Helt fair det. Hvis en tenker at det en deler (gode analyser) ikke har noen påvirkning på markedet er det jo greit. Hvis noe av hensikten er å dele objektiv og nyttig informasjon slik at flere får interesse vet jeg ikke om det er veien å gå. Lever dog godt uten denne informasjonen.
Merverdien i å betale for tilgangen til forum ligger jo i disse analysene, om folk ikke vill betale, for så å gå glipp av lønnsom informasjon, så ligger i hverfall ikke feilen hos forumet.
Jeg er ikke innsider og har ikke oversikt over hva som diskuteres der, men jeg tenker at hvis skribentene ønsker spredning av informasjon om selskapene for å øke interessen for aksjen vil det gi bedre effekt i den åpne delen av forumet.
Hvis man ønsker spredning av informasjon så forutsetter det først og fremst et bærekraftig forum. Så må man naturlig nok ha en gulrot eller tre for å få folk til å bli med og bidra.
Jeg er heller ikke insider. Bryr meg ikke så mye om kostnadene tilknyttet, men tiden… bruker nok tid som det er her på trvx småprat. er investert i andre selskaper men har ikke sjangs til å følge trådene…
Om det er tiden du tenker på så er
Småprat = kvantitet
Insider = kvalitet
Dvs det er ikke på langt nær så mange innlegg der, men til gjengjeld er kvaliteten høy.
Du sparer med andre ord tid!
Det forstår jeg absolutt, jeg unner forum-eier alle de inntekter han kan få. Jeg har bare aldri kommet så langt at jeg har tatt steget og aldri benyttet meg av “prøveperioder” heller så jeg kjenner ikke bygningen fra innsiden
Det hadde vært fint om noen av meglerhusene vurderer å dekke selskapet - DNB var vel inne tidligere.
Her vil det være spennende å se om det dukker opp nye og eller oppdaterte dekninger av selskapet, jeg vil tro at dette ikke skjer før avklaring rundt finansiering og meso er på plass.
Ja, nå har heldigvis Stuffers slutta der…
Hun var i Arctic, og var negativ til TRVX den gangen ja.
Vi avventer avlesningen fra mesoteliom-studien som kommer rundt årsskifte, før vi gjør større endringer i vår analyse, sier han
Ja seff!
Det kommer også fra:
- H.C Wainwright
- Redeye
+Edison…
Edison :
Data from Phase I/II mesothelioma trial due January
The randomised data from the Phase I/II study (n=31) in unresectable malignant pleural mesothelioma represent the nearest significant catalyst for the share price. According to the latest update, enrolment has completed and Targovax is on track to report data in January 2020. There is a clear unmet need in this indication, given the aggressive nature of the cancer and a lack of innovative treatment options. If the data are positive data, ONCOS-102 could be positioned as a front-line treatment with the potential for accelerated approval.
Valuation: NOK1.18bn or NOK18.7/share
Our Targovax valuation is virtually unchanged at NOK1.18bn or NOK18.7/share due to rolling our model forward, which is offset by a lower net cash position. All other assumptions in our rNPV model are unchanged. Both Phase I/II mesothelioma and Phase I melanoma trials are key catalysts in H120.
Sitat fra Soug på Radium i desember:
«Nå skal vi først lese av dataene, og så få en partner…»
Hvis man skal prøve å få noe positivt ut av ventetiden, så går det vel an å tenke seg at dersom det drøyer før vi får resultatene, kan det bety at det forhandles om partneravtale as we speak?
Hehe… nettopp det jeg tenkte… enten så er det som du sier, eller så tenker de, shit… hva nå…
Har de lov til å sitte med resultatene over tid uten å offentligjøre dem samtidig som de deles med eventuelle partnere?
Det er det sikkert noen her som er kompetente til å svare på…? I og med at de er i samtaler med et BP allerede, så tenkte jeg kanskje det, men her har ikke jeg nok kompetanse til å si noe bastant.