irrelevant spørgsmål, da stærke data på mesothelioma + melanoma i H1, 2020 kan give anledning til bud fra BP.
Hadde ikke du en fin beregning på rekrutteringen til Targovax i mesotheliom studien Invivo? Var vell nokså bra den.
Ja, de klarte ca 0,3 pasienter per klinikkmåned i mesothelioma.
Til sammenligning ligger Nano på 0,05
Mye tyder på at de allerede har gjort en god del forberedelser i forkant av dataavlesningen. Med full klaff er det kanskje lov å håpe på oppstart av studien i løpet av 2020? Avhengig av en eventuell partner, og kapital selvsagt.
Fra Q2 i august :
“So as you’ve heard today and previous times, this is the indication that we classify as path to market. And that by definition means that if we produce good data, and we’re going to be able to share those data with you around the new year, we will, of course, pursue a subsequent trial. We are not sitting back and waiting for the data. We’ve already started to make some preparations. So we have, for example, conducted both European and U.S. investigator consultations. We have identified principal investigators both in the U.S. and Europe. In other words, already looking at sites. We’re talking to regulatory experts and statistical experts to try to get an idea of which way to go.”
Vil tro dette også er forlokkende i forhold til partnerskap, at de har bevist at de har god kontroll på rekrutteringen…
Siste listen jeg ser er fra 19 des, har det ikke kommet noen etter dette?
ligger en fra 6.Januar på insider
Takk, de lå her før
Edit: Jeg er sikkert treg, men den skulle ligge på Targovax insidertråd?
Targovax Insidertråd
For de som ikke er insider, så ligger topp 20-listen på Targovax sin hjemmeside.
Det er en eldre liste.
Top50 listen her oppdateres hver mandag.
Top 20 på hjemmesiden oppdateres vel også hver mandag.
Edit; eller tar jeg feil her?
Det pleier vel å være en gang i måneden?
Innbilte meg at denne ble oppdatert hver mandag, men kan være jeg tar feil her!
Vi får se på mandag.
Top50 her på TI er uansett langt bedre!
Det oppdateres hver mandag på targovax sin hjemmeside
Hyggelig at det ble satt pris på. Jeg må innrømme at jeg ble litt slapp med å lage denne lista etter at vi fikk tilgang til vel så fine lister som insidere her har fått nå. Jeg forstår godt at ikke alle ønsker å betale for insider, så jeg skal vurdere å begynne igjen. Jeg har rådataene lagret sånn i tilfelle, men tør ikke å love noe
Den som ligger ute nå er 3 dager gammel. Neppe så ille.