Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Hvorfor blir det binært av den grunn?

1 Like

Partner = gull, og emisjon = 0. Jamfør forrige emi.

Edit: Tenker data fra mesotheliom må være enestående bra for at kursen skal drives så langt nordover at en emisjon kan gjennomføres og betale for pivotalstudie og videre drift av selskapet. Kommer det enestående data så får vi en partner, kommer de ikke blir det en lang ørkenvandring.

Du kan jo ikke bruke forrige emisjon for å predikere alt som skjer i fremtiden.

Hæ? Det kommer jo data fra 3 andre studier i år, most likely 1H . I tillegg til preklinisk, som det har vært mye fuzz om siste tiden.

1 Like

Se Edit.

Ja, jeg håper jo selvsagt at alt er positivt, men mtp historikken her og i andre bioteks som har kjørt emi har det blitt kursras og ørkenvandring.

Når det er sagt så har jeg tro på caset og sitter godt lastet. Forlater ikke skuta med det første :kissing_heart:

Ja søren, det stemmer Bingo123, gikk ikke så langt tilbake som til 2017 da jeg sjekket :slight_smile:

Du må jo se fremover, ikke bakover.

Forrige emisjon ble satt på elendige betingelser, grunnet at TG ble lagt på is.
Denne gangen står vi foran en helt annet scenario, pivotal studie med mulighet for BP partner. Det er en enorm forskjell!

3 Likes

Er enig med @tubist92 her. Man skal være ekstremt optimistisk hvis en tror at Targovax skal overleve dårlig meso data og holde det noen lunde gående til read out på melanom. Caset per nå er etter min mening særs binært. Nedleggelse av meso indikasjonen nå vil nok kjøre kursen ned mot noen kroner. Nei, kan ikke begrunne dette med matematikk.

I rest my case :wink:

1 Like

Tror du virkelig ikke at kursen til Targovax blir fullstendig kjørt i bakken hvis vi feiler i meso?

Nei.

Fordi størsteparten av verdien ligger i melanoma.

Sitter ikke Targovax med data for Meso , tilbake til Mai en gang. Eller har jeg missfortstått det helt. ?

Kan vel ikke so noe annet en at jeg håper du har rett

Tviler på hele markedet handler deretter. Forskjell på hva som er viktig for selskapet, og hvorda børsens aktører reagerer.

Jada, men selskapet er ikke verdiløst uten Mesothelioma.

Hvis man tror det så forstår man ikke caset.

Melanoma er per i dag verdt ca det dobbelte av mesothelioma, så kurs 6-7 hvis studiet blir lagt ned?
Går de videre til pivotal fase med BP, så er kan du sikkert gange dagens 3-4 kr for meso med 3-10, alt ettersom

Hvordan skal markedet handle da mener du? Som om Targovax er one trick pony uten verdi HVIS meso blir lagt ned?

1 Like

Det vil vel være nesten “lureri” fra Targovax, om dem har sitter med data fra Mai 2019 og slepper en Bombe nå i Jan 2020 , for å si at dette var dårlige data ?! Tror vel helst at det kommer gode data , alt verbale utsagn Soug har levert på div Podkaster …

De leser av 6 mnd etter behandling kjære deg…

Selvsagt er det ikke verdiløst, men hva du og jeg tenker om caset betyr lite om børsen sender kursen langt nedover. Og med tanke på at selskapet trenger penger, gjør det det skummelt.

Nei, men det fines andre mennesker der ute enn du og meg som kan tenke :wink:

Men nå høres det jo mest ut som du mener selskapet er verdiløst uten Meso…?

Mirati sitter på en mindre pipeline innen KRAS enn Targo, er verdsatt til rundt 35 mrd nok.
Greit nok at de har flere produkter, men mesteparten av verdien ligger i KRAS.

Vi trenger bare bitte litt amerikansk eksponering.

5 Likes