Beam me up, @lassar
Jeg er med
Herremåne.Nesten overteikna på 15 minutt
Basert på budsjettet du satt opp er du nok alt overtegna.
Mekker du en proper businesscase så får du nok inn pengene du trenger på kort tid, jeg er absolutt med hvis det er et solid case og man får en decent andel ut av det.
Kan hive i litt gratis ecommerce-consulting med i tillegg til investering i form av penger.
Nice.
Eg begynte å tenke på det litt meir seriøst no. Vil nok vurdere å auke opp budsjettet til å ansette ein selgar / promotør i 10-12 mnd. Skal ein gjere det her bør vi gjere det skikkelig.
Sommeren er fullbooka, så tar opp igjen tråden i August. Enn så lenge har eg det i bakhovudet.
Eg sender inn søknad for å bemanne butikken som butikkmedarbeider; så lenge eg kan surfe på TI dagen lang
Bur du i nærområdet?
Nei… Ikke enda Men har familie fra sogn og trives egentlig bedre i skogen enn i asfaltjungelen. Bor i Bergen atm. Har en leilighet eg kjøpte for mange år siden som snart har 2x seg i verdi, så mulighetene er mangt
Sommaren er i gang i fylket.
Har gått 150kg kaffi den siste veka. brente 80 til i dag og nye 70 i morgon.
Prøvar å nå 1000 følgarar på instagram: https://www.instagram.com/sognefjordkaffibrenneri/
Då må eg legge ut bilder i ny og ne!
Du glemte kaffe i koppen!
Her får man høre det!
Spoiler alert, noko kult inni spoileren. #spoiler
Summary
Har akkuratt lagt inn kontrakt på svindyr konkurransekaffi. 30. Juli får eg vite om eg skal delta i Nordic Roaster forum sin konkurranse!
Jeg fant en veldig god kaffe nå som kommer fra gården La Linda i Bolivia, og for å si det på spansk - Que Linda!
Håper vi får se din tolkning @lassar
Hvilket brenneri?
Drop Coffee i Stockholm
Har ikke lest så mye i denne tråden før nå, men jævli bra jobba @lassar!
Imponerende å se folk jobbe mot det de brenner for, pun not intended, og får det til! Stå på!