Kan se ut som du burde valgt trvx
Funcom, et nederlandsk firma med hovedkontor i Oslo, som utvikler dataspill opplyser at deres nye spill “Moons of Madness” vil bli lansert på konsollene Playstation 4 og Xbox One 24. mars 2020, og ikke neste tirsdag, 21. januar, som planlagt.
Måtte sjekke ut kalkylen din, da jg har tidligere etterspurt dette her på småprat. Det vil si at jeg er en insider de neste 7 dagene… Tror jg likevel fortsetter her på småpraten som en vanlig bruker etter dag 7…
Syntes fremdeles du burde dele den her. Mange dyktige skribenter som ikke er insidere…
Trodde ikke de brukte det her?
Pasienter med colorectal cancer og som har tumor som er MSI kan få CPI på det offentliges regning i 2. linje metastatisk sykdom (gruppeunntak)
Nettopp, og det er et godt poeng!
Den dagen data kommer vil folk være manisk opptatt av ORR, mens det som virkelig betyr noe for å booste effekten av CPI er god immunrespons.
$TRVX
Nettopp derfor påpekte jeg i et annet innlegg, det brede markedet vil neppe kunne tolke dataene om ikke Targo gir en god forklaring når resultatet slippes. Personlig er jeg ikke bekymret for immune responsen, alt annet er kakefyll i denne studien.
Husker du hvor mye en TRVX aksje kostet når Pål kom med denne uttalelsen?
Kursen var i underkant av 7 kroner da denne uttalelsen kom.
7 kr burde nesten kunne bli triplet på gode mesotelioma-data hvor de har bestemt seg for å starte registreringsstudie!
Man må huske på at det er melanoma som er selskapets viktigste studie, og at readouten der kommer i løpet av de neste 5-6 månedene.
Er de gode så kan jeg ikke tenke meg at Targovax får være i fred lenge.
Utifra hvordan key opinion leaders, Øystein Soug og andre uttaler seg om antall injeksjoner, immunresponsen og selvsikkerheten rundt at de får big pharma med på laget synes jeg veddemålet om at aksjekursen i juli 2020 kommer til å være noe helt annet ser veldig bra ut.
For oss mindre aksjonærer er det de signalene vi må se og posisjonere oss etter.
Mesothelioma er uten tvil selskapets viktigste studie. Her er det ingen virus konkurrenter og de har ODD indikasjon.
Melanoma var kun en POC som kan utvikle seg til å bli noe virkelig stort, men her er det massiv konkurranse, særlig fra et par av virus konkurrentene som også satser på denne refractory indikasjonen med mange flere pasienter også…
Tror likevel at CR på så få pasienter hos trvx ikke er tilfeldig, men konkurrenter er en faktor som man må ta med i beregningene. I meso er denne frarværende, så får vi gode data her så burde det virkelig smelle nordover.
Melanoma ER en proof of concept, @Whatsthat
Hva tror du de har bevist før de viser hva økt antall behandlinger med Oncos-102 gjør med immunrespons og klinisk respons?
Mesothelioma representerer en god oppside hvis de går videre, og er ikke priset inn i aksjen i det hele tatt, det er vi enige om.
Ingenting er priset inn i dette selskapet…
Jo, emisjonsfrykten
Man kan tenke på èn ting når det gjelder eventuelle emisjoner.
Siden hovedtriggeren for Targovax - den som kan ta selskapet til 50-60kroner aksjen - kommer i juni, og med det vi vet om den fra KOLs o.l, er det ikke så skummelt med en emisjon etter solide data fra mesoteliom.
Helt enig!
Melanoma er per i dag fundamental verdien, og mesothelioma er et wild shot som representerer en massiv oppside!
Og TG er ikke ett wildcard, mangler bare 300,- mill