Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Teknisk Analyse (TA)

En veldig god higher lows tendens i targovax

23 Likes

Hva tenker du om gapet som ikke er tettet @Savepig?

Tja. Greit å se at det er der, men med tanke på volumprofil og newsflow tenker jeg mer breakaway gap enn noen tidsbombe

5 Likes

Gapet opp til 30kr bør vel tettes snart. :smile:

6 Likes

Resistance 13,9 Kr

15 Likes

De siste hendelsene i Targovax, spesielt rundt oncos(Mesotheliom og Melanom), har medført betydelig høyere interesse i markedet. Jeg tror de neste meldingene vi får, vil medføre høyere kursløft en tidligere, pga økt fokus på selskapet og tillit! Kina melding, og div.annet snacks kan komme når som helst! Kan ingenting om TA, men magefølelsen er jævlig god! Tror på 20 kr før påske🚀 God jul!

14 Likes

Det er nu 3. gang der forsøges brud op gennem 11,00 men markedet afviser højere kurser for nærværende. Håber ikke positiv melding vedr. IOVaxis optionen resulterer i sell the news rally.

Jeg baserer primært min TA på støtte- og modstandslinier og aktuelt ser det ud til brud gennem 11,00 kræver relativ tung volumen; test af 10,00 ser sandsynlig ud pt. og brud på 10,00 signalerer ca. 8,50. Dagens handel har signaleret ca. 3 - 4 større sell-offs (ca. 40 - 75.000 stk), så vi må håbe niveauet holder.

Gapet skal nok tettes. Sånn er det jo ofte med Targo, dessverre.

At den skal tette gapet ned til 7,5 ish har jeg liten tro på. Gapet som ble skapt nå har en såpass god fundamental forankring at hvis så skulle skje tror jeg det vil skje på lavt volum og med rask rekyl.

2 Likes

Test av 10.00.

I mitt hode har det egentlig lite med tekniske støttenivåer å gjøre, men snarere hvor langt ned Oslo Børs vil tillate at aksjen manipuleres, før det vil virke mistenkelig.
Et «teknisk» spill for galleriet.

1 Like

Ser ikke dagens salgsordrer som manipulation.

1 Like

Sidelengs trading mellom 9,80-90 og 11 frem til CMD er vel ikke usannsynlig, samt utøvelse, eller ikke, av TG-opsjonen kan sende den enten over eller under.

1 Like

Det mest bekymrende ved dagens fald er - mener jeg - den store volumen.

Er en konsolidering over den treårige nedtrenden vi ser.

10 Likes

Vi får håpe at det positive bruddet holder, og etablerer en god trend nordover.

1 Like

Hvis man ser trenden siden tidlig oktober - har vi en “cup and handle” på gang her?

Ja, er ikke helt ulikt egentlig :slight_smile:

Takk, høres bra ut :slight_smile: Ser at RSI er skrotlav så det kan jo være interessant vendepunkt… eller?

2 Likes

@Savepig er regression trend satt fra topp candle til bunn candle og vice versa, og har du justert variabler for trendkanalen?

Ikke justert noen parametre, husker ikke helt hvor jeg satte endene. På en så lang kanal har det ikke all verden å si, de mest ekstreme utslagene over og under blir glattet ut