Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Kaffideal

Takk for det @Konamixx ! :slight_smile:

No begynner det å bli alvorleg morsomt å halde på. Litt bedre flyt på brenneriet, samtidig som eg har begynnt å få ein kundebase på dei dyrare kaffiane, som er mest morro å jobbe med.

150,- + sjiktet gjer at ein kan kjøpe kaffi av svært høg kvalitet, og er mykje meir krevjande å jobbe med, då det stilles desto høgar krav til smak og brenning :slight_smile:

6 Likes

Slang inn en ordre på diverse, gleder meg! Får se å rote meg til å skaffe meg en skikkelig kaffebrygger og nå, gadd ikke risikere sending av glass med posten. Dypt skeptisk til slikt. :stuck_out_tongue:

Edit: @lassar : Gjør en liten innsats med oversettelse av ordrebekreftelse på mail, samt se om du kan få på plass en løsning på nettsiden med et overlay/popup når du legger noe i handlekurven slik at man ikke hele tiden må trykke på “gå tilbake” når man vil legge til flere ting i handlekurven.

Ville også anbefalt en “legg i handlekurv”-knapp på selve produktene på forsiden/siden med produktene listet på, jo mindre mulige kunder må gjøre før de har betalt jo bedre.

Har du vurdert en Hario V60? Enkel og grei måte å brygge på.

Ja, var den jeg tenkte å kjøpe, gadd bare ikke risikere å bestille en glassbrygger og så motta en knust glassbrygger i posten. Tusler heller innom lokale kaffisjappa og kjøper den der så jeg ikke må styre med retur og stress.

2 Likes

Takk for god tilbakemelding! Oooog takk for ordren, sender no :slight_smile:
Viss du sikta til Hario-kit, så brukar det alltid å komme fram heilt :wink:

1 Like

@lassar Pakken er kommet frem og hentes om litt.

Annen ting du bør endre på, når man får sendingsbekreftelse så sier trackingnr “Other tracking number:” Bør helst endres til en klikkbar sporingslink til Posten, men i det minste endres til “Sporingsnummer Posten”. Jeg skjønte raskt at det var posten på hvilket nr det var, men folk flest gidder jo ikke lete gjennom alternativene for å spore pakken sin. Ta evt en titt på https://apps.shopify.com/bring-shipping f.eks

1 Like

Jura a1 og kaffe? Ja takk

1 Like

Har du gjordt storeslem?

@Forc Bra konsulentvirksomhet du driver med no :slight_smile:
Skriver det opp på to-do-lista!

1 Like

Vil ha av deg :smirk:

I fix :slight_smile: Sender PM

1 Like

@lassar Fikk endelig plukka opp pakken i dag, tusla ned for å hente den før jeg dro til sørlandet, men Posten hadde selvsagt sommertid så det måtte vente.

Utrolig flott dekorert pakke :wink: Med litt hyggelige overraskelser inni. Brygget første kanna med kaffi fra colombia til lunsj, A+++ will buy again. :smiley:

Enda et tips til deg: https://apps.shopify.com/lipscore-product-ratings-and-reviews

Hiv på Lipscore (Norsk firma, kan anbefale de, veldig hyggelige å jobbe med. Eller se etter lignende tjeneste som er litt billigere hvis du synes det er litt dyrt) og send ut mailer til kunder 3-4 uker etter kjøp hvor du ber om en tilbakemelding på kaffin. Lett synlige stjerneratings med 100% legitime reviews på siden lønner seg veldig i lengden. Skaper mer kjøp og mer tillit til produktene du selger.

3 Likes

SAKER!
Alltid kjekt med god mottaking:)

Ryse dyr den appen ja, omtrent som omsetninga i butikken :joy: Men kanskje ein billegare versjon hadde gjordt susen?

2 Likes

Tror Shopify har noe innebygd for product reviews og. Sikkert greit å se på den først. Er vel fort gratis. :slight_smile:

2 Likes

Jura a1 I hus. Måtte kjøpe en pose evergood dark roast mens jeg venter på skikkelige bønner

3 Likes

@Hakon Hvordan funker Jura A1? Endte med å kikke litt på den etter du skrev om den, må innrømme at den er noe fristende med tanke på muligheten for rask kopp kaffe før jobb.

Oser kvalitet lang vei! Jeg digger maskinen. Lett i bruk og lett å programmere

1 Like

Hvordan er rensefunksjonen/rengjøring? Mye styr, eller enkelt og greit?

Du har Claris filtere som sitter i vanntank som holder i 2 måneder. Da slipper du avkalking. Etter 180 kopper så slipper du en tablett oppi en skuff og trykker på en knapp :ok_hand:

1 Like

Pro tip: sett water hardness til 1. Så varer det mykje lenger. (Lite kalk i norsk vatn…)

1 Like

Jeg har faktisk en del kalk her :frowning: