Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Enig. Har prøvd å regne litt tentativt på dette, og 25-30 virker helt oppnåelig hvis Targovax får data som gjør at de bestemmer seg for å gå videre med en pivotalstudie.

Så er det bare å tenke seg hva som skjer hvis melanomadataene gir rasjonale til enda en pivotalstudie.

Targovax kan fort bli 2020s soleklare børsvinner.

17 Likes

Ja, vi var jo på 30-tallet, og det med TG på små data.

1 Like

Er blitt utstedt noen ytterligere få aksjer siden forrige ALTH😅 Noen som vet hva det ville tilsvart av kurs i dag?

10 mill i 17 og 10,5 i fjor.
Så rundt 44 pr aksje?

Er vel bare å ta marketcap på ATH og dele på dagens antall aksjer. Så tallet må jo bli lavere

Jeg regner med at antall aksjer har økt med rundt 46% og at da ath må legges på 46% for å tilsvare det som ville bli ath i dag.

Glem det, jeg tenker feil! :sweat_smile: :innocent:

1 Like

Du er tilgitt! Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet :joy:

Venter fortsatt på melding. Er det mest sannsynlig at den kommer før åpning eller kan den like gjerne komme iløpet av børsen åpningstid? Targo har jo ofte sendt ut rundt 0700 tidligere.

Ehh… Du svarte vel egentlig selv på spørsmålet ditt :slight_smile:

Det er ikke dette selskapet som er den direkte avtalepartneren, men gjorde likevel et forsøk på å finne noe nyttig info bak en betalingsmur når avtalen potensielt omfatter store forpliktelser for spin-off selskapet. Men her var det dessverre lite interessant å finne.

ImmuOn Therapeutics Ltd - full scope verification.pdf (844,6 KB)

Det jeg håpet på var at noen skulle si at «Nei, de kan like gjerne komme med melding etter åpning av børsen» så slipper jeg å avskrive denne dagen allerede :see_no_evil::stuck_out_tongue_winking_eye:

Kommer nyheter kombinert med nyhet om avtale med BP (amerikansk) kan den kanskje komme etter stenging, og i/nærmere børstid over dammen? Ville spekulasjoner nå :joy:

1 Like

Pust med magen nå, folkens. Pressemelding kommer i januar. Gå en tur i mellomtiden :smirk:

1 Like

I mellomtiden:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-106

5 Likes

Data kan like gjerne komme i børsens åpningstid, men om det er tilfellet så hadde det vert rettferdig med en aldri så lite pause i handelen i påvente av at folk for lest gjennom meldingen.

1 Like

Det har kommet data i børstid tidligere i targovax !

Om jeg har stått opp på riktig bein så ser d ut som mcap på topp var ca 1,4mrd.

Dvs en kurs på 21,9kr nå … :smiley:

4 Likes

Alle viktige børsmeldinger fra TRVX har kommet før børsåpning eller om ettermiddagen/kvelden etter børsslutt. Heldigvis.

Jeg deler forslaget om å gå en tur, og puste med magen. Det vi vet er at det skal komme (minst) en melding i januar, og at vi nå er inne i den 9. av totalt 22 dager hvor børsen er åpen i denne måneden. Sånn sett så kan vi si at sannsynligheten for at vi får en melding øker for hver dag som går :wink:

4 Likes

Og etter alle solemerker er melding nr 2 og oppfølging til data en av følgende: 1) Emisjon eller 2) Partneravtale. Derav casets binæritet :crossed_fingers:t2:

TG data med 68% overlevelse kom vel rundt lunsjtider ?
Edit : fant svaret, kom 10:44
https://newsweb.oslobors.no/message/419082

1 Like