Jeg mener på ingen måte at selskapet er verdiløst uten mesothelioma; alt jeg sier er at konteksten vi befinner oss gjør at dårlige data i indikasjonen kan slå dårlig ut for selskapet og med det også for oss aksjonærer. Samtidig er det dette som er «betten», og det er her de store utslagene kan komme også i positiv retning
Skal det ikke komme ny episode av Radium i dag? Meget gode muligheter for at de da vier litt tid til TRVX sin nyingått avtale. Er spent å høre hva Einarson har å si.
Edit: Glem det… Vi er jo bare kommet til tirsdag den skulle vel komme på onsdag.
Dårlige data er “drepen” for aksjekursen i ethvert biotek-selskap, og TRVX med sin finansielle posisjon er ikke noe unntak. Nå er det slik at det kan komme flere meldinger fra TRVX i januar, og en “svak” melding kan delvis utlignes av en sterk en og omvendt. Personlig tror jeg Oncos 2-serien kan vise seg å være gull verdt.
Det er helt klart at negative resultater (det vil si nedleggelse av studien) for studien i mesotelioma vil oppfattes som en skuffelse i markedet, men frykten for det burde tilsi at det er en grei oppside hvis de velger å gå videre med studien.
På innsidedelen av forumet har jeg prøvd å regne litt på melanoma og mesotelioma for å se fordelingen av verdi og for å forsøke å få en tentativ forståelse av hva som kan komme i løpet av 2020. Det var litt oppsiktsvekkende for meg hvilke muligheter vi sitter på her, og også hvordan de er fordelt mellom mesotelioma og melanoma.
Disclaimer: Jeg er ikke økonom og mine tolkninger og regnestykker bør ikke tas som fasit eller oppfordring til kjøp, men heller som en oppfordring til å gjøre egne regnestykker og vurderinger.
Veldig bra!
Jeg anbefaler alle å ta turen over på innsidedelen
Legg den ut her så “markedet” får innsikt. Etterlengtet med en analyse av TRVX blant forumdeltagere.
Det er absolutt ikke ment som noe fasit, men jeg mener det gir en pekepinn mot at selskapet har mer å gå på prismessig. Siden jeg la den på innsidedelen ønsker jeg at diskusjonen rundt den tas der så ikke finanstilsynet kommer og tar meg for forsøk på markedsmanipulasjon
Det er derfor man betaler en slant for innsidedelen av forumet, man kan ikke forvente å få kvalitetsanalyser og diskusjoner helt gratis
Det er mye snacks for dem som følger med både på chatten og innsidedelen som ikke blir lagt ut…
Like greit å ta den der, blir litt mer seriøst tror jeg.
Nå blir det litt for mye av sånn type «Targovax går konkurs hvis mesothelioma blir lagt ned» kommentarer.
Småprat blir rimelig verdiløst hvis man ikke gidder å underbygge påstandene med andre argumenter enn at forrige emisjon var dårlig etc.
Nå synes jeg du tar litt hardt i @InVivo. oppbygningen fra Soug og ledelsen for øvrig med snakk om partneravtale, er årsaken til forventningsrallyet vi nå har hatt. Det er garantert mange nye aksjonærer i selskapet siste par måneder som ikke har like stor innsikt i aksjen som enkelte skribenter på denne tråden.
Slår ikke forventningen til vil nok mange trekke seg ut, samt at få nye vil komme til. Får ikke selskapet tilført penger gjennom en avtale må en emisjon til. Selvsagt kan vi håpe at kommende triggere vil holde kursen oppe, på tross av en emi. Men jeg synes det er blåøyd å tro at den vil det.
Legg den ut… uten å ha sett beregningen, så tipper jeg dere har glemt en viktig variabel for melanoma…
Den er lagt ut, på innside delen! Veldig god og informativ kan jeg melde
Meh… enten ser alle det eller kun insidere tenker jeg.
Det kan være, og det er også grunnen til at jeg publiserte den på insidertråden. Hvis andre har tanker rundt variablene jeg har brukt så ønsker jeg veldig gjerne å få innspill. Men siden jeg ofte opplever at de mest saklige diskusjonene ofte foregår der, er det forumet jeg har lagt den til.
Dette ble plutselig en veldig god anledning til å anbefale alle insider-medlemskap på tek-investor.
Det koster noen små «kurtasjekroner» i måneden og det gir oss et seriøst forum hvor det faktisk går an å lære og diskutere på et innmari høyt nivå, ref valideringen fra Ultimovacs-CEO, og at det i det hele tatt er store navn innen norsk kreftforskning som brukere sier veldig mye om forumet! Det er tvilsomt om de er på HO, for å si det sånn!
Jeg har ikke den medisinske kompetansen til å forstå en brøkdel av det mange «fundamentale» diskusjoner går på, men vi andre kan lese mellom linjene og se signaler fra høyt kompetente brukere. Og ikke minst lære nye ting om de ulike selskapene/markedene!
Så jeg betaler ikke innsider-medlemskapet mitt først og fremst for å lese innsider-tråder eller få aksjonærliste (selv om det er helt supert!), men for å bidra til at dette forumet kan fortsette og utvikle seg til å bli enda bedre. Jeg har allerede tjent inn noen år med medlemsavgift basert på kunnskap jeg har fått herfra.
Så det blir dagens anbefaling. All ære til @pdx og crewet!
Helt enig!
Men samtidig har dette bidratt til at flere har fått øynene opp for selskapet og begynt å regne på hvilke verdier som foreligger i de ulike indikasjonene.
I tillegg viste jo avtalen mellom Takeda og Turnstone at den prekliniske
delen alene kan gi en upfront på 1 milliard kroner, samtidig som TG gjør comeback og RAS begynner å bli hot igjen.
Hvorfor er det blåøyd? Og når er kursen «oppe»?
Faktum er at på kurs 10kr er selskapet grovt underpriset med latterlig lave 660 mill i mcap.
Jeg tror i bunn og grunn vi to er enige om mangt og meget hva selskapet angår. Den eneste forskjellen er at jeg tror/frykter en emisjon kan gi kjedelige konsekvenser. Enn så lenge har ikke denne «frykten» påvirket min investering, men all den tid det er en sjanse for at det scenariet kan inntreffe så tenker jeg at det må være lov å diskutere det.
Hva innsider gjelder vurderes det sterkt, samtidig tok denne en litt brå vending som kan tolkes i retning av «dette tar vi på innsider så vi slipper maset fra de uvitende» Håper også småprat tråden i fremtiden kan være et fint diskusjonsfora av høy kvalitet. Jeg og sikkert mange med meg har lært mye bare her
Altså mitt base case innbærer emisjon, pluss spons av CPI.
Så hadde jeg fryktet emisjon, så hadde jeg ikke vært inne i aksjen.
Begynner å bli!!??