Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Teco2030

Helt ny teknologi fra TECO 2030 lanseres nå.

De som ikke blir imponert av dette forstår ikke hva de ser på videoen.

TECO 2030 er helt i teten av miljøteknologi i shipping.

3 Likes
1 Like

Her er det bare å spenne seg fast å gjøre seg klar for den neste scrubber bølgen!

1 Like

Har Teco noensinne levert en eneste scrubber?

Hvordan er utsiktene for leveranse av scrubbere i 2021?

Når er kassen tom?

Du mener, de som BLIR imponert av dette, forstår ikke hva de ser på videoen?

Da var forumets mest negative person tilbake ser jeg.

Hva er galt med det som vises på videoen?
Hvem andre kan levere noe lignende?

Du virker livredd for at noen faktisk skal tjene penger på denne aksjen etter at du ikke gikk inn selv.

Det sier vel sitt når salgsdirektøren ikke har bedre ting å gjøre enn å prøve og overbevise på samtlige forum

Saneel D’Souza er salgsdirektør i TECO 2030. Har ikke sett noe til han på noe forum.

Rivende likegyldig for meg den jungelen av titler dere opererer med. Fortsatt skremmende hvor hardt du prøver

Hadde du vært smart nok til å skille et selskap fra et annet så hadde det vært ganske tydelig for deg.

Anbefaler deg å få fakta riktig før du skyter fra hofta.

Jeg er ikke ansatt i TECO 2030.

Den tar jeg på min kappe, gikk litt vel fort. Ville uansett være for godt til å være sant at du var insider, du har jo ikke klart å besvare relevant på et eneste spørsmål du har blitt stilt

God kveld til deg også.

Du slår meg som en hyggelig fyr som holder deg strengt til tema og serverer relevante innlegg.

Faktisk så har du vel ikke servert et eneste relevant ord i denne tråden.

Nei, men så har jeg ikke prøvd å promotere heller

Tror du at folk går på et forum for å få informasjon om et selskap de er investert i eller vurderer å investere i, eller tror du de går på et forum for å se noen kritisere folk som bidrar til informasjon?

De går inn på forum for å få uavhengig informasjon, dvs ikke fra deg :slight_smile:

Lykke til.

Er langt mellom informative innlegg som ikke er skrevet av aksjonærer eller av folk som har en mening om aksjen.

1 Like

Kan Teco 2030 levere noe som helst?

Når er kassen tom?

Hvordan skal jeg kunne svare på når kassen er tom? Jeg har ingen innsyn i deres økonomi.
Jeg vet det samme som alle andre, at det ble hentet mellom 80 og 100 mill i IPOen. Kan ikke forestille meg at kassen er noe i nærheten av tom, da de er en lean organisasjon.

De kan levere scrubbere pr i dag og utvikler fuel cells. Dette er tydelig kommunisert av selskapet.

Hvis jeg ville tjene penger på denne aksjen hadde jeg gått inn på 23 kr, ikke på emisjonskurs 40 kr, som du mente var en veldig god investering. Lykketreff at enkelte tyske tradere hausser denne aksjen nå. Så får vi se hvor lenge det varer.

Og det er jo opplagt hvorfor du hausser denne aksjen, uten saklige argumenter.

Kan du forresten fortelle oss hvem som lånte selskapet 10 mill rett før emisjonen - et lån som nå kan konverteres til aksjer på kurs 25?