Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Kaffideal

Do it. Har bra bedriftsavtaler. Solgte jura we8 til kontor i dag, med levering av kaffi:)

1 Like

Nå har jeg også bestilt kaffi. Gleder meg :smiley:

1 Like

Woop Woop! Sender i morra:)

1 Like

06-06-2018 18:25 (Sognefjord Kaffibrenneri) Press Release - Avtale med Coop

I dagens pressemelding går det fram at Sognefjord Kaffibrenner i har signert avtale med Coop Vest ASA.

Frå og med 15. Mai skal Coop Vest selge eit utvalg av Sognefjord Kaffibrenneri sine produkt i fleire av sine butikkar med avdeling for lokalmat. Ein lanseringsturne vil introdusere produkta i dei 5 største butikkane i Juni månad, og vidare ekspandere dersom produkta vert vel mottatt.

Sognefjord Kaffibrenneri forventar signifikant auka inntekter i forbindelse med dagens avtale, både i form av kontant betaling, men også styrka konkurranseevne i forbindelse med betra likviditet og større innkjøp av grønkaffi.

Kaffi Headquarters, Sogndal, 06. Juni 2018
Sognefjord Kaffibrenneri AS

32 Likes

Gratulerer så mye! Her er det bare til å kjøre på med PR-maskineriet… :smiley:

2 Likes

Media hiver seg nok over den her tenker eg ! :slight_smile:
Desidert beste reklame er avisartiklar.

6 Likes

5 Likes

Indeed. Blir nok ein klassisk Funcom pre launch hype!

3 Likes

Hærlig, gratulerer med det som må kunne kalles ett milestone og ett steg inn i mulighetenes verden.
I buisnesverden er volum et nøkkel ord, volum volum volum, å atter volum, med Coop som salgskanal, så ligger jo alt til rette for en bratt kurve i volumet, eg gleder meg virkelig til å følge utviklingen, eg tror du har har funnet deg ett levebrød som vil gjøre deg til en velstående herreman med tiden.

Eg gleder meg til fremtiden, når alle snakker om kaffekongen, å eg kan si : «eyh, eg vet hvem han er, eg hilste på han en gang», når eg fremdeles trader aksjer med knakskonto beløp og du er blitt kaffemillionær, gratulerer med flott progresjon i arbeidet ditt :+1:

Legger ved ett bilde fra en plass som eg kom over varene dine, i utsalg :

5 Likes

Takk for det :slight_smile:
Kan være du er inne på noko.
Når det er sagt så har aldri det økonomiske vert baktanken med Kaffibrenneriet. Allikevel synes eg at business begynner å bli meir og meir interessant i desse dager. Etter kvart som ein lærer…

1 Like

Ikke for å være pirkete, er det feil dato, eller skjedde dette for en måned siden?

Gratulerer med avtale. Dette er helt konge!

1 Like

Opp fordi kaffe får folk opp! Gratulerer!

1 Like

No blir det liv!

Bakar jon 22.6 (15:30-17:30)
Extra lærdal 15.6 (15:30-17:30)
Lærdalsmarknaden 15.06-18.06
Extra Førde 23.6 (14:00-16:00)
Extra Nordfjordeid 29.6 (15:30-17:30)
Extra Volda 30.6 (14:00-16:00)
Førdefestivalen 04. - 08.07

3 Likes

Hunk imo

4 Likes

Når kommer aksjene til salgs for Tekinvestor-insiders? Her må jo alle få være med på reisen til månen!

2 Likes

Kan kjøyre retta emisjon for å få på plass finansiering til å bli best og nesten først på Øko-sertifisert biodegradable kapsler for nespressomaskiner?

Har sett litt på det. Det er her ein kan tene penger om man vil.

6 Likes

Oohhh. Hvor mye pææng trengs det for sånt?

1 Like

Let the IPO begin ! :stuck_out_tongue: Har fått hentelapp på kaffien min, så gleder meg til å schmake :smiley:

2 Likes

Mest truleg ikkje så enormt mykje.

Lat meg brainstorme litt:

Skipe eit nytt AS som kjøper kaffi frå Sognefjord Kaffibrennri (Blir ryddigast?)
Designtenester: 10 000,- (billig og effektiv ho som eg brukar i dag)
Kaffi: 60 000,-
Produksjon: ??? 100 000 ???
Embalasje: 20 000
Diverse kostnadar: 40 000

Det her bør vere eit budsjett med bra takhøgde.

Har sett på det, og hald deg fast:

Vi kan då levere MYKJE BETRE kaffi enn Illy, Friele, NEspresso, Dolce. Til samme pris (og ha solid forteneste). Ferskare, sporbar, økologisk, fairtrade kaffi med noko heitare merkevare.

Distribusjon gjennom ASKO, div nettbutikkar og spesialgrossisten.

3 Likes

Eg e med!