Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Teknisk Analyse (TA)

Kan si meg enig i den :+1:

1 Like

Targovax blir ett top pick innfor desember og en potensiell nyttårsrakett ja basert på TA. Men blir ingen stor % av EK.

7 Likes

Kjøp når den nærmer seg 6 kr før den tar av? :man_shrugging:t3:

Med stopp-loss selvfølgelig.

tenor

Er dette et slags bullflagg eller bull-vikingskipdrage?

4 Likes

Bullflagg er Nice!

Mener Photocure dannet et bullflagg etter avtalen med Asieris. Og vi vet jo hvordan kursen gikk etter det…:slight_smile:

1 Like

Var vel det jeg nevnte i chatten tidligere også.
Får håpe den drar i vei og knekker emi kursen snart :smile::+1:t2:

Targovax looking good. Entry 6.06 Target 8,1-8.8 Stop loss 5.4

https://pbs.twimg.com/media/ELmC7mmXYAA7On-?format=jpg&name=large

3 Likes

Hvordan ser TA ut? Går kursen over 50SMA snart?

Spm, cup with a handle,

Eg såg det stod minst 7 uker på investopedia, men, kan noen utdype det litt? Eller, det eg lurer på her, om vi bryter 6.9 imorgen for eksempel, kan det ansees som litt mer bullish? Mer enn bare “vanlige” rykk og napp?

:grin:

Zoomer man litt ut så ser det sånn ut og nivå jeg følger med på hvertfall :slight_smile:

1 Like

Jeg for min del ser mye å like i chartet.

Brøt først opp fra et triangel og et (litt uryddig) rektangel, så
trader den bortover over 200 dagers snitt mens 50 dagers jobber seg jevnt oppover.

Momentumindikatorer holder seg ok sterke.

Brudd over 7 kroner er flott, brudd over 10 kroner er episk.

Market cap: 417 mill

11 Likes

Enig, har jo også støtte rundt 6kr, så planen var å kjøpe ned mot det eller etter brudd av 7ish.
Har tatt en pos på 6,30, med plan om å fylle på om den går ned mot 6kr igjen eller bryter opp :slight_smile:

Den har tegnet en fin vimpel i det siste som er fristende å agere på, men samtidig er det mange slike bakover i tid som har feilet grovt.

Nei, videre retning avgjøres jo av meldingen i januar. Blir vel kjapt ned til 4,5-5 uten partner, mens med partner bærer det vel fort til gamle høyder. Dannes vel kjapt en ny flaggstand opp eller ned i januar.

Nogen der kan bidrage med TA ekspertise omkring den aktuelle situation?

Jeg skjønner at en partner er viktig, men tenker at kursen kan gå bra med gode resultater fra meso. uten at de nødvendigvis annonserer en partner. Men partnere melder nok sin ankomst ved gode res.

1 Like

Ser vi en trippel topp her?

Litt synd at den ikke brøt over 7,10-streken, men spratt i hvert fall godt ut av den tidligere nevnte vimpelen, og på litt stigende volum. Tilsier i teorien 7,80ish som potensiale. Jeg synes det ser lovende ut :slightly_smiling_face:


Ikke inne selv, men følger med :slight_smile:

4 Likes