Nå var dette ment som humor, og det største feilen var den jeg framhevet.
Dette er en “folkelig” side, beregnet på menigmann.
En annen viktigere ting er at de sprer det gode budskap over there.
Nå var dette ment som humor, og det største feilen var den jeg framhevet.
Dette er en “folkelig” side, beregnet på menigmann.
En annen viktigere ting er at de sprer det gode budskap over there.
Tror fortsatt risk/reward er bedre i Funcom Spesielt nå. Når jeg sier det mener jeg ikke at Targo skal gå hit eller dit, jeg ser på faren for å tape mye og sjansen for at bedriften skal nå opp til forventningene. Da tror jeg Funcom er i en sikrere og sterkere posisjon i forhold til dagens prising. Hva som blir utfallet for Targovax de neste ukene går på tro. Ingen vet helt sikkert hva de har på lager.
To uforutsette ting har skjedd som ga et løft til Targovax. Opsjonsavtale om TG og i forkant et løft av hele biotech-sektoren. Selv i mine bull-scenarier hadde jeg ikke trodd de skulle over 10 før resultatene kom. Da jeg skrev den kommentaren kunne jeg ikke ha visst at de to tingene ville skje nå, og det visste ingen andre heller. Så valget jeg tok da var godt begrunnet på tilgjengelig informasjon. Risk i Targovax er minimalt redusert av opsjonsavtalen og de neste to-tre ukene er både de farligste, men også kanskje de blir de mest profitable ukene i Targo de siste årene. Lykke til for de som vil gå for gull, jeg synes det blir for skummelt å bytte ut et sterkt Funcom case med Targovax nå og i de nærmeste månedene. Targovax har kjempepotensiale begge veier, og jeg gir gjerne opp muligheten for 30-50%+ på kort sikt for å unngå sjansen for en eventuell tur ned til 4kr ved bånn i bøtta resultater.
Jeg prøver så godt jeg kan å forholde meg til fakta i caset og se bort ifra hype/følelser jeg har. Det er lettere nå enn da jeg startet i gamet, men det kan jeg alltid bli bedre på. Utfallet blir som det blir, og som ventet har det ikke skjedd noe dramatisk i Funcom og kursen har gått greit i perioden. Spillerantall er over forventning og dermed også salg for Q4. Blir gøy når rapporten kommer. Forventer nyheter av en viss størrelse der. Satt opp mot hverandre er casene i Funcom og Targovax nå veldig forskjellig. Funcom er en stabil vekstkandidat og Targovax er høyrisk med stort potensiale.
Targovax har ingen inntekter, Funcom produserer dataspill.
Så klart er det mer risk i Targovax, men også mer oppside. Synes denne diskusjonen kanskje hører mer hjemme på den generell småprat… ?
Ja, er forsåvidt enig i at det ikke trenger å være noe Funcom-prat her. Var svar på et poeng fra Buffet etter at jeg ble spurt om det spesifikt flere ganger i denne tråden. Rart når han fikk masse god respons på sitt innlegg her, som gikk 90% på Funcom, at det ikke skal være greit å svare i kontekst Targovax og situasjonen i caset med litt mer 50/50. Er det at jeg ikke er utelukkende positiv som fører til at responsen er så sterk?
Ikke noen biotek i Norge som kan matche den triggerlisten der!
Det fortjener mer volum føler eg… men sånn er det vel bare ^^, 5.38% på 120 handler.
Det er denne studien:
A Phase I/II clinical trial (SP015) was launched in 2018 to test the effects of the combination of DCVAC/PCa and ONCOS-102, which is targeted at prostate cancer patients. This clinical trial is currently being conducted at the Urology Clinic of the University Hospital in Motol, Prague.
Clinical Trial SP015 (Eudra CT: 2015-004314-15) is a Phase I/II, single-arm clinical trial to evaluate the safety and immune activation of the combination of DCVAC/PCa, an active cellular immunotherapy, and ONCOS-102, an immune-priming adenovirus, in men with advanced metastatic castration-resistant prostate cancer. This clinical trial has started in May 2018. The planned number of patients enrolled is up to 15. For more information visit www.clinicaltrials.gov .
Soug til Radforsk i slutten av Januar. Hva skal de prate om da tro ?
Om emisjonsspøkelset blir fjernet av melding i januar går nok denne himmelhøyt. Som mange bidrag i dag viser er det mye som skal prises inn i aksjen fremover
Spøkelset forsvinner jo den dagen emisjonen blir satt!
Husk at base case er emisjon+spons av CPI.
Alt bedre enn det er bullcase.
Skal man tolke lidt i tebladene og dagens handel, så ser vi en melding fra selskabet torsdag/fredag.
Jeg snur alle analyser på hodet etter siste TG oppdatering, per i dag er TG det eneste som er priset inn + en emisjon selvfølgelig.
At resultatene drøyer ser jeg som positivt det jobbes i kullissene.
Ettersom det var immunrespons på 9/9 av de første i Meso studiet, så er det vel god sannsynlighet for immunrespons i resten som kommer nå. Er det noen tanker om hvor mange det bør være av de resterende som får respons for at det skal fortsatt være attraktivt å gå videre?
100% framstår som ett logisk tall.
Spørsmålet er vel også ikke bare om, men hvor bra, immunresponsen er.
Det fremstår jo som ultrabull, mann!
Veldig bra i melanoma ihevrtfall. Og tror de var happy i mesothelioma også.
Det er viktig å skille på immune-respons, disse pasientene trenger en immune-respons hvor CPI kan trå til, Targovax beskriver det som; activation of mesothelin-specific T-cells og om Oncos is capable of driving an MPM tumor-specific immune response.